16/1/12

Χρυσές Σφαίρες: τα καλύτερα φορέματα (όχι)



Μόλις τελείωσε άλλη μια τελετή μιας ομάδας που βλογάει τα γένια της, αλλά αν δεν υπήρχαν κι αυτοί, δε θα υπήρχε το Α, μπα? οπότε δε θα υπήρχε η ιντερνετική μου περσόνα άρα κατά κάποιο τρόπο ένα μέρος του εαυτού μου, και θα ήμουν λειψή. Αφού θαυμάσουμε όλοι πως κατάφερα κι έκανα τις Χρυσές Σφαίρες προσωπική μου υπόθεση σα να είμαι το κέντρο του κόσμου, ας πιάσουμε δουλειά. Κι όταν λέω δουλειά, δεν εννοώ να σας πω ποιος κέρδισε, γιατί ποιός νοιάζεται?


Aν κι εκτιμώ τον τρόπο με τον οποίο είναι δεμένο το φόρεμα στη μέση, αυτή η κόκκινη χαρτοπετσέτα μοιάζει σα να έφυγε βιαστικά από το All Lobster you can eat for 9.99$ κι επίσης, φτάνει πια με τα nude παπούτσια, φτάνει, φτάνει.


Η Kate Winslet πήρε βραβείο για το Mildred Pierce και μπράβο της, ήταν πολύ καλή σειρά και η ίδια επίσης, αλλά κρίμα που ντύθηκε σα να ήρθε από τα βαφτίσια της κόρης της ξαδέρφης της μαμάς της που έγιναν στις Κουκουβάουνες (sorry Κουκουβάουνες). Επίσης στον λόγο της έμοιαζε σα να έμαθε την αγγλική προφορά από τη Madonna.

Δεν θυμάμαι καν πως τη λένε αυτή (ούτε ποια είναι, εδώ που τα λέμε) αλλά μπράβο της, γιατί δεν φανταζόμουν ότι βγαίνουν τουαλέτες σε acid washed jeans.

H κουρτίνα από το IKEA (swoorforsfskg, ψάξτε τη) δεν έφτασε για δεύτερο μανίκι και για να μην το προσέξουμε έβαλε αποκρουστικά μαύρα παπούτσια. (Eπίσης, ποιά είναι αυτή?)


Να φανταστείτε, η Kelly Osbourne είναι συμπαρουσιάστρια στην εκπομπή του Ε! με τίτλο Fashion Police. Ίσως αν δεν είχε το παλιό σουτιέν της Μαντόνα στους ώμους να δεχόμουν το πάπλωμα στο στρίφωμα.

Νάταλι, δίπλα στο φόρεμά σου στέκεται ένα άλλο μικρό φορεματάκι


Ξέρω ότι όλοι την αγαπάτε κι εγώ δε θα πω τίποτα γιατί δε θέλω να είμαι η αιτία για μαζική εξωγήινη εισβολή.

"Ποιά είπες χωριάτα, ρε???"

Εγώ θα ντρεπόμουν να φωτογραφιστώ αν είχα σκίσει τη μισή φούστα βγαίνοντας από το αυτοκίνητο.

Ε, όχι.

Update: η Τίλντα ολόσωμη. 



14 σχόλια:

Flonsavardu είπε...

νομίζω ότι η ρις γουίδερσπουν και η μισέλ ουίλιαμς κερδάνε στο φεστιβάλ ξερατού.

αμπίτο βάλε ξανά σχόλια σε αναδυόμενο παράθυρο, πλιζ πλιζ πλιζ πλιζ. ήταν τόσο πολύ πιο βολικό.

Σικ Γαλότσα είπε...

Βάλε τώρα πλιζ ΟΛΟ το φόρεμα της Τίλντα, παιδιά χάνετε, ειδικά το παπούτσι, απορώ πως το άφησες :)

Sweet and bitter είπε...

Αυτή με τη μπλε κουρτίνα ΙΚΕΑ είναι η αδερφή της Ζούι(;) Ντεσανέλ, η Έμιλυ. Παίζει σε μια αστυνομική σειρά, το Bones.

Έχω την εντύπωση ότι η Τζολί έβαλε κορσέ από μέσα για να τη στηρίζει και να μη σωριαστεί από την αφαγία.

Για τα ρούχα, τι να πω; Αν ήμουν τόσο διάσημη όσο αυτές και είχα στυλίστα, μάλλον θα τον είχα διώξει. Κρίμα.

Ανώνυμος είπε...

Κουκλίτσα η Winslet, αλλά το φόρεμα δηλαδή "WHY? WHYYYY?"

Ανώνυμος είπε...

Η Μισελ Γουίλιαμς ντύθηκε σαν το καπλάνι της βιτρίνας.

Ανώνυμος είπε...

Στο φόρεμα της Portman ακουμπάς άνετα και ποτήρι σαμπάνιας.

Ανώνυμος είπε...

Η Μισέλ Γουίλιαμς είναι λες και βγήκε από το Νταού Πεντέλης μετά από κούρεμα στο γειτονικό ΠΙΚΠΑ.

Κλεοπάτρα

Ανώνυμος είπε...

Επίσης,τώρα που την ματαβλέπω, η Τίλντα θα μπορούσε να είναι άνετα ο Ντέβιντ Μπάουι. Ή ο Ντέβιντ θα μπορούσε να είναι η Τίλντα. Γουατεβα.

Κλεοπάτρα

auravoluptas είπε...

Μεγάλα κέφια . Μου χάρισες χαμόγελα μετά από πολύ καιρό .

Πάντα τέτοια ! <3

Σικ Γαλότσα είπε...

Πως να πω τώρα,χίλια ευχαριστώ Λένα! Ποτέ άνθρωπος δεν έχει φορέσει φόρεμα και δεν έχει δείξει τόσο άβολα. Φαντάζομαι σε πόσα κλάσματα δευτ. θα το πέταξε από πάνω της μετά.

Astrud είπε...

Αυτό το μπλε μακρύ δαντέλα, ορκίζομαι το έχω δει στην Αιόλου.

amalthia είπε...

H τρίτη είναι η sarah michelle gellar . ίου

διαφωνω με Σαρλίζ θερόν.καλούτσικια ήτανε.

επίσης,τζολί δεν μου άρεσε το φόρεμα αλλά το πως της πήγαινε.φοβερή εφαρμογή. Καταλαβαίνεις τι σημαίνει haute couture στην πράξη.

κατα τ'αλλα πέθανα με τα μικρά αλλά περιεκτικά σχόλια σου!

Ariadne είπε...

Συμφωνώ με τους από πάνω,καλά πόσο κόβει το μάτι σου! πρέπει να πάμε μαζί σε βαφτίσια για να σχολιάζουμε το σόι...
ΕΠΟς!

Fani Gouda είπε...

Αυτή που φοράει το φόρεμα ήταν -άσπρο-δε-μου-άρεσε-μου-είχε-μεινει-μπλε-μπογια-το-χρωμάτισα-λίγο είναι το Gossip Girl. 

Τώρα το είδα. Εδώ και κανένα 2ωρο διαβάζω όσο έχω χασει.