20/10/10

Αμαρτωλό πάθος



Βλέπω το "Κάτι Ψήνεται" με ευχαρίστηση λεπρού όταν ξύνεται (και κλείσιμο ματιού στο Νησί). Αυτή τη βδομάδα έχει μαζευτεί τρελό παρεάκι και στενοχωριέμαι από τώρα που θα χάσω το αυριανό. Εσείς δε χρειάζεται να χάσετε μία ώρα από τη ζωή σας, μάζεψα τις καλύτερες ατάκες του σημερινού επεισοδίου σε bold και italics, χωρίς καμία παρέμβαση από μένα. Οι εισαγωγικές προτάσεις με μικρά γράμματα είναι δικές μου για να σας βάλω στο κλίμα.

  • Γιατί δεν άρεσε το ορεκτικό? Γιατί λόγω που τα ισπανικά της περίμενα κάτι πιο περίπλοκο.

  • Αγγλική ευγένεια: Θα μου επιτρέψετε να σας προσφέρω και το ποτάκι? Θα με συγχωρήσετε ένα λεπτό, νομίζω ότι χτύπησε το κουδούνι.

  • Πόσο ωραίο ήταν το ποτό? Το ποτό ήταν τόσο δροσιστικό και εύγευστο, που κόντεψα να το πιω όλο!

  • Εσένα γιατί δε σου άρεσε? Το ποτό ήταν πάλι κόκκινο. Δεν έχω πρόβλημα με τα κόκκινα, αλλά είναι όλα ίδια.

  • Τι έχεις να πεις για το γλυκό? Εμένα τα γλυκά με γιαούρτι δε μου αρέσουν και ξέρετε γιατί. Όχι, δεν ξέρουμε, γιατί? Γιατί είναι για δίαιτα.

  • Αυθεντικός διάλογος σχετικά με το επιδόρπιο:
  • -Τι λες να έχει μέσα το "γιαούρτι γεμιστό"?
  • -Αχ ελπίζω να μην έχει γιαούρτι...
  • -Γιατί?
  • -Αφού είναι γλυκό!
  • -Το γιαούρτι είναι γλυκό?

  • Γιατί είναι ωραία η διακόσμηση του τραπεζιού? Αχ τι ωραία, πράσινα πιάτα. Ωραίο τραπέζι, οικολογικό!

  • Form follows function: Εμένα μου αρέσει το ψεύτικο λουλούδι. Μου αρέσει επειδή δε θέλει περιποίηση.

  • Τι μου θυμίζει...τι μου θυμίζει...μήπως την Ισπανία? Αχ βρήκα τι μου θυμίζει το gaspacho! Τα φαγάκια που φτιάχνω της μπεμπούλας!

  • Ποιο όμως ήταν το highlight? Όμως, η έκπληξη της βραδιάς, η σούπα είχε πιπεριά, που δεν την κατάλαβα.

18 σχόλια:

Κική Δημουλά είπε...

εμένα μου άρεσε το: "Παιδια εμένα μου αρέσουν πιο πολύ τα ψεύτικα λουλούδια, νομίζω είναι πιο πολύ της μόδας.." (?!)

Α, μπα? είπε...

δε μπορώ να πιστέψω ότι το έχασα αυτό!

bourboulithres είπε...

Ax αυτη η εβδομάδα ειναι η Μεγάλη Εβδομάδα της ξινίλας στο Κατι Ψήνεται!
Ειδικα η νοικοκυρα με τα γυαλιά!

Τζόνσον ο αλογόμυγας είπε...

Υπάρχει λοιπόν και κόσμος που περιμένει να ακούσει τις μπούρδες διάφορων σε τηλεπαιχνίδι.
Έχει την πλάκα του, αλλά από κάποιο σημείο και μετά αναγουλιάζεις, αδερφέ.

Ανώνυμος είπε...

Kαλά ε!εντελώς τυχαία είδα κι εγώ το επεισόδιο!Το βλέπει η μητέρα μου το κάτι ψήνεται (τι του βρίσκει δε ξέρω) και έκατσα μαζί της σήμερα...Ειδικά αυτό με το κουδούνι ήταν απίστευτο!Και αυτό με το κόκκινο ποτό τι μαλακία ήταν??Ακριβώς τα ίδια πρόσεξα κι εγώ!Τις εφιαλτικές ατάκες!!

Σικ γαλότσα είπε...

-Περιμένοντας το επιδόρπιο: γιαούρτι μας φέρνει για γλυκό, γιαυτό έχουν ΤΕΤΟΙΑ σώματα. Και μαντέψτε ποιές το είπαν.

Hint:Αυτή που είπε την ατάκα με το κόκκινο ποτό μαγειρεύει αύριο.

bourboulithres είπε...

Nai Sik!
Kai mia ap aftes ekanan diaita proxtes!
Pas sto Kt Psinetai kai kaneis diaita???
Pou pa re Karamitro!

Ανώνυμος είπε...

καλα το κατι ψηνεται ειναι απολαυση! αμαρτωλη μεν απολαυση δε! ιντριγκες παθη μιση...

Α, μπα? είπε...

αυτή με τα κόκκινα, ΤΙ ΓΚΡΙΝΙΑ ΘΕ ΜΟΥ
αχ και θα το χάσω το σημερινό

Ανώνυμος είπε...

