11/9/10

Koρεάτικο μπάρμπεκιου

Σε μια περιοχή που "όλα είναι πληρωμένα", με κλίμα παρόμοιο του μεσογειακού αλλά χωρίς καύσωνες και χωρίς χιόνι, με χώμα δυνατό και κυρίως με τόσες εθνικότητες, το φαγητό είναι μια αδιάκοπη περιπέτεια που αξίζει πολλά ποστ. 


Νομίζω ότι η αμερικάνικη κουζίνα αντιμετωπίζεται με περιπαικτική διάθεση από τους Ευρωπαίους που νομίζουν ότι αμερική=χάμπουργκερ. Ε, λοιπόν, το καλό χάμπουργκερ δεν είναι κι εύκολη υπόθεση και εκτός από το φτηνό φαγητό που όντως υπάρχει, υπάρχουν και νοικοκυρές και γιαγιάδες που ξέρουν από καλό μπιφτέκι. Πέρα από τα μπιφτέκια όμως, εδώ που βρίσκομαι πάρα πολλές κουζίνες του κόσμου εκπροσωπούνται, επηρεασμένες από την Καλιφόρνια μεν, αρκετά αυθεντικές δε.

Μικρή παρένθεση: δεν ξέρω πολλά από κρασί αλλά τα καλιφορνέζικα κρασιά είναι ωραιότατα. Οι γκουρμέδες αμερικάνοι παραδέχονται μόνο τα γαλλικά αλλά πιστεύω ότι είναι κι αυτοί θύματα του γαλλικού μάρκετινγκ. Γαλλόφιλοι, μην μου επιτεθείτε σφοδρά! Την ταπεινή μου γνώμη παραθέτω.


Πηγαίνουμε όσο συχνά μπορούμε έξω, μαγειρεύω όσο συχνά γίνεται, γενικά τρώμε σα βασιλιάδες. Πριν προχωρήσω όμως στα ψαγμένα, σήμερα θα σας πω για το καλό μπέργκερ της Καλιφόρνια και αγαπημένο του αγαπημένου μου dlisted


Το Ιn&Οut σύμφωνα με όσους μετανάστευσαν στην Νέα Υόρκη είναι το μοναδικό φαγητό που νοσταλγούν από το Λος Άντζελες. Αυτό τα λέει όλα. Δοκίμασα δύο φορές τα προϊόντα τους (ήταν έρευνα!) και πράγματι, γρήγορο ναι, πρόχειρο όχι. Μοιάζει εκπληκτικά με σπιτικό και η επιμονή τους να μην ανοίξουν παράρτημα σε άλλη περιοχή της Αμερικής, παρά τα οργισμένα μέιλ οπαδών τους, δείχνει ότι πιστεύουν στην ποιότητα (ή στο καλό μάρκετινγκ). Άλλο συν: δίνουν στους υπαλλήλους τους το μεγαλύτερο ωρομίσθιο για τη δουλειά, πάνω από τον βασικό μισθό της Καλιφόρνια. Μη νομίζετε ότι πλουτίζουν: ο βασικός μισθός στην Καλιφόρνια είναι 8 δολάρια την ώρα και οι ψήστες του in&out παίρνουν 10. 

Και τσαχπινιά! Υπάρχουν κόλπα που δεν υπάρχουν στον κατάλογο αλλά κυκλοφορούν από στόμα σε στόμα. Όπως οι πατάτες στη φωτογραφία: λέγοντας fries animal style προσθέτεις νοστιμιά και άλλες 3000 θερμίδες. Αnimal όνομα και πράγμα.

27 σχόλια:

mahler76 είπε...

πάντως στην φωτογραφία δείχνει εμετικό.

Ανώνυμος είπε...

Ki egw auto mbika na grapsw alla meprolaban!

NastyNylon είπε...

Auto to post mou edeikse poio einai to wraiotero kai katallilo meros gia na autoktonisw. Apla 8a afisw ti xolisterini na xtupisei tilt xwris epistrofi. YEAH!

Σικ Γαλότσα είπε...

Καλέ τι εμετικό λέτε!Εγώ θα το κάνω γουολπειπερ να το βλέπω κάθε βράδυ να μου ανοίγει η όρεξη! Πάντως Αμπα? μπράβο. Είχα διαβάσει πολλά για αυτό το μαγαζί,αλλά άλλο να στο λέει μια ελληνίδα καλοφαγού. Φυσικά μην ξεχνιόμαστε. Περιμένω ΕΝΔΕΛΕΧΕΣ άρθρο ή όταν είσαι ακόμα εκεί ή όταν γυρίσεις για ΤΟ Φ Α Γ Η Τ Ο.(εννοώ και γλύκά μέσα, έτσι). Καλή Όρεξη! :)

Ανώνυμος είπε...

Α,μπα, σαν να ξέρασε το burger μοιάζει. Και αυτές οι πατάτες δίπλα με την κιτρινη-μπεζ σάλτσα δεν κάνουν το θέαμα καλύτερο.

