16/1/12

Μπλιαχ



6 σχόλια:

Flonsavardu είπε...

όχι ότι θέλω να την υποστηρίξω, αλλά και μένα τα χέρια μου έτσι θα δείχνουν στην ηλικία της. δεν είναι θέμα κιλών, έχω πάρα πολύ αδύνατους καρπούς, τεράστια χέρια γι αυτούς τους καρπούς και έντονες φλέβες.

εκτός και αν γενικά σχολιάζουμε το θέαμα. τότε ναι, μπλιαχ. :p

Σικ Γαλότσα είπε...

Το μοναδικό μέρος που φαίνεται να μην έχει χάσει κιλά είναι τα χείλια της. Γέρνει λίγο απο το βάρος τού δαχτυλιδιού ή μου φαίνεται;

alex είπε...

ε όχι και μπλιάχ!σωστα το εθεσε η/ο Flonsavardu

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΛΙ ΜΑΥΡΑ;;;;;;;;;

Α, μπα? είπε...

Η αλήθεια είναι ότι είδα και άλλες φωτογραφίες της, και μοιάζει επικίνδυνα αδύνατη. Μου φαίνεται λες και ο λαιμός της δε μπορεί να στηρίξει το κεφάλι πλέον...

amalthia είπε...

είναι πολύ αδύνατη και σε άλλες φωτογραφίες.το πόδι της είναι όσο το χέρι μου.

ναι ξέρω δεν το χετε δει το χέρι μου(λεπτούλι είναι) αλλα τι νομίζετε;έχω δει εγώ το πόδι της;