9/4/11

Το λέει η περδικούλα της


Η Vivienne Westwood έγινε 70. Φοβερό μαλλί.

17 σχόλια:

ππ είπε...

Μπράβο, άμπα!
όποιος βάζει φωτογραφίες εβδομηντάρηδων ευτυχισμένων και διαφορετικών από την εικόνα που εχουμε συνήθως για τους ανθρωπους σε αυτη την ηλικια καν, σόρυ, ΕΠΙΤΕΛΕΙ κοινωνικό έργο!

Ανώνυμος είπε...

Κάνεις κι έμμεση διαφήμιση στη LiFo ή μου φαίνεται?χαχα (δες μπλουζάκι Vivienne)

Α, μπα? είπε...

ωχ! απίστευτο, δεν το είχα δει!

TheCurlySue είπε...

σα χιονονιφάδα που άρπαξε φώκο

Ανώνυμος είπε...

Young hearts run free! Thea!

Κωνσταντίνος Μπούγας είπε...

τώρα που βλέπουμε και φωτογραφία σου, θα μπορούσα να φαντάζομαι τα μαλλιά σου έτσι στα 70 σου. :Ρ

Tanila είπε...

καλό είναι αν και εγώ στα 70 θέλω πιο κοντό κούρεμα, ασύμμετρο με μύτες και πλατινέ

πιστεύω στο πλατινέ στα 70

Morena! είπε...

Μόνο σε μένα θυμίζει την Κρουέλα ντε Βιλ;

Ανώνυμος είπε...

Παναγια μου! Στα όρη στ'αγρια βουνα! Τι'ν'τούτο καλέ?!

Ανώνυμος είπε...

Πώς είναι δυνατόν να έχει τόσο δυνατό μαλλί στα 70 μετά απο τόσα βαψίματα και λακ?! Ας τη ρωτήσει κάποιος να μας πει κι εμάς που ταλαιπωρούμαστε και δεν έχουμε ούτε τα μισά της χρόνια!

dsquared είπε...

Asta τα μαλλάκια σου ανακατεμένα!

din

amalthia είπε...

βρε γιαγιά που ήσουνα και σε έψαχνα? δεν είπαμε να μην βάζεις τα χέρια στην πρίζα και να μην μπερδεύεις την ντουλάπα μου με την δικιά σου? μαμάάάάά τα χάπια της γιαγιάς τελειώσανεεεεε!

Τζόνσον ο αλογόμυγας είπε...

Μωρή Κατίγκωωω!! Πάω στη στρούγγα ν'αρμέξω τα ζα! Και πού'σι, τοίμασι τη μαντήλα και τη μασιά για τη νέα κουλεξιον.

thats all είπε...

Λένα, έχω γράψει ΔΥΟ ΦΟΡΈΣ σχόλια στο lifo και μου τα έσβησε. Τι γίνεται; (και ήθελα τόσο πολύ να πω για τα αυγά ποσέ..)

Α, μπα? είπε...

μήπως έβαλες κανένα λινκ στην απάντηση? αν βάζεις λινκ δεν τα δέχεται

Ανώνυμος είπε...

Αχχχχ....Σε φαγε η LIFO

Ανώνυμος είπε...

την πλανεψε η dolce vita αυτο που λεν ζωη γλυκια! (μεγαλοπιαστηκε κι αυτη στα γραναζια του συστηματος!lol)