6/12/10

Συγνώμη (και μικρή αποκάλυψη)


Αγαπητά μου παιδιά,

ντροπή αλλά έχω παραμελήσει το ταπεινό τούτο blog. Επειδή κάποιοι έχουν στείλει mail και ρωτάνε, ε λοιπόν, υπαρχει λόγος. Δεν σκόπευα να το παραμελήσω και νόμιζα ότι προλαβαίνω, αλλά δεν προλαβαίνω! Κάνω εμφανίσεις στη Lifo (έντυπο και site) και ακόμα δεν εχω βρει το ρυθμό μου -μακάρι να τον βρω. 

Ας μην κρυβόμαστε άλλο, έχω και twitter (ναι το κορόιδευα, και τι καταλαβα? τώρα έχω καλλήσει). Αν ενδιαφέρεστε να γίνουμε φίλοι, είμαι η lenfou και το αληθινό μου όνομα είναι Λένα Φουτσιτζή. Φωτογραφία δεν υπάρχει αλλά εδώ που φτάσαμε, ποιος ξερει :):)

Ωραία και μην ξεχνιόμαστε ε? σε μία ώρα έχει μοντέλα και live. Σήμερα λόγω πορείας είμαι σπίτι από νωρίς. Τα λέμε σε λίγο!

Φιλιά , Λένα

54 σχόλια:

christina είπε...

To wikileaks ωχριά μπροστά σ'αυτό το post :)

Α, μπα? είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧ καταπληκτικό σχόλιο!!

Ανώνυμος είπε...

για μένα θα είσαι για πάντα Κικίτσα.

christina είπε...

pantws egw to twitter eksakolouthw na min to antilamvanomai - ki as eimai ligo pio palia apo sena

Ανώνυμος είπε...

Νιωθω λες και ειμαι κατοικος της Gotham City και μαθαινω το ονομα του Batman!

Α, μπα? είπε...

για παντα Κικίτσα, συμφωνώ!

christina, με πορώνει επειδή πρεπει να περιορίσω τις λεξεις και είμαι πολύ πολυλογού

ανωνυμε ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ! τελειο!

Tanila είπε...

sos blogger out of the closet!

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχα (για τον ανώνυμο από πάνω)

εγώ πάντως όταν σε βρήκα στο τουίτερ έπαθα σοκ. λέω δεν μπορεί. είναι στ' αλήθεια αυτή; τελικά αυτή ήσουν. :)

Σικ Γαλότσα είπε...

Χάθηκε η μαγεία..
Η απόλυτη απομυθοποίηση..
Το τέλος της αθωότητας των μπλόγκ..
Η ΑΜΠΑ? ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΕ.
What's next?Photos?Videos?Nooooo.
Εντάξει,πλάκα κάνω. Βασικά, είμαι πολύ χαρούμενη που επιτέλους μπορώ να δώσω ενα όνομα στο πρόσωπο που πριν απο καιρό είχε κάνει εναν υπέυθυνο κινητής τηλεφωνίας να χάσει τα λόγια του με το θρυλικό "Αμπα?", το οποίο σαν ταπεινός σπόρος έπεσε στο απέραντο χωράφι του ιντερνετ και βλάστησε:Μπλόγκ,twitter, LIFO και ποιός ξέρει που αλλού.(ΝΥ?) Λένα, συγχαρητήρια, αλλά εγώ θα συνεχίσω με το αμπα?.Δεν σε πειράζει, έτσι?

(Εμ, αυτό δεν σημαίνει οτι πρέπει και εμείς να σηκώσουμε την κουβέρτα, έτσι?)Φιλιά.

Tanila είπε...

πάω να σε γκουγκλάρω.









και μόνο με αυτό το γεγονός δεν είσαι πλέον μια χρισμένη διασημότης; σαν τον παπ; κι αυτόν τον γουγλάρουν

Α, μπα? είπε...

εγώ ναι, πάει η ντουλάπα (αν και το όνομά μου σας λέει επίσης τίποτα, όπως και το ψευδώνυμο :))

Tanila είπε...

επίσης νιώθω λίγο περίεργα, σαν stalker

Α, μπα? είπε...

όχι οι αποκαλύψεις δεν χρειάζεται να είναι αμοιβαίες, αν και πλάκα θα είχε :)
και ωραία όλα αυτά, αλλα το όνειρό μου, αυτό που θελω πιο πολύ απόλα στη ζωή αυτή, είναι ένας ρολάκος στον Παπακ. Εντάξει, το είπα κι αυτό

Α, μπα? είπε...

τανίλα, αν αποκάλυπτες το όνομα΄σου κι εγώ θα σε γκουγκλαρα!

θέλεις???

Σικ Γαλότσα είπε...

Και οι αποκαλύψεις συνεχίζονται..

Flonsavardu είπε...

αχ σήμερα τον σκεφτόμουν τον παπακ. στο λεωφορείο. ωραίες εποχές τότε. τα μοντέλα φέτος τα βαριέμαι.

Α, μπα? είπε...

πάντως ενας φίλος μου μου είπε ότι δεν εχουμε δίκιο γιατί και τα μοντέλα έχουν πολύ πλάκα και έχουμε κολλησει στην εποχή παπακαλιάτη. Σίγουρα έχουμε δώσει μία ευκαιρία?

googoomucks' 3d είπε...

Μικρή αποκάλυψη το λες εσύ αυτό??Αν και το ήξερα εδώ και κανά δυο χρόνια ότι σε λένε Λένα - δεν είναι και κρυφό, αρκεί ένα απλό e-mail!!

μόνο μη γίνεις δημοσιογράφα! :P

enteka είπε...

να γίνεις δημοσιογράφα! (αν το θες)
Θα είσαι πολύ καλή

:):)

περιμένω με προσμονή σχόλιο συνομωσίας για μας τους 2...

Nikavlos είπε...

Ε εντάξει βγάλε και ένα sex tape τώρα να ολοκληρωθεί η απομυθοποίηση!

whatshername είπε...

Καθένας με τον πόνο του, αλλά αν έχεις κάπου στο σόι σου έναν Ζήση θα σκίσω τα διπλώματα των Αγγλικών μου.

ΑΜΠΑ ΟΣΟ ΜΑΣ ΠΛΗΓΩΝΕΙΣ ΤΟΣΟ ΜΑΣ ΠΟΡΩΝΕΙΣ, πάντα έχεις έναν κρυμμένο άσσο στο μανίκι που μας κάνει να σε αγαπούμε πχιο πολύ.

enteka είπε...

sex tape ναι! μόνο αυτό έμεινε!

:)

Α, μπα? είπε...

δυστυχώς, δεν έχω καθόλου φωτογένεια. Δυστυχώς!

Α, μπα? είπε...

Δεν έχουμε Ζήση στο σόι, γιατί?

Flanders είπε...

Και γιατι αποκαλυφθηκες ; Υπηρχε λογος ; Anyway, πηγες και εσυ Λιφο ; Φοβαμαι οτι θα γινεις σαν τον εντεκα..μπηκες στα σαλονια...και θα ξεχασεις το ταπεινο μπλογκ που σε ανεδειξε ..σε καθε περιπτωση ομως καλη επιτυχια ο,τι και αν κανεις...

enteka είπε...

φλάντερς! ::)

τυχαίνει τη λένα να μην την έμπασε στις νέες δουλειές της το "α,μπα" (δεν το γνώριζαν) αλλά η εξαιρετική εξωμπλογκική της γραφή.


χαιρετίσματα απ' τα σαλόνια!

;)

Ανώνυμος είπε...

Σιγά την αποκάλυψη, βρε α,μπα? Και μας τις μας νοιαζει το επώνυμό σου (εκτός κι αν χρειάζεται για να βρω τη στήλη σου στο site της LiFo )?
Αρα συνεχιζουμε να διαβάζουμε στο hyppe (τρόμάρα τους) έντυπο/site και στo twitter (φανταζομαι δε χρειαζεται να φτιαξεις λογαριασμο για να σε παρακολουθει κανεις? έχω μεσανυχτα από twitter) ή δεν θα σταματήσεις αυτο το blog τελικά?