Σικ Γαλότσα είπε...

Αν είσαι ο απο πάνω ανώνυμος με τον παπακαλιάτη, άσε τα μπέργκερ και ανέλυε πόσα ασημένια δάκρυα έτρεξαν στο φιλντισένιο πρόσωπο του ΠΑΠ καθώς έβλεπε τα φύλλα να πέφτουν απο τα δέντρα. Και Σοβαρά τώρα: ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ;ΤΟ ΧΑΜΠΟΥΡΓΚΕΡ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΤΡΩΜΕ, ΟΧΙ ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΜΕ. (Αλλιώς πηγαίντε στα μακντοναλντς να φάτε την πλαστικούρα), Enough said. :P

Σικ Γαλότσα είπε...

Αν είσαι ο απο πάνω ανώνυμος με τον παπακαλιάτη, άσε τα μπέργκερ και ανέλυε πόσα ασημένια δάκρυα έτρεξαν στο φιλντισένιο πρόσωπο του ΠΑΠ καθώς έβλεπε τα φύλλα να πέφτουν απο τα δέντρα. Και Σοβαρά τώρα: ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ;ΤΟ ΧΑΜΠΟΥΡΓΚΕΡ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΤΡΩΜΕ, ΟΧΙ ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΜΕ. (Αλλιώς πηγαίντε στα μακντοναλντς να φάτε την πλαστικούρα), Enough said. :P

mahler76 είπε...

@Σικ Γαλότσα
πως να φτάσεις αγάπη μου να το βάλεις αυτό στο στόμα σου όταν φαίνεται σαν να το έχεσε μεταλλαγμένη κατσαρίδα από το Τσερνομπίλ?

Ανώνυμος είπε...

Mα τόση σάλτσα στις πατάτες?! Και τον καφέ στν δίνουν ως ζάχαρη με καφέ?! Στείλε κι άλλες φωτογραφίες, please!

Σικ διευκρινίζουσα Γαλότσα είπε...

Λοιπόν, είπα οτι δεν θα γράψω άλλα, αλλά ο Mahler76 με είπε "αγάπη μου " και πρέπει να απαντήσω. :) Όταν λοιπόν και εγώ είχα πάει ΚΑΝΑΔΑ, (not that glamourous like L.A.) Στο Μόντρεαλ που είναι πίτα στο Γάλλο, μου έφεραν french fries με ενα πράμα πάνω παρόμοιο με αυτό στην φώτο, το οποίο μάλιστα μύριζε..ΦΑΣΟΛΙΑ. Λέω αμέσως οτι αυτό το πράγμα δεν το αγγίζω , αλλά μετά απο φοβερές πιέσεις και το οτι ήταν ποπουλαρ στους Γάλλους το έφαγα και έπαθα σοκ. Ήταν απλά τέλειο. Η γεύση καθιερώθηκε στα εγκεφαλικά μου κύτταρα ως αλησμόνητη και εκτοτε με το που πήγαινα στα μωλ, έτρωγα διαρκώς τέτοιο. Για αυτό mahler76 cherie ίσως δεν μπόρεσα να σας καταλάβω. Βέβαια, σε μερικές ώρες απο τώρα η Αμπα? θα βάλει τα πράγματα στην θέση τους με το γνωστό στυλ της.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ ΓΙΑ ΠΑΠΑΚΑΛΙΑΤΗ. ΔΥΟ ΕΚΑΨΕΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΚΑΙΓΕΣΑΙ.

mahler76 είπε...

@Σικ διευκρινίζουσα Γαλότσα
α τις αντοχές σου δεν τις έχω. για μένα if it looks like shit it probably tastes like shit.

Ανώνυμος είπε...

Αμπα? βγάλε ετυμηγορία για mahler76και σικ γαλότσα γιατί νησάφι πια.

mahler76 είπε...

@Ανώνυμος
tι ετυμηγορία να βγάλει ρε φίλε, αν έφαγε αυτό το ξέρασμα μάλλον είναι σε κάνα νοσοκομείο με σωληνάκια.

Ανώνυμος είπε...

xaxaxa, @mahler klaiw ap ta gelia!

mahler76 είπε...

@Ανώνυμος
μην γελάς με το δράμα μιας γυναίκας που ίσως δεν πρόλαβε να πάει κάν στην τουαλέτα μετά το γεύμα αυτό για να σώσει την αξιοπρέπειά της πρρρρρρρρρρρρ

Α, μπα? είπε...

παιδιά, προσπαθήστε να φωτογραφίσετε το πιο ωραίο φαγητό του κόσμου και θα δείτε πως φαίνεται. γι'αυτό υπάρχουν οι food designers. Πάντα με σκυλοφαγητό μοιάζει!

