31/3/11

Εμετός



ΟΚ, η δουλειά των περιοδικών είναι να δημιουργούν ψευδαισθήσεις και να μας κάνουν να νιώθουμε ανεπαρκείς ώστε να καταναλώνουμε συνέχεια, αλλά εδώ η Vogue το παράκανε.

Αυτό το σπίτι πρέπει να είναι σε κάποιο πλανήτη χωρίς στρατόσφαιρα και όζον γιατί ο ήλιος μπαίνει μέσα αφιλτράριστος. Πως μπορούν και κυκλοφορούν εκεί μέσα χωρίς γυαλιά ηλίου κάσκα? Μετά, αυτά τα παιδιά της Goop ακόμα να μεγαλώσουν? Πόσο χρονών είναι? Τρίτον, η Goop ξέρει να φτιάχνει τσουρέκια? κι αφού έφτιαξε, γιατί φτιάχνει κι άλλα?

Τον επόμενο μήνα βγαίνει το βιβλίο μαγειρικής της (φυσικά) στο οποίο θα μας εξηγεί πως φτιάχνει τηγανίτες από αλεύρι φυκιών με σιρόπι από τριμμένο πάγο που πουλάνε αποκλειστικά σε μία μπουτίκ στον τελευταίο όροφο ενός ουρανοξύστη.

26 σχόλια:

nefelokokkugia είπε...

Τις φωτογραφίες μου δεν στις στέλνω για να τις δημοσιεύεις χωρίς λεζάντες, αγαπητή Α!μπα.
Οπότε:
"Η ΘΕΑ Νεφελοκοκκυγία καθαρίζει κρεμμύδια για το μεσημεριανό στιφάδο, ενώ μόλις τελείωσε μια τούρτα φράουλα. Οσο θα παγώνει η τούρτα στο ψυγείο θα ρίχνει και καμιά πενιά με την κιθάρα της που περιμένει παραπονεμένη στην άκρη του πάγκου"

Α, μπα? είπε...

Α!! την κιθάρα δεν την είδα!!!!

nefelokokkugia είπε...

Με αδίκησες στο είπα. Πάω να φτιάξω και μια παστουρμαδόπιτα για το απογευματινό τσάι.
ΥΓ Να θυμηθώ να φοράω μόνο Manolo Blahnik όταν μαγειρεύω. Με πέθαναν οι παλιοδωδεκάποντες των 300 ευρώ σήμερα.

leonroi είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑλλούΓι'Αλλού είπε...

Αφού είναι ΤΟΣΟ καλή νοικοκυρά, γιατί η κουζίνα είναι ΤΟΣΟ αχούρι;

Α, μπα? είπε...

για να ταυτιστούμε..?

ΑλλούΓι'Αλλού είπε...

Συγγνώμη, ταυτιστήκαμε τώρα; Δλδ, ας πούμε, εσύ όταν μαγειρεύεις έχεις έναν τέτοιο θάμνο μέσ'το πρόσωπο κ φοράς αυτήν την κουρτίνα; Κ να φανταστείς όταν την ήξερα αυτήν ως ηθοποιό (παλιά, πολύ παλιά) την συμπαθούσα. Έ ρε, που νά'ξερα...

Α, μπα? είπε...

ναι αμέ, εγώ έτσι μαγειρεύω, μόνο που φοράω και 17ποντους κοθόρνους

ππ είπε...

δεν εναι κιθάρα, είναι γιουκαλίλι. η δε τυπου ποδιά που φορά ειναι σν σώβρακο; σαν φασκιά; σαν να πονάει η κοιλιά της και τη έδεσε;

Moi aussi είπε...

Δεν είναι ποδιά, είναι σακούλα από τα Τζάμπο.

Εμένα μου αρέσει η "ακαταστασία". Ένα όργανο μουσικής εδώ (γιατί τα παιδιά μου είναι καλλιτεχνικές φύσεις, σαν τους γονείς τους), ένας Buzz Lightyear εκεί (στο πάτωμα μεν, όρθιος σαν να ποζάρει δε), ένα ζευγάρι παιδικά ugg πιο πέρα τοποθετημένα επιμελώς ατημέλητα (αχ, τι τραβάω, πόσες φορές τους έχω δείξει να τα βάζουν στην παπουτσοθήκη, εντάξει, Χουανίτα, βγήκε η φωτογραφία, πάρτα γρήγορα από εδώ). Άλλωστε είναι πολύ βολικό να κοπανάς τα υλικά με τον αυγοδάρτη
έχοντας πάνω στον πάγκο ένα πελώριο φυτό να σου γαργαλάει τα μάγουλα. Ελπίζω τα μαλλιά να είναι κολλημένα από τη λακ, γιατί το οργανικό γλυκό θα είναι γεμάτο οργανικές τρίχες.

Τζόνσον ο αλογόμυγας είπε...

Εγώ πάλι την πέρασα για τη Μενεγάκη.

Ανώνυμος είπε...

και εγω στην αρχη νομιζα οτι ηταν η μενεγακη (ατιμο photoshop)
@Μoi aussi κλαιω
παντως σκεφτομουν σημερα (λογω και των χθεσινων απολυσεων στην Imako) γιατι τα περιοδικα πεθαινουν, ε με τετοια θεματα δεν ειναι να απορει κανεις

Ανώνυμος είπε...

εμετική ψευτοακαταστασία.
Ουστ....Goop...

Ανώνυμος είπε...

Και η φωτογραφία δεξιά είσαι εσυ?

Ανώνυμος είπε...

Σημ.: αν ναι, πραγματικά τώρα καταλαβαίνω γιατί σε ταλαιπωρεί το μαλλί σου!

Αν όχι, είναι η Amy ή η Άννα Μαρία από το "3,2,1"?

ππ είπε...

εμένα μου άρεσε πολύ η φωτογραφία με την φουστανέλα: νομίζω ότι εξαιτίας αυτής άρχισα να διαβάζω το μπλογκ σου!

Α, μπα? είπε...

αχ που θυμήθηκες το 3,2,1!!!

η φουστανέλα ήταν τέλεια ναι, αλλά αλλάζουν οι καιροί...

Morena! είπε...

ΚΑΙ Α μπα? ΚΑΙ Αστική Ομορφιά ΚΑΙ Food Daily ΚΑΙ Atenistas!Πόσες λέξεις έχεις πιά στο κεφάλι σου βρε παιδί μου;Μπράβο μπράβο φτου σου μη σε ματιάσω!

Α, μπα? είπε...

έλα ντε, τι πολυλογου!

Morena! είπε...

Εκπαιδευτική-Ενημερωτική πολυλογού θα έρθω να προσθέσω εγώ,να μην παρεξηγηθώ κιόλας.Όσα έχω διαβάσει ως τώρα,τα βρήκα πολύ ενδιαφέροντα!:-)

Α, μπα? είπε...

αχ ευχαριστώ πολύ!!!!

dsquared είπε...

Εχεις δει την διευθυντρια της αμερικανικης Vogue?
Ε αμα την δεις θα καταλαβεις.

din

Moi aussi είπε...

Din δεν την έχουμε δει, για πες, για πες!

Moi aussi είπε...

Αααα, της αμερικάνικης! Νόμιζα της αγγλικής Vogue. Εντάξει, αυτή την ξέρω, άκυρο.

dsquared είπε...

@moi aussi
χαιρομαι διοτι διαθετεις τρελες γνωσεις υψηλης κοπτοραπτικης ανα την υφηλιο!

din

amalthia είπε...

και μόνο ο τίτλος που έβαλες ήταν αρκετός!

μα τι θέλει και φωτογραφίζεται στην κουζίνα? πάω εγώ σε κάνα στούντιο να φωτογραφηθώ? εγώ δηλαδή που μαγειρεύω γυμνή θα βρω τον μπελά μου τώρα. θα θέλει ο σύντροφος να φορώ φουστάνια, ε όχι! θα τα λερώσω! και εγώ δεν έχω λεφτά για καθαριστήρια,αυτή έχει!