26/8/10

Επείγον, οπότε απαντάω αμέσως


Κάποιος έστειλε την εξής ερώτηση στο Αγαπητή Α, μπα? με την ένδειξη "επείγον" οπότε απαντάω άμεσα:


"Επισης υπαρχει κατι που να μπορεις να κανεις για να σου περασει το συνδρομο 'δεν υπαρχει περιπτωση να παω σουπερ μαρκετ σημερα';
Επειγον!"

Αγαπητέ/ή αναγνώστρια,

σ'αυτές τις περιπτώσεις εγώ έχω τη μέθοδο "αυτόματο πιλότο". Αυτό σημαίνει, καθαρίζω το μυαλό και δεν σκέφτομαι τίποτα, σηκώνομαι και ξεκινάω διαδικασία σα ρομπότ. Είναι κάπως δύσκολη μέθοδος, τη διδάχτηκα από μοναχούς στο Θιβέτ και θέλει κάποια προετοιμασία για ν'αδειάσεις το μυαλό σου. Το κόλπο είναι να μη μπεις σε διάλογο με τον εαυτό σου. Αρχικά αρκεί να σηκωθείς χωρίς να στο σκεφτείς. Η δυσκολία είναι στα πρώτα δευτερόλεπτα, μετά όντως, λειτουργείς σα ρομπότ! Χρειάζεται και μια mantra για να ξεκινήσεις, εγώ χρησιμοποιώ το "αυτόματος πιλότος, αυτόματος πιλότος"

Καλή επιτυχία!

8 σχόλια:

Ουφ! είπε...

επίσης μπορείς απλά να μη πας μέχρι να σου τελειώσουν όλα τα φαγώσιμα έτσι αναγκάζεσε υποσιτισμένος να πας και αγοράζεις το μισό σουπερμάρκετ από τη πείνα!

προσωπική εμπειρία :S

Α, μπα? είπε...

ναι κι αυτό πετυχαίνει :)

Viv είπε...

ή να σκεφτείς πως αν επιδείξεις καλή διαγωγή και πας, μπορείς να επιβραβεύσεις τον εαυτό σου αγοράζοντας και κάτι που δεν χρειάζεσαι (όπως μαρκαδόρους, νεροπίστολο, χρωματιστή τρούφα, περιοδικό, μπισκότα με τζίντζερ (χάλια), καρύδες, ροζ σκράμπ κλπ) (όπως όλοι καταλαβάμε μόνο αυτό πιάνει σε μένα) (επίσης έχω πάρα πολλά άχρηστα πράγματα)

Με λεω Mike είπε...

Πολύ καλή μέθοδος, την χρησιμοποιώ όχι μόνο για σούπερμάρκετ αλλά και για καθάρισμα, πλύσιμο, άπλωμα κλπ.
Εγώ την ανέπτυξα μόνος δεν μου την έμαθε κανένας γιατί το Θιβέτ μου πέφτει λίγο μακρυά... άσε που δεν έιχα γκα-φρα για σπουδές :Ρ

Πιάνει, πιάνει.

μπι-μπιιπ!! είπε...

ευχαριστω παιδια ειστε πολυ ενθαρυντικοι ολοι :DD
πιστευετε οτι θα μπορουσα να χρησιμοποιησω την ιδια μεθοδο για να πεισω τον εαυτο μου οτι χωραει στη βαλιτσα της Α,μπα για ΛΑ;;;

τοματοκεφτές είπε...

Γενικά μπορεί απλά να ΜΗΝ πας σούπερ μάρκετ.
Τα φαγώσιμα αν τελειώσουν είναι το λιγότερο!Υπάρχουν πάντα και τα ντελίβερι!
Τι κάνεις αν σου τελειώσει χαρτί υγείας, κουζίνας και χαρτοπετσέτες ταυτόχρονα;
Και ΝΑΙ, είχες βαρεθεί να πας και στο περίπτερο για εφημερίδα...

Υ.Γ Έχω κουβαλήσει πωπόχαρτο από την Αθήνα στην Κρήτη, γιατί βαρέθηκα να πάω σούπερ μάρκετ πριν φύγω! (πάλι καλά που η μανούλες ποτέ δεν βαριούνται και υπάρχει πάντα στοκ)

Ανώνυμος είπε...

Να σκεφτεσαι πως ακομη εχεις λεφτα στο πορτοφολι και μπορεις να πηγαινεις για ψωνια!

amalthia είπε...

στέλνεις τον γκόμενο σου!