Τα υπερμπέργκερ σου μιλάνε στο στόμα και όχι στο μάτι. Animal style το λένε είπαμε, είναι για ζωώδεις καταστάσεις. Να τρέχουν ζουμιά μέχρι τους αγκώνες.

bourboulithres είπε...

Ποπο, μου άνοιξε η ορεξη!
Παρόλα τα σχόλια για το ποσο σκυλοτροφή μοιάζουν παιδιά, εμένα μου φαίνονται πολύ νόστιμα! Θα τα τρωγα ευχαρίστως!

Μπράβο βρε Αμπα για τις γευστικες σου επιλογές!
Πάντα τετοια!

Ανώνυμος είπε...

Καλα παιδια με καταστρεψατε! Ενω το θεμα μου ανοιξε την ορεξη μετα τα σχόλια του mahler76 και της Α,μπα εχει καρφωθει στο μυαλο μου η εικονα του να τρεχουν τα σκατα της μεταλλαγμενης κατσαριδας μεχρι τους αγκώνες! (καλα, mahler76 u rule!)

Σικ δικαιωμένη γαλότσα είπε...

Μπράβο ρε Αμπα?. πες τους οτι η γεύση μετράει και οχι η εμφάνιση. :)Εγώ θα το τρωγα πάντως. Το In'n'out είναι απο τα best.
ΑΝΩΝΥΜΗ ΠΟΥ ΕΙΔΕΣ ΤΟΝ ΠΑΠΑΚΑΛΙΑΤΗ:
Τυχερή ήσουν, παραλίγο να καείς.Απάντησες όμως έγκαιρα, άρα δεκτή η συγνώμη."ήταν όντως σαν εμάς τους κανονικούς ανθρώπους". θέλεις να πεις δηλαδή οτι δεν έλαμπαν τα μάρμαρα, καθώς τα πατούσε; "Φόραγε φόρμα". Hold the press! Φ Ο Ρ Μ Α ? ΟΧΙ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΛΕΥΚΟ ΠΟΥΚΑΜΙΣΟ? Ο κόσμος της μόδας μόλις δέχτηκε ενα ισχυρό χτύπημα.Βέβαια, τον κάφέ ή ο,τι άλλο πήρε, δεν τον πλήρωσε, έτσι;Αυτό έλειπε να του ζητήσουν και φράγκα. Και γιατί δεν μας λές το όνομα του μαγαζιού?Τι φοβάσαι?Την επόμενη φορά παρακαλώ να ξέρεις οτι ως κατάσκοπος της Αμπα? παρουσιάζεις πλήρη αναφορά, οχι τηλεγράφημα.

mahler76 είπε...

@Sick (από τα κουράδια που τρώει) γαλότσα
Καρδιά μου, στην τελική φυσικά και είναι η γεύση που μετράει, όμως για να βάλεις κάτι στο στόμα σου πρέπει να μπορείς να το δείς πρώτα. Αν δεν βλέπεται με την καμία πως θα κάνεις την δοκιμή αν τρώγεται?

SICK-απο την γλύκα της κολακείας-Γαλότσα είπε...

"Αγάπη μου"-"καρδιά μου"
μετά απο αυτά βρε mahler πως να διαφωνήσω μαζί σου; Η κολακεία σου με γονάτισε. Νίκησες. Πλεόν για μένα είσαι mio babbino caro στην καρδιά μου..Φιλιά. :)

SICK-απο την γλύκα της κολακείας-Γαλότσα είπε...

"Αγάπη μου"-"καρδιά μου"
μετά απο αυτά βρε mahler πως να διαφωνήσω μαζί σου; Η κολακεία σου με γονάτισε. Νίκησες. Πλεόν για μένα είσαι mio babbino caro στην καρδιά μου..Φιλιά. :)

Matina είπε...

A-mpa? aneva sthn Polh to grhgorotero! Male posh e8ea8h na podhlatei meta teknwn sto UCLA 10 lepta prin (Kyriakh meshmeri dhladh). Dystyxws to kinhto mou einai proistorikhs genias kai oute camera den exei. Alla egw edeiph den eimai kamia anwnymh na rixnw vomves kai na mhn analyw gegonota (fysika den milame kai gia papakaliath alla telos pantwn) ekana ereyna kai vrhka photoreportaz opou fainetai to podhlato (to opoio travhkse kai thn prosoxh mou eksarxhs na omologhsw), skoufaki kai hipsterika gyalia.

Matina είπε...

oops, ksexasa na valw to link tou photoreportaz:
Enjoy!

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1311313/David-Beckham-tries-geek-chic-bicycle-shopping-Romeo-Cruz-Brooklyn.html

Α, μπα? είπε...

αχ ματίνα, πόσο άτυχη είμαι!

amalthia είπε...

τα σάλια μου τρέχουν,ευτυχώς που είμαι φαωμένη και δεν λιποθυμάω απο τη λαχτάρα!

battered couture είπε...

ax ti mou thumises twra kai eimai sti Sofia me adeio psugeioooo!