21/1/11

Πιθανές απαντήσεις στο "εσύ δε θα μπορούσες να το κάνεις."



Με μεγάλη μου χαρά διαβάζω ως επιχείρημα εδώ και αλλού ότι όταν κοροϊδεύουμε διάσημους, πρέπει να μετράμε τα λόγια μας και να λαμβάνουμε υπ'όψη μας ότι εμείς δε θα μπορούσαμε να κάνουμε αυτό που κάνουν αυτοί.

Αυτό το επιχείρημα είναι παλιό όσο το *μη μιλάς, γιατί δεν έχεις κανονικό ψευδώνυμο αλλά γράφεις ως "ανώνυμος"* που είναι επίσης πολύ διασκεδαστικό αλλά έχει αναλυθεί αρκετά τόσα χρόνια.

Εγώ θα ήθελα να βάλω το λιθαράκι μου για το άλλο.


  1. Πρώτα πρώτα, δικαίωμα κριτικής έχουμε όλοι μας, για οποιονδήποτε, και για το Ιησού και για το Βούδα άμα γουστάρουμε.  
  2. Αν θέλουν, μπορούν κι αυτοί να με κριτικάρουν στο μπλογκ τους. Δεν τους εμποδίζει κανείς.
  3. Αυτοί είναι διάσημοι, όχι εγώ. Οπότε γενικά είναι πιο πιθανό να σχολιαστούν από τον κόσμο. Αφού έκαναν τα αδύνατα δυνατά για να φτάσουν σ'αυτή τη θέση, ας βγάλουν το σκασμό και αυτοί και οι οπαδοί τους -διότι όπως όλα τα νομίσματα, κι αυτό έχει δύο όψεις.
Τώρα πάμε στο επιχείρημα "εσύ δε θα μπορούσες να το κάνεις."
  1. Πιθανότατα ναι (αν και που το ξέρεις? μπορεί και να μπορούσα). Αλλά τι σχέση έχει αυτό?
  2. Ας πούμε, δε μπορώ να φτιάξω μπακλαβά. Αυτό σημαίνει ότι δε μπορώ να σχολιάσω τη μύτη του ζαχαροπλάστη? Αν δε συμφωνείς και με αυτό, σε παραπέμπω στο (3) της πρώτης παραγράφου.
  3. Μπορεί να μη μπορώ επειδή είμαι ελληνίδα-αυτό σημαίνει ότι είμαι μειονότητα, δεν είναι η μητρική μου γλώσσα τα αγγλικά και λοιπά και λοιπά. Εδώ οι Ινδοί σταρ δεν έχουν γίνει mainstream εκτός Ινδίας και είναι και ένα δις
  4. Μπορεί να μη μπορώ επειδή δε με παίρνει λόγω εμφάνισης. Εδώ να συμπληρώσουμε ότι οι ωραίοι δεν προσπάθησαν καθόλου γι'αυτό. Γιατί να γλυτώσουν την καζούρα?
  5. Μπορεί να μη μπορώ επειδή δεν έχω διάσημους γονείς.
  6. Μπορεί να μη μπορώ επειδή δεν έχω πλούσιους γονείς.
  7. Μπορεί να μη μπορώ επειδή δεν έχω πλούσιους/διάσημους γονείς.
  8. Μπορεί να μη μπορώ επειδή δεν έχω πλούσιους/διάσημους γονείς και δεν είμαι τόσο ταγμένος ώστε να παίρνω αβέρτα πίπες (σόρι)
  9. Μπορεί να μη μπορώ επειδή δεν έχω το ταλέντο. Εδώ πάμε σε υποκατηγορίες 
               α. Ούτε αυτοί έχουν το ταλέντο, αλλά είναι ωραίοι/ κάνουν καλές πίπες/ έχουν σόι
               β. Έχουν ταλέντο. και πάλι σε παραπέμπω στο (3) της πρώτης παραγράφου.

Λοιπόν αυτά θα τα βάλω στους όρους χρήσης του Α, μπα?


24 σχόλια:

ElenittA είπε...

A, σου λένε και τέτοια γραφικά; Σωστά! Δεν θα μπορούσες να έχεις 20 παρατρεχάμενους να φροντίζουν ακόμα και για το τσουλούφι σου, να πρέπει να ζεις με υπέρογκες αμοιβές, να σου δίνουν τσαμπαντάν υπέροχα ρούχα, παπούτσια, κοσμήματα, να ταξιδεύεις και να ζεις όπου γουστάρεις και να εξασφαλίζεσαι οικονομικά από τα 22 σου. Πράγματι. Προτιμώ να είμαι άνεργη στο Ελλάντα και να βγάζω τέτοια ξινίλα στην Α,μπα. μπαχαχα

Gwyneth Paltrow είπε...

Α πα πα.... τόσο πολύ σε πείραξε που σε είπα τελευταία αγάπη μου;


Τανίλα

Νίνα είπε...

Επειδή καταλαβαίνω προφανώς οτι το παρόν απευθύνεται σε μένα,αυτό πού έχω να δηλώσω είναι οτι επιτέλους βρήκα εναν τρόπο για να σε κάνω να ποστάρεις πιο συχνά.Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.


Και, ναι, σας δούλευα.

Morena! είπε...

Δεν μπορείς να φτιάξεις μπακλαβά;Σίγουρα;

amalthia είπε...

Α,μπα να βάλεις και εναν άλλον όρο χρήσης. Μετά την απομάκρυνση του ταμείου ουδέν λάθος αναγνωρίζεται.

Νίνα μας έπεισες.

Σικ Γαλότσα είπε...

10.Στην τελική είναι μια βιομηχανία ετοίμων ενδυμάτων.Πολλά για πέταμα, λίγα για κράτημα.

Νίνα,ποιά είσαι;

Ανώνυμος είπε...

σιγα μη ζητησουμε και αδεια για να μιλησουμε και να σχολιασουμε! θα κανουμε οτι μας κ@υlwsei!!! αιντε... σαν πολυ ασχοληθηκαμε! ε Α,μπα? σωστα δεν τα λεω?! VIVA AMPA!!!

Ανώνυμος είπε...

BTW μαυρη οθονη καναμε να σε δουμε... (σα να βαλε αποτομα κρυο!) ...ποσταρε πιο συχνα!

Ανώνυμος είπε...

Μπορουμε να λεμε ο,τι θελουμε. Ετσι κι αλλιως δεν καιγεται καρφακι στους σταρ ποιος λεει τι για εκεινους. Σιγα μην κατσουν να σκασουν και καλα κανουν και αυτοι και εμεις που σχολιαζουμε. Παντως, ειναι αξιοι θαυμασμου ορισμενοι διασημοι και ιδιαιτερως εκεινοι που ειναι στο χωρο επι δεκαετιες, που δεν εχουν κλειστει σε ψυχιατρειο και το λεω πολυ σοβαρα. Εδω καποιοι απο εμας τους "κοινους θνητους" οταν μας προσβαλλουν η οταν μας μιλησουν αποτομα το σκεφτομαστε και στενοχωριομαστε για μερες..

tate είπε...

α τωρα ειδα την εξομολογηση (?)της νινας

κριμα, δεν μ΄αρεσει η αποκαλυψη, ειναι ωραιο να τα χωνεις σε καποιον, ενιγουει

Στην πρωτη φωτο η "Μπελλα" δεν ειναι νεαρος Μπραντ Πιτ?

tate είπε...

*σαν

Moi aussi είπε...

Εγώ πάλι πιστεύω ότι οι ίδιοι οι starrrr θέλουν να ασχολούμαστε μαζί τους, έστω και θάβοντάς τους (αλλιώς η Αντζελίνα δε θα δήλωνε χωρίς να κοκκινίζει ότι κοιμάται σε φέρετρο και φοράει το αίμα του καλού της σε μενταγιόν).
Οι γκρούπις τώρα, είναι μια άλλη ιστορία. ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΚΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΙΔΩΛΟ ΤΟΥΣ. ΤΕΛΟΣ.

ππ είπε...

leave britney alone!!!!

Ανώνυμος είπε...

egw den ksero na kano mouzaka...oime ti me perimeni se touto ton skliro-ouch pali gonia brika- kosmo.....

Ανώνυμος είπε...

αμπα, πληζ, χαλάρωσε λίγο. η ξινίλα δεν σου πάει καθόλου!!!

Ανώνυμος είπε...

ε οχι και ξινιλα! παραθετει μια σειρα επιχειρηματων απεναντι σε μια τελειως παραλογη θεωρηση οπως αυτη του οτι δεν πρεπει να εχουμε αποψη για κατι το οποιο δεν εξασκουμε... ασε που τα επιχειρηματα της αλλης πλευρας ειναι για γελια!

Ανώνυμος είπε...

mh sygxyzesai a,mpa me tous asxetous..

KAPAMAROU & SIA είπε...

Αν ζητά κανείς την άποψή μου πιστεύω ότι το παράδειγμα του μπακλαβά είναι το λιγότερο ατυχές. Μπακλαβά δεν έχεις κάνει ποτέ, ούτε shake that that όπως το Γκουινεθάκι έχεις κάνει. Επίσης το επιχείρημα "Αν δεν έχουν ταλέντο τότε κάνουν καλές πίπες" είναι τόσο παλιό όσο ο αφορισμός "Μην είσαι χέστης ρε, για ένα ποτό θα βγούμε και μετά κατευθείαν σπίτι"

Τώρα αν σε παίρνει να μιλήσεις για τη μύτη του ζαχαροπλάστη, δοκίμασέ το και τα λέμε.....

Την κυρία που δε μπορεί να κλείσει το στόμα της δεν τη γνωρίζω, σε κάθε περίπτωση όμως ούτε ο Bugs Bunny το έκλεινε και ακόμα μιλάει ο κόσμος γι αυτόν.

Άντε γιατί πολύ αέρα

enteka είπε...

είσαι ελλεϊνίδα!

ElenittA είπε...

"Κapamarou..", εγώ δεν κατάλαβα. με ποιούς είσαι; με μας ή με τους άλλους;

Α, μπα? είπε...

Ο Ελλεϊνίδος θα βρήκε καινούριες αγάπες!

Κapamarou, αν δεν έχεις την αυτοσυγκράτηση να βγεις για ΕΝΑ ποτό, δε σου φταίω εγώ, εντάξει?
Άντε γιατί πολύ αέρα!

enteka :):)

Το θέατρο του Παραλόγου. είπε...

Εσύ δεν θα μπορούσες να το κάνεις.


Ποιό;

Αυτό πού κάνω εγώ.

Τι κάνεις εσύ;


Αυτό πόυ δεν κάνεις εσύ.


ναι, αλλά εγώ κάνω κάτι άλλο πού εσύ δεν κάνεις.

Αρα άλλ εγώ κάνω και άλλα εσύ.

Οπότε είμαστε οκ;

ναι.

Tanila είπε...

A μπα μετά απ' όλ' αυτά, αρχίζω να υποψιάζομαι ότι έχεις μεγάλη μύτη.

amalthia είπε...

ππ. και θέατρο του παραλόγου κατουρήθηκα !!!

πολύ συχνά μου συμβαίνει αυτό εδω μέσα και ούτε ένας δεν μου έχει πει να παω στον γιατρό να κοιτάξω την ουροδόχο κύστη μου. ωραίοι φίλοι.