5/9/10

Η τηλεόραση

Όπως ίσως θα ξέρετε, αυτό το μήνα είμαι στην άλλη πλευρά της γης, και πιο συγκεκριμένα στην ευρύτερη περιοχή του Los Angeles. Τον Σεπτέμβριο θα σταματήσω τα χλιαρά νέα των σελέμπριτις αλλά θα κρατήσω ένα ταξιδιωτικό ημερολόγιο. Να δω πόσους θα ενδιαφέρει! Τέταρτο επεισόδιο:  τηλεόραση.

Επειδή βλέπω σειρές και ριάλιτι με μανία, βρίσκομαι στον παράδεισο. Είναι τόσα πολλά αυτά που θέλω να δω που κάνω συνέχεια ζάπινγκ και στο τέλος δε βλέπω τίποτα μένοντας συνέχεια ανικανοποίητη. Ευτυχώς αυτά που δε θέλω να χάσω μπορώ να τα γράψω και τα βλέπω το βράδυ κάνοντας fast forward τις διαφημίσεις. Για τα κενά υπάρχει ασταμάτητη ροή Seinfeld και Curb your enthusiasm ξανά και ξανά και ξανά..

Εκτός από αυτά που μου αρέσουν υπάρχουν πενταπλάσια που δε βλέπονται. Σας παραθέτω ένα τυχαίο ζάπινγκ μεταξύ των 900 καναλιών:

Γιόγκα με ανάλογη μουσική και υπνωτιστική φωνή. Όλη μέρα.

Food network. Το βλέπω σχεδόν συνέχεια.

ποιος θυμάται την Ru Paul?

διαφήμιση σε κανάλι για teenagers

και ποιος θυμάται ΑΥΤΟΝ?μόλις έγινε για 500ή φορά πατέρας

Κάποιοι ετοιμάζονται για χοντρή μήνυση. Paging Erin Brocovich.

Καραόκε. Όλη μέρα!

Εεε, αυτό που καταλαβαίνετε

Obese and pregnant. Ναι, κι όμως.

Κάποιοι προσπαθούν να γίνουν ροκ σταρζ. Δεν το βλέπω να γίνεται.

Φυσικά, college football. Σε άπειρα κανάλια.

12 σχόλια:

Noilly Prat είπε...

letterman πέτυχες ;

Α, μπα? είπε...

βεβαίως, αλλά δεν το είδα

Ανώνυμος είπε...

Καλα η φωτογραφια με τους wannabe rockstars απλα δεν υπάρχει...χαχαχαααα!

Σικ Γαλότσα είπε...

Κανάλι για τηνέητζερς?Διάβασα καλά?
Καλά, τα καραόκε πρέπει να έχουν απίστευτο γέλιο.Κανένα κανάλι με σχόλια και κουτσομπολιά όλη την ημέρα υπάρχει?

Sweet and bitter είπε...

900 κανάλια; Μα 900;
Δεν προλαβαίνεις να κάνεις ζάπινγκ σε όλα στις διαφημίσεις.

Ανώνυμος είπε...

Ξέρω ο φθόνος είναι αμαρτία. Αλλά τα τελευταία 4 πόστ σου μου δημιούργησαν αλλεπάλληλα,συνεχόμενα κύματα ζήλειας. Λίγο ακόμα και θα σταματήσω το φαγητό...
Γονυπετής θα ζητώ συγχώρεση με νηστείες, αυτομαστιγώματα και δηλώσεις μετανοίας...
Παρόλ'αυτά καλά να περνάς και καλή επιστροφή (μήπως να το ξανασκεφτόσουν;αυτό για την επιστροφή ντε!)

bourboulithres είπε...

Οπως διάβαζα το ποστ μου ρθε το τραγουδι του αφεντικου:
"57 channels and nothing on"!

900???
wow!
Ο παραδεισος μου!

Αμπα, καλη αρχή στο νεο ξεκινημα!
Πολυ μου αρέσει!

ΥΓ Αν δεις τον Μπράντον πες του οτι μου χρωστάει κέρασμα στου Νατ, το είχε χάσει το στοιχημα αλλα δε θελει να το θυμάται!

Ανώνυμος είπε...

a,mpa? tromera ta posts sou,love it!!

ΑλλούΓι'Αλλού είπε...

Αλήθεια, πως σου φαίνεται η αμερικάνικη τηλεόραση; Με όσες λέξεις θες

Α, μπα? είπε...

φαντάσου όμως να γίνουν διάσημοι αυτοί! θα λέμε ότι τους ανακαλύψαμε πρώτοι:)

κανάλι για τηνέιτζερ βεβαίως, για κουτσομπολιά υπάρχει το E! entertainment που παίζει και η Νova αλλά έχει πιο καινούριες εκπομπές, εκεί είδα τα φορέματα των Emmy's 35665677 φορές, τα έμαθα απέξω.

Να πω την αλήθεια, κι εγώ ζηλεύω κάπως τον εαυτό μου:)

Θα το πω στον Μπράντον αλλά νομίζω ο Νατ έχει πάρει σύνταξη και έχει πάει στο Μαιάμι.

Ευχαριστώ για τα καλά λόγια!

Η τηλεόραση μου φαίνεται σα να τρως πολλά πατατάκια, είναι ωραία αλλά στο τέλος έχεις βαρυστομαχιά και το μετανιώνεις κάπως :)

Όντως στις διαφημίσεις αρχίζω το ζάπινγκ και φυσικά μετά έχω ξεχάσει που ήμουν. Έχω γράψει σ'ενα χαρτάκι όμως τα νούμερα από τα κανάλια που βλέπω πιο πολύ για να μη χάνομαι εντελώς.

Ουφ! είπε...

μου θύμισες μια τύπισσα από το twin peaks ή το northern exposure καμία σχέση το ένα με το άλλο αλλά είναι και τα δυο της ίδιας εποχής και μπερδεύω σκηνές, με μια τέλος πάντων που έβαλε δορυφορική και έπαθε ψύχωση να βλέπει 24/7 τηλεόραση :Ρ

καλά να περνάς!!!!!!

περαστικός είπε...

Καλά κρατιέται ο Ru Paul.