Κλαψ...

Flanders είπε...

Ο,τι και αν την εμπασε ,καλως την εμπασε.Το ιδιο και σενα,εντεκα.Αλλα να θυμαστε και το μπλογκ σας που και που ! Που περιμενα ποτε θαρθει Δευτερα να μπω στο μπλογκ σου ...καλα ειναι τα καθημερινα bits and pieces,αλλα less is more....

aura voluptas είπε...

Χι χι χι ...
Το είχα καταλάβει από την πρώτη στιγμή που είδα το twitter σου κ την εμφάνιση σου στη Lifo . Βλέπεις το mail σου ήταν πάντα το ίδιο . Το Λένα το είχα πιάσει από την αρχή του μπλογκ σου . Το επώνυμο ήρθε μετά .

Θερμά μπράβο για όλα κι από εδώ :)

Α, μπα? είπε...

καμία σημασία δεν εχει το όνομά μου, απλώς μου φαινόταν ότι αν ελεγα "γραφω εκεί και γιαυτό δεν προλαβαίνω το εδώ" χωρίς να πω ποια είμαι θα φαινόταν ακόμα πιο δήθεν, λες και κρύβω κανένα φοβερό μυστικό.

δεν σκοπευω να το σταματησω το α μπα αλλα πληθυναν οι υποχρεώσεις -αλλες-και τα'χω χαμενα καπως

Ο λόγος που το έγραψα είναι ότι καποιοι με ρωτουσαν με mail και ήθελα να απαντησω ειλικρινά.


Εμένα πολύ μου αρεσει που ο έντεκα είναι υποχρεωμένος να γράφει καθε μερα, και θα τον διαβαζα όπου κι αν ήταν.

enteka είπε...

Δεν ξέρω για την α,μπα (νομίζω ότι θα γράφει εδώ συχνότερα απ' ό,τι εγώ στο enteka) αλλά όταν έχω έμπνευση και όρεξη θα γράφω σίγουρα στο μπλογκ.

[Όταν ήμουν άνεργος για χρόνια αυτό ήταν εύκολο και ευχάριστο. Τώρα δουλεύω όλη μέρα και δεν είναι τόσο εύκολο. Σόρι.]


:)

enteka είπε...

ΠΟΎ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ?!?

;)

Α, μπα? είπε...

τωρα έχει δυσκολέψει πολύ το πράγμα

mahler76 είπε...

δηλαδή τον 11 τον λένε Λένα Φουτσιτζή????

Α, μπα? είπε...

aura, σ'ευχαριστώ πολύ!!!(είσαι μεγάλο λαγωνικό)

Α, μπα? είπε...

α να επιτέλους, κάποιος τα καταλαβε όλα

whatshername είπε...

Ξέρω ένανε Ζήση με το καταπληκτικό σου επίθετο, το οποίο εκτός απο εξωτικό είναι και κάπως σπάνιο; και ναι, είπα μήπως. Λίγη σημασία έχει, να δηλώσω πάλι την αγάπη μου γιατί μία ίσον καμία. Σαλαλα.

Α, μπα? είπε...

κι έλεγα κανείς δε θα σχολιάσει το αστείο μου επώνυμο? :):):)

ευχαριστώ και πάλι, παρα παρα πολύ!

Ανώνυμος είπε...

Lena Fucciji... καπως ετσι το φανταζομαι χαραγμενο στο Pulitzer... να βγαζει κατι ιαπωνικο, πολιτης του κοσμου και καλα...

Ιφιμέδεια είπε...

Χιχι! Τέλεια αποκάλυψη! Πολύ σε θαυμάζω Λένα γι'αυτό να το ξέρεις.

Αν εδώ μέσα γράφουμε πιά τα εντελώς εξωφρενικά μας wishful thoughts μετά από την μεγάλη αποκάλυψη, νομίζω ότι η επόμενη μεγάλη αποκάλυψη πρέπει να αφορά ένα sex tape ανάμεσα σε Έντεκα και Λένα που ασφαλώς θα σκηνοθετεί ο Παπακ.
Αν όχι αυτό, τότε παραγγέλνω μιά σπονδυλωτή ταινία διαλόγων (τύπου Καφές και Τσιγάρα) με την Λένα να συνομιλεί με τον Άρη και τον Παπακ σκηνοθέτη (πάλι).

Κωνσταντίνος Μπούγας είπε...

εγώ πιστεύω ότι δεν υπάρχει ούτε Λένα, ούτε Άρης.
είναι ένα κρυφό, σατανικό μποτ, με χιούμορ που διατηρεί τα μπλογκ, τους λογαριασμούς στο τουίτερ, τις στήλες στη λάιφο κτλ.

ποτέ δεν κατάλαβα γιατί νόμιζαν ότι είστε το ίδιο πρόσωπο!
Καλή αρχή στη Λάιφο, Λένα :)

athensville είπε...

ε αφού αποκαλύφθηκες...
είσαι και εξαιρετική συνεργάτης
και σούπερ άτομο
και θεέ μου πόσι ειδήμων στα γκομενικά.

Λένα Love you! :-)

Μαριλένα είπε...

Κι εγώ σε γκούγκλισα και βρήκα ένα πολύ ωραίο κείμενο σου στους atenistas, έχει δίκιο ο enteka που λέει ότι και τα εκτός μπλογκ κείμενά σου είναι εξαιρετικά.

Α, μπα? είπε...

Ιφιμέδεια, αν ειναι να με σκηνοθετήσει ο Παπακ, κάνω τα παντα (και σευχαριστώ πολύ!)

Ευχαριστώ Κωνσταντίνε, η θεωρία με το bot είναι καταπληκτική πάντως!

athensville I love you too, και το τελευταίο κοπλιμάν ήταν καταπληκτικότατο ! :):)

Flanders είπε...

Δεν κρατιεμαι,θα το πω (σορρυ) :

Εξω κανει κρυο (μπα...),μεσω κανει Φουτσιτζη !

Α, μπα? είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ! τέλειο!

εννοείται ότι μου εχουν κάνει άπειρα αστεία τέτοιου είδους και μου αρέσουν όλα! το δικό σου πάντως δεν το εχω ξανακούσει, μπράβο :)

amalthia είπε...

το όνομα το είχα μάθει...απο το μέηλ σου και το τουίτερ ύστερα αλλά δεν ήθελα να σε ενοχλήσω.

Λοιπόν δεν χάθηκες εντελώς,σε διαβάζαμε στην Lifo!


χάρηκα πολύ Λένα.

Άντα Φτυς είπε...

Έσβησα έναν και σέκανα follow. Για να μάθεις.

Α, μπα? είπε...

amalthia, τι να ενοχλήσεις καλε τι λες!

αντα φτυς και γιατί τον έσβησες τον άνθρωπο καλε?

Ανώνυμος είπε...

you are now being followed!!!

Άντα Φτυς είπε...

Γιατί ακολουθώ πάντα 330. Γιατί είμαι ψυχαναγκαστική. Και τρελή. Και σαγαπώ.

Ουφ! είπε...

μόλις βρω χρόνο θα σε γκουγκλάρω κι εγώ :-)


χάρηκα για τη γνωριμία,
Μέγας Ναπολέων

Ανώνυμος είπε...

θεια Λένα!

Ανώνυμος είπε...

Ε, ναι λοιπόν! Κι εγώ σε είχα καταλάβει στο τουϊτα, από κάποια σχόλια σου. Από την άλλη, εγώ δεν καταλαβαίνω όσους στέλνουν mail για να "γκρινιάξουν" που κάποιες φορές αργείς να ανανεώσεις τα ποστ. Είναι δικό σου θέμα και , για να παραμείνει τόσο επιτυχές και ενδιαφέρον, θα πρέπει να μην γίνει εξαναγκαστικό. Πραγματικά, είναι λίγο κομπλέξικό αυτό, λες και σε πληρώνουν στο κάτω-κάτω. Αυτά! Τώρα σ'αγαπάμε περισσότερο. Φιλιάαα - Μπιφτέκι -