12/3/11

Όσκαρ! Όσκαρ!



Στη νέα διαφήμιση της Lancome παίζει η Kate Winslet. Σας το λέω γιατί με τόσο τούλι μπροστά από την κάμερα θα μπορούσε να είναι και η RuPaul ή η Σία Κοσιώνη.

Αν ξεχάσουμε το γεγονός ότι το σποτ γυρίστηκε κάπου πάνω από τα σύννεφα, πείτε μου ποια βάζει κραγιόν με τυφλό σύστημα ξαπλωμένη στο πάτωμα τυλιγμένη με σεντόνι?
Το άλλο ερώτημα είναι, πως γίνεται ηθοποιός με Όσκαρ να γελάει τόσο ψεύτικα?
Η κυριότερη ερώτηση όμως είναι: που υπάρχουν ακόμα ενσύρματα τηλέφωνα?

Και για όποιον αναρωτιέται, όχι δεν πήρε το Όσκαρ για τον Τιτανικό. Let me refresh your memory.


20 σχόλια:

Σικ Γαλότσα είπε...

Τι δεν έδειξε η κάμερα:
http://blog.blush.com/wp-content/uploads/2009/12/lipstick-on-tounge-21.png

Το κραγιόν με το καπάκι που αφήνει το χεράκι της κάτω είναι αυτό που προφανώς έφαγε.

(Πάντως έχει καλύτερη μουσική απο την ράδιο αρβύλα mrs dior cherie ναταλι Πόρτμαν).NOT.Ιδού:

http://www.youtube.com/watch?v=pOoe3qGWxVE&feature=player_embedded

Ανώνυμος είπε...

Πολύ 80s!

Βλέποντας το από κάτω βίντεο με το λόγο που έβγαλε στα Όσκαρ, μου γεννήθηκε η υποψία ότι όλο αυτό το λαχάνιασμα που κάνουνε πολλές όταν κερδίζουν(βλ. και Goop) είναι ηθοποιία! Κι εγώ έχω λάβει μεγάλες χαρές στη ζωή μου, ποτέ δε λαχάνιασα από χαρά όμως!

Ανώνυμος είπε...

Κάτω τα χέρια από την Γουινσλετ που την πιάσεις στο στομα σου ! Ενα ακομα τετοιο κ δεν ξαναπαταω εδω...

ΥΓ : να πω την μαυρη μου αληθεια,αν δεν μου ελεγες οτι ειναι η Γουινσλετ,δεν θα το πιστευα.Δεν μου αρεσει λες και ειναι το next top model,αλλα σε ρολους απλης,καθημερινης κοπελας (ειπαμε κομμενα τα αστεια-ειναι μια απο τις ταλαντουχες της γενιας της).
Και οσο για τα ενσυρματα τηλεφωνα,ρωτα τον πατερα μου που μπερδευεται με το ασυρματο,κ εχει μια χαρα ενσυρματο (οπως κ πολυς κοσμος,ειπαμε ενσυρματο εχει,οχι κ τηλεφωνο με "δισκο")

menia είπε...

απαπα, αυτή είναι η kate winslet. Πως γίνεται να μην μοιάζει καθόλου στον εαυτό της;

Ερμής είπε...

Όμορφη...

ππ είπε...

Μην την προγκάτε την Καιτούλα: κι εγώ επειδή ποτέ δεν προλαβαίνω κι όλο τρέχω, εχω εκπαιδευτεί και βάζω κραγιόν τυφλό σύστημα στο μετρό. Το βάζω δε, τέλεια. Και μιλάμε για κανονικό κραγιόν, όχι μπεζζζζ ουτε άχρωμο ροζουλί που κι αν ξεφύγεις δεν έγινε και τίποτε: ρουζ νουάρ αν θέλετε να ξέρετε είναι η απόχρωση, δηλαδή μουτζουρώνει.Εδώ σε θέλω, Καίτη!
Αν με χρειαστεί κανείς για διαφήμιση όμως, το δηλώνω, στην μοκέτα δεν κυλιέμαι, σιχαίνομαι

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάντως έχω ενσύρματο τηλέφωνο

Tanila είπε...

αχ εγώ πριν μερικούς μήνες αγόρασα εκείνο το έητις τηλέφωνο-χείλια, κατακόκκινο και ενσύρματο

Τζόνσον ο αλογόμυγας είπε...

Εμένα με άρεσε και η διαφήμιση και η ηθοποιός.

Ανώνυμος είπε...

αυτη η τυπισσα ειναι 36 και για καποιο λογο εχω την αισθηση οτι ειναι 45! οχι οτι φαινεται γερασμενη αλλα μεγαλοφερνει καπως... ισως επειδη παιζει και απο πολυ μικρη... τι να πω! δε λετε καλα που εχει ενσυρματο και δεν εχει εκεινο με τη σβουρα! ekeino που κατι γυρναγες και καπως επαιρνες τηλ! lol

amalthia είπε...

καλέ Α,μπά ψεύτικο είναι...δεν βάζει κραγιόν στα τυφλά..έχει καθρεφτάκι απέναντι απλά δεν μας το δείχνουν.και το τηλέφωνο ψεύτικο είναι απλώς επειδή απευθύνεται σε ρομαντικιές βάλαν και ενα ενσύμαρτο τηλέφωνο, α και το γέλιο της ψεύτικο είναι.

όλα εγώ θα σας τα λέω που είμαι καλά χωμένη στα μυστικά του προμόσιον κι έτσι?πονηρευτείτε κι εσεις ρε παιδιά,ρε παιδιά!

noemi είπε...

πωπωω ποσα κραγιον εχει η κέιτ!
και εγω ετσι κυλιεμαι στο πατωμα οταν μιλαω στο τηλ αυ νατουραλ

Άντα Φτυς είπε...

Πρόκειται για την 3η version του διαφημιστικού. Τις 2 προηγούμενες τις έτριψε η ομάδα marketing στη μούρη του creative team. "Θέλουμε να φαίνεται το προϊόν. Δεν κάνουμε τέχνη εδώ. Κραγιόν πουλάμε, γκέγκε;". Είδαν κι απόειδαν οι διαφημισταί, βγήκε αυτό το αποτέλεσμα. Κραγιόν ολούθενες. Κι η Καίτη κόλλησε ακάρι. Ή μύκητες. Δεν ξέρω, δεν είμαι κι αυτές οι αγγλίδες νοικοκυρές που καθαρίζουν τα βρώμικα σπίτια σας.

Ανώνυμος είπε...

Εμένα πάντως μετά από τις 20 φορές που έχω μπει στο μπλογκ σου για να δω αν έχεις κάνει καμιά νέα ανάρτηση, κάνοντας κάθε φορά κλικ στο βιντεο για να ακουσω το ωραιο τραγουδάκι, άρχισε να μου αρέσει και η διαφήμιση και το προϊόν!
talking about brain washing..

Ανώνυμος είπε...

Αχ, Ανωνυμε πεστα ή μάλλον γράψτα!! Κάνε βρε αμπα? καμια ανάρτηση. Κάνε καμιά 20αρια και μετά παράτα το για κανα μήνα. Το κοινό σου πεινάει!

Α, μπα? είπε...

σόρι παιδιά, είμαι άρρωστη εδώ και 11 μέρες, μόλις συνέλθω κάπως θα κάνω ανάρτηση

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑΑΑΑΑΑ!!!! ματς μουτς!!

ππ είπε...

Περαστικά. Μα τι αρρώστεια-μαχαμπαράτα είναι αυτή; Μονοπυρήνωση;

battered couture είπε...

proof that money don't always make tastefull things

Ανώνυμος είπε...

Α μπα, σε διαβάζω σε καθημερινή βάση και μου αρέσουν πολύ τα ποστ σου αλλά και ο τρόπος που γράφεις. Ωστόσο, θα ήθελα να σε παρακαλέσω να προσέξεις ιδιαίτερα από εδώ και στο εξής αυτά που γράφεις για την Κέιτ! Πρόκειται για μία μεγάλη ηθοποιό, την οποία θα έπρεπε να μελετήσεις καλά προτού εκφέρεις άποψη και γνώμη! Αν δεν την έχεις μελετήσει, καλύτερα να μη γράφεις τίποτα!

Ευχαριστώ!