Η βλαχιά και η αγένεια εκπροσωπούνται επάξια και σήμερα:

Αντιπαθητική Βλάχα 1: "Και που το είδες αυτό το γλυκό που μας έφτιαξες?"
Οικοδέσποινα:(αστειευόμενη)"Α, το είδα στον ύπνο μου!"
Αντιπαθητική Βλάχα 2: Εφιάλτες βλέπεις μου φαίνεται.

Επίσης, σήμερα συναντήσαμε για πρώτη φορά το αόρατο γλυκό:
"Το γλυκό που μας έφτιαξε η Τάδε δε μου άρεσε, δεν είχε κάποια εμφάνιση."

Ακόμα: Η τύπισσα που σέρβιρε χθες αγγουροντομάτα στο μπλέντερ, έτοιμο ρολό κοτόπουλο και γιαούρτι με ροδάκινο (κομπόστα), σήμερα είχε το θράσος να παραπονεθεί για το κυρίως γεύμα με υφάκι: "Το πιάτο ήταν απλό, είχε μακαρόνια, δυο γαρίδες και λίγη σάλτσα."

Είναι όλες πολύ δύσκολες στο φαγητό και αυτό βγαίνει προς τα έξω.

bubblegum είπε...

Γμτ το έχασα αυτό το επεισόδιο!!!! Πάντως όντως, αυτή η τελευταία, που δεν θέλει να ακούει τπτ που να έχει σχέση με δίαιτα ( πρέπει να έχει πεινάσει πολύ ) είναι πολύ ξινιάρα!!! Εμένα πάντως μου άρεσε πιο πολύ το " λόγω που τα ισπανικά της "... η αποθέωση γραμματικής και συνταντικού!!!! χαχαχαχα!!!!!

Σικ Γαλότσα είπε...

Αμπα? αφιερωμένο.Ατάκες του σημερινού για σένα που το έχασες-όσες πρόλαβα, γιατί πέφτανε βροχή:

Σήμερα:Σπίτι της γκρινιάρας

Για το γλυκό απο τσαι με μπουγάτσα:
-Τσάι;Τι τσάι καλέ; εμένα μου θυμίζει δίαιτα.
-Εμένα πάλι μου θυμίζει ίωση,ωχ.

Για το ποτό:
-Επιτέλους λευκό κρασί, όχι κόκκινο

Για το ορεκτικό πίτα απόλα:
-Το δεύτερο κομμάτι το ζήτησα όχι γιατί μου άρεσε, αλλά γιατί ΠΕΙΝΟΥΣΑ.

Βόλτα στο σπίτι:
-Το χρωμα της μπλούζας σου ταιριάζει με το σεντόνι. Για πέσε κάτω

ΚΑΙ:
Παίζοντας με την υδρόγειο:
-Για εσύ που ξέρεις Ισπανικά να μου πεις που είναι η Ιταλία εδώ πέρα.

Για το κυρίως μενού Λινγκουίνι με γαρίδες:
-Οι γαρίδες είχαν γεύση απο χταπόδι

Η απειλή:
-Κάνεις οτι πιάτο θες και όποιος δεν το φάει, πάει σπίτι.

Και το χαιλαιτ:
-Εσένα σου έχουν πει οτι πασπατεύεις τους άνδρες;
-ναι, τους πασπατεύω όπου είναι η τσέπη γεμάτη, αλλιώς δεν έχει.



Περιμένω το αυριανό να δω μοχθηρά βλέμματα εναντίον της νικήτριας.

Ανώνυμος είπε...

Βόλτα στο σπίτι:
-Το χρωμα της μπλούζας σου ταιριάζει με το σεντόνι. Για πέσε κάτω

χαχαχχαχαχαχχαχαχχαχα

Moi aussi είπε...

Καλά που τα μαθαίνω από εσάς, παιδιά, γιατί σιγά μην κάτσω ποτέ να το δω.

Α, μπα? είπε...

τι έχασα !!! ααα

Jim είπε...

Ειδα μονο το τελευταιο επεισόδιο τυχαια,επειδη ειμαι ιντερνετακιας τηλεοραση δεν βλεπω σχεδον καθολου, δεν ξέρω ποσο εχουν ξεφυγει σε τετοιου ειδους εκπομπες, αλλα αυτη που κερδισε ειναι μακραν η πιο αντιπαθητικη παικτρια που πρεπει να περασε απο καταβολης τηλεορασης , εγχωριας και μη.

Konstantinos Kantakouzinos είπε...

Νόμιζα ότι η απάντησις εις την απορίαν μου: "Τι ψήνεται;" ήταν "το ψάρι στα χείλη των τηλεθεατών", αλλά κατόπιν τούτων αλλάζω γνώμην.
Επιπλέον, αυτή η εκπομπή παίζει απέναντί από τις ειδήσεις των μεγάλων καναλιών, έτσι; Ε, τότε να την δω κι εγώ!

αδελαΐδα είπε...

Ειμαι στην Ελλαδα για λιγες μερες κια ψαχνω να δω αυτην την αμαρτωλη συνηθεια.Προς το παρον και απο αυτα που εχω δει, απο ολα τα κουζινικα σοου το τοπ σεφ τα ξεπερναει ολα σε ιντριγκα και φθονο!