15/10/10

Μία κατηγορία από μόνη της


To καλοκαίρι στην Τήνο, καλεσμένη της Ν. βρήκαμε ένα γράμμα που της είχα στείλει το 2000 και με ντροπή το διάβασα-δε μπορεί να ήμουν τόσο βλάκας. Ο παραλληλισμός με τη Madonna είναι ξεκαρδιστικός, το ξέρω αλλά δε μου ερχόταν με τίποτα άλλη εισαγωγή. Πως να αισθάνεται λοιπόν η Madonna που τα παλιά της γράμματα βγαίνουν στη φόρα? Κάποιος ισχυρίζεται ότι έχει ένα γράμμα που έστειλε στονν Steven Meisel το 1991 λίγο πριν συνεργαστούν για το βιβλίο Sex.



Το πιο εντυπωσιακό για μένα είναι αυτή η ταινία που γύριζε τότε, λέγεται A league of their Own  και την ακούω πρώτη φορά στη ζωή μου. Από την αφίσα φαίνεται αριστούργημα. Δεν ξέρω αν ντρέπεται για τα παλιά της γράμματα, αλλά θα βλαστημάει που ανακύπτει συνέχεια το θέμα των ταινιών της. Τι υπόθεση να είχε άραγε? 


Για όποιον δε βγάζει τα γράμματα:


Dear Steven

For some reason I thought you were angry with me - because I finked out as a judge at the "Love Ball"? Because I'm still nice to Herb Ritts?? Because my hair is the wrong color? I hope you will forgive me for all of the above. Because I cannot suffer any more than I have in the past month learning how to play baseball with a bunch of girls (yuk) in Chicago (double yuk) I have a tan, I am dirty all day and I hardly ever wear make-up. Penny Marshall is Lavern - Geena Davis is a Barbie doll and when God decided where the beautiful men were going to live in the world, he did not choose Chicago. I have made a few friends but they are athletes, not actresses. I hate actresses, they have nothing on the house of extravaganza. I wish I could come to N.Y and visit. Are you having a good Summer? Saw the piece in the N.Y Times Magazine. Great!! - I would love to do this book thing with you so lets talk soon. 

THANKS ALOT STEVEN!!

Love Dita

17 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τελικά πρέπει να είναι συμπαθητική αυτή

amalthia είπε...

Dita?

αποκλείεται δεν είναι αυτή...η Μαντόόόνα δεν είναι ο τύπος που θα έβαζε υποκοριστικό στο ίδιο της το όνομα..

...την ξέρω σας λέω,την έχω γεννήσει.

Ανώνυμος είπε...

den exei idi ypokoristiko sto idio tis to onoma, to madge?

Σικ Γαλότσα είπε...

Α, τα δικά μου γράμματα έχουν κώδικα αυτοκαταστροφής σαν του Αστυνόμου Σαΐνη και μυρίζουν πάντα γιασεμί.

Ανώνυμος είπε...

h tainia einai eksairetiki...tin vazei to mega kathe pasxa

κόκκινο μπαλόνι είπε...

μα τι λες;;;
δεν έχεις δει αυτή τη ταινία;;;

ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ

που πάιζει μπέιζμπολ κατα τη διάρκεια του Β' Παγκόσμιου Πολέμου;
Και προπονητής είναι ο Τομ Χανκς;
Και αυτή είναι το κακό κορίτσι, το μαγκάκι;;;

Αααα, να την δεις πάραυτα!

Ανώνυμος είπε...

I hate actresses, they have nothing on the house of extravaganza. Πες τα Νίτσα!

Α, μπα? είπε...

ε λοιπον, πρέπει να την έχω δει αν και μου είναι αδύνατον να καταλαβω τους κανόνες του μπέιζμπολ.

κι όμως, εκείνη την εποχή ως Dita υπέγραφε (μου το είπε ο enteka)

Ανώνυμος είπε...

Το Dita δεν αναφέρεται στην "ηρωίδα" του τραγουδιού Erotica;

Α, μπα? είπε...

ναι!

Ανώνυμος είπε...

diakrinw mia eirwnia oson afora tin madonna !oso to oti den xereis tin tainia to thewrw tragiko!!!den einai aristourgina fysika alla tin thewrw feel good movie!

otan den gnwrizeis kati den xreiazete na to koroideueis!!!!mia xara paizei i madonna stin tainia k to oti einai vasismeni se alithii istoria to kanei k pio endiaferon

Ανώνυμος είπε...

diakrinw mia eirwnia oson afora tin madonna !oso to oti den xereis tin tainia to thewrw tragiko!!!den einai aristourgina fysika alla tin thewrw feel good movie!

otan den gnwrizeis kati den xreiazete na to koroideueis!!!!mia xara paizei i madonna stin tainia k to oti einai vasismeni se alithii istoria to kanei k pio endiaferon

Ιφιμέδεια είπε...

Η ταινία ήταν έτσι-κι-έτσι που λέμε και όντως ο ρόλος της Μ. ήταν το αγοροκόριτσο. Με ένα τσιγάρο στο στόμα την θυμάμαι συνέχεια.
Αυτό που μου κάνει εντύπωση στο γράμμα είναι μιά ευφυία στον γραπτό λόγο που (προφανώς αδίκως) δεν πίστευα ότι είχε.
Κι αυτή η χρήση του ονόματος της ηρωΐδας, Ντίτα, μου θύμισε (όπως όλα στη ζωή) την Αλίκη που χρησιμοποιούσε το όνομα "Λίζα Πετροβασίλη".

Α, μπα? είπε...

ανώνυμε, δεν είμαι της γνώμης ότι πρέπει να ξέρεις κάτι καλά για να το κοροϊδέψεις. η Madonna πάντως δεν κινδυνεύει από μένα:) θα συνεχίσει να κάνει επιτυχίες παρόλο το Α, μπα?

Ιφιμέδεια, τρελαίνομαι που κόλλησες την Αλίκη σε ποστ για τη Madonna. Που το χρησιμοποιούσε αυτό το όνομα? Στα ξενοδοχεία για να αποφεύγει τους φανς?

Ιφιμέδεια είπε...

Σε πολλά και διάφορα μέρη το χρησιμοποιούσε. Και σε ξενοδοχείο το έχει χρησιμοποιήσει και δυστυχώς και στο ελληνικό νοσοκομείο που εισήχθη για εξετάσεις όταν αρρώστησε στο τέλος. Το συγκινητικότερο είναι ότι το έκανε και δια ζώσης σε ανθρώπους που της σύστηναν.
(πόσο τρελλή φαν της Αλίκης είμαι;)

νανανα είπε...

εγω εχω να πω οτι τωρα που ξερεις...πρεπει να προσεχεις(χεχεχε)οχι οτι θα γινεις εσυ ποτε απο ντιτα μαντονα...αλα λεμε τωρα

Loud Melody είπε...

Την έχω δεί, ωραία ταινία! :)