22/3/11

Χωρίς λόγια


10 σχόλια:

ΑλλούΓι'Αλλού είπε...

Γαμάτο;!;! Δλδ πόσο πιο τεμπέληδες; Το γεγονός ότι οι βυζάρες θα κρέμονται κ οι ψωμάρες θα περισσεύουν δεν έχει σημασία...

Ανώνυμος είπε...

This is so sad.

ππ είπε...

εγω το βρίσκω καλή ιδέα. είναι αντάξιο όσων χρησιμοποιούν τον όρο "σιξ πακς". είναι εξίσου γελοίο.

Ανώνυμος είπε...

ΑλλούΓι'Αλλού: ενημερωτικά να σου πω ότι ο γκόμενός μου είναι μια χαρά αδύνατος παντού, έχει μόνο λίγη κοιλίτσα που δεν κατεβαινει με τίποτα αν και κάνει γυμναστική(κολύμβηση) φορές την εβδομάδα. Θα του το δείξω αργότερα, να δούμε θα γελάσει με το προϊόν ή μήπως στα κρυφά θα το παραγγείλει?!

ΑλλούΓι'Αλλού είπε...

Δεν έχω τπτ με τους παχείς. Ίσα-ίσα τους γουστάρω πιο πολύ απ'τα σαμιαμίδια. Εξ'άλλου κ γω χοντρός είμαι. Αλλά το παρόν το βρίσκω απλά θλιβερό.

g for george είπε...

Ναι αλλά δεν έχει πριν και μετά η διαφήμιση, οπότε αυτό και μόνο θα πρέπει να μας υποψιάσει!

Κωνσταντίνος Μπούγας είπε...

Να πώς θα γίνω φέτες.
Θενξ, Α,μπα? !

amalthia είπε...

12pack...χωρίς κόπο! γυναικείο έχει?

αχ τι τέλειο..πάει λέει και κάτω απο τα ρούχα!!

Ανώνυμος είπε...

"I couldn't believe how effective the Ab-hancer was, chicks dig it."
- Jeff
Για τους κακοπροαιρετους που πιστευουν οτι δεν κανει δουλεια, ο Τζεφ το λεει ξεκαθαρα.

Αμερικλάνος είπε...

Κανα λινκ πού τα πουλάνε αυτά τα μαραφέτια παίζει ή πρέπει να ψάχνω ΚΑΙ στο γκούγκλι για ένα ρημαδοσετ κοιλιακών????

Καλώς σε βρήκα μάνα μου!