17/1/12

Η Α, μπα? απαντάει





Τι κάνεις, δηλαδή, τόσο καιρό στην Αμερική; Έλα, δώσε μας τροφή για κουτσομπολιό :) Είμαι στην Αμερική προσπαθώντας να ζήσω το αμερικάνικο όνειρο, να κάνω ντόλτσε βίτα και να φάω όλα τα μπέργκερ της περιοχής. Ταυτόχρονα θέλω να τους δείξω τι θα πει ελληνικό νάζι και ομορφιά, τσαχπινιά και καλλιέργεια. Μου φτάνουν δε μου φτάνουν δύο ζωές για όλα αυτά.

Τελικά με τη Μπιγιονσέ τι έχει γίνει; Ήταν όντως έγκυος και γέννησε ή αυτό στη φωτό είναι μαξιλαράκι; Κάποια ήταν έγκυος σίγουρα, γιατί μωρό βγήκε. Αν συνεργάστηκε με παρένθετη μητέρα πάντως, δεν καταλαβαίνω γιατί το κρύψανε, τιμή τους και καμάρι τους θα έπρεπε να είναι, τι κόμπλεξ το 2012 πια.



"αγαπητή Α, μπα?,
once a blogger,
always a blogger ;)"

Δεν είναι ερώτηση, αλλά έτσι φαίνεται! :)






A,mpa θα μας βάλεις φωτογραφία σου η μπα ; Πως περνάς στην Αμερική δείξε μας τουλάχιστον φωτογραφίες από εκεί και ωραία φαγητά γιατί στο Ελαντα πολύ μιζέρια έχει πέσει. Μα έβαλα, δεν έβαλα; Δεν βάζω φωτογραφίες από δω γιατί νομίζω ότι δεν σας νοιάζει, αλλά αν σας νοιάζει έστω και λίγο, θα σας βάζω :):)



ποιος είναι αυτός ο μυστηριώδης Κωνσταντίνος Μπούγας που για χάρη του άνοιξες ξανά το blog;;  Μυστηριώδης δε λες τίποτα, κι έχει και κάτι μυστηριώδεις φιλενάδες που του κάνουν πλάκα μέσω του Α, μπα?
:)

Σε ένα εστιατόριο δοκίμασα ένα τυρί, που οι συνδαιτημόνες είπαν ότι είναι λαδοτύρι, μάλλον. Ενδιαφέρον τυρί, αλλά συνέβη το ακόλουθο, που μού δημιούργησε την απορία. Με το που το έφαγα, το στόμα μου είχε την ίδια αίσθηση με αυτήν που έχω στον οδοντίατρο, αφού κάνει την αναισθητική ένεση. Γιατί συνέβη αυτό; Λες λαδοτύρι και αναισθητικό οδοντιάτρου να μοιράζονται ίδια χημική ουσία στην σύστασή τους; Υπάρχουν φαγητά με τέτοιες ιδιότητες (έχεις φάει  λωτό;) αλλά με τυρί, μου φαίνεται περίεργο. Ίσως αν έχουμε κανέναν χημικό μεταξύ των αναγνωστών ή χημικό τροφίμων, ακόμα καλύτερα, να μας βοηθήσει (δεν το λέω για πλάκα, δε φαντάζεσαι το επίπεδο των αναγνωστών Α, μπα?)



διακρίνω μια έχθρα προς την αντζελίνα. ήσουν πρώην του μπραντ πιτ; Πράγματι ήμουν, και μάλιστα έχουμε διατηρήσει μια καλή φιλική σχέση, αν και μιλάμε σπάνια στο τηλέφωνο, αλλά εντάξει, δεν μπορώ να μοιραστώ μαζί σας και όλα όσα μου λέει...

Με ποιά Καρντάσιαν θα έβγαινες για φαγητό; Ε όχι, μη μου ζητάς να διαλέξω, είναι σα να μου λες ποιο παιδί μου αγαπώ περισσότερο (και δεν έχω και παιδιά)

Αμερική τι αγαπάς να τρως περισσότερο? Ωχ, πολύ δύσκολο! Μου αρέσουν τρελά οι μπριζολάρες, όλα τα steak, τα "καλά" κομμάτια και τα λιγότερο "καλά", τις ψήνουν τέλεια, είναι χοντρές και ζουμερές, όνειρο! Μου αρέσει που εδώ γύρω τα θαλασσινά είναι καθημερινότητα, και όχι φωτιά και λαύρα, και τα μαγειρεύουν πολύ καλά, με λεπτούς συνδυασμούς λαχανικών. Μου αρέσει που κάθε μαγαζί έχει δική του εκδοχή μπέργκερ με ό,τι συνδυασμό μπορείς να φανταστείς, οπότε δεν τα βαριέσαι ποτέ, μου αρέσει που τα εστιατόρια παίρνουν τα κοκτέιλ πολύ στα σοβαρά και δεν τα ξεπετάνε και μου αρέσει πάρα πολύ που οι σερβιτόροι είναι πάντα ευγενικοί, αληθινά ευγενικοί (όχι δουλοπρεπείς) ενώ είναι φανερό ότι είμαστε ξένοι.

Αμπα? θα κάνεις φέτος liveblogging? Είναι αδύνατον...βρίσκομαι σε άλλη ήπειρο! Μπορούμε να κάνουμε για τα Όσκαρ, όμως, αν θέλετε.

5 σχόλια:

Σικ Γαλότσα είπε...

Αχχχχ.Ποιό liveblogging ρε ανώνυμε; Φέτος, ούτε Καγιά ούτε Παπ στην τιβι.Καλά που επανήλθε και η Λένα, γιατί δεν την βγάζαμε καθαρή..

Ουφ! είπε...

στα όσκαρ εμάς θα είναι 3 η ώρα το πρωί :-(((

Sweet and bitter είπε...

Καλέ, βάλε όσες φωτογραφίες θες. Τα ποστ από την άλλη φορά που ήσουν Αμερική τα καταευχαριστήθηκα!

Α, κι αν βρεις καμιά ωραία συνταγή για burger, θα τη μοιραστείς, ε;

ΥΓ: Εγώ είμαι σίγουρη ότι τους έχεις κερδίσει όλους εκεί με την τσαχπινιά, την εξυπνάδα και το μεσογειακό σου ταπεραμέντο.

Ariadne είπε...

Mόλις έχω συνειδητοποιήσει ότι όχι μόνο επέστρεψες αλλά έχουν μαζευτεί και πολλά πόστ και είμαι κάπως έτσι: http://www.netlore.ru/upload/files/19/52_13.jpg
Και μετά ακούω και live blogging για τα όσκαρ και όπως μπορείς να καταλάβεις είμαι κάπως έτσι: http://files.sharenator.com/funny_dog_pictures_omg1_OMG_pics-s449x380-21540-580.jpg
Καλά στο πιο ωραίο ρε παιδί μου

Α, μπα? είπε...

:):):)
Ναι δεν εχω καταλαβει αν θέλει ο κόσμος το live, θα βάλω poll