13/1/12

Η Α, μπα? απαντάει




Αν ήσουν μια από τις αδερφές Καρντάσιαν, ποια θα ήθελες να ήσουν; Χμ, η λογική μου λέει ότι καλύτερα να ήμουν το τέρας του Γιέτι (η Κhloe) γιατί έχει καλό άντρα και μια περίπου κανονική ζωή, αλλά η καρδιά μου λέει ότι θα ήθελα να είμαι η Κιμ, γιατί είναι μεγάλο πράγμα ο κώλος σου να έχει τον δικό του ταχυδρομικό κώδικα.

pu xathikes kale? Στο Newport Beach!

welcome back. όλες επιστρέφουμε μου φαίνεται. Eυχαριστώ!

"Αγαπητή Λένα, 
Ορίστε μια ερώτηση που στερείται ελαφρότητος( και αμύλου):
Θυμάμαι κάποτε είχες γράψει οτι τα μακαρόνια γίνονται αηδία αν τα περιχύνεις με κρύο νερό, γιατί φεύγει το άμυλο κλπ. Λογικά το ίδιο θα ισχύει και στο ρύζι, αφού έχει και αυτό άμυλο.
Παραδόξως όμως,αν το ξεπλύνεις μετά το βράσιμο γίνεται ωραίο και σπυρωτό. Μήπως τελικά θα έπρεπε να το ξανασκεφτείς αυτό για τα μακαρόνια;

Χ"



Τα μακαρόνια για να είναι ωραία, πρέπει να είναι σε θέση να τραβήξουν πάνω τους τη σάλτσα και να χυλώσουν, ώστε να μην κυνηγάς ζουμιά στον πάτο του πιάτου με το κουτάλι. Αυτή είναι η επιτυχία των μακαρονιών: να τα σηκώνεις και στον πάτο να μην έχει υγρά που περισσεύουν. Αυτό γίνεται μόνο αν έχουν γύρω τους άμυλο - μάλιστα τα καλά μακαρόνια, έχουν πάνω τους κι ένα φιλμ από αλεύρι γι'αυτό το λόγο.
Αν ο στόχος σου είναι το σπυρωτό ρύζι, τότε δεν θέλεις το άμυλο, οπότε το ξεπλένεις. Υπάρχουν και περιπτώσεις (και λαοί) που τρώνε το ρύζι πηχτό, γιατί δεν χρησιμοποιούν πιρούνια, και τρώνε με τσοπ στικς ή με τα χέρια. Αυτοί, προφανώς δεν το ξεπλένουν.
Οπότε, εξαρτάται από τι θεωρείς πετυχημένο ρύζι και τι πετυχημένα μακαρόνια.

"Ποιό βιβλίο διάβασες τελευταία και σε ξετρελανε; Γιατί;( με λίγα λόγια ε) και αν έχεις διαβάσει αυτό με τους βράχους, Αυστραλία, πικ νικ και φρίκη. Κάποιος." Κάποιε, δεν με ξετρέλανε κι όλας, αλλά μου άρεσε πολύ το "ο ιδιωτικός βίος του Μάξγουελ Σιμ" του Τζόναθαν Κόου. Το άλλο δεν το έχω διαβάσει (έχω δει όμως την ταινία:))

"Τι σού λείπει απο την Ελληνική τηλεόραση; Κάποιος πάλι" Τίποτα, απολύτως τίποτα.

συνδέεται η αποκάλυψη του προσώπου σου με την εξαφάνιση της Πάρις Χίλτον από τα πρωτοσέλιδα; Καταλαβαίνεις ότι αν σου τα πω όλα πρέπει να σε σκοτώσω.

re su ampa...ti se ekane na guriseis?varethikes to fai kai tin koultoura? Όχι δεν τα βαρέθηκα, μου έλειψε η ποικιλία :)

Πώς αποφάσισες το restart; Περιττό να πω ότι μου είχε λείψει το Α,μπα? Πάνω στην τρέλα μου. Δηλαδή, πάνω που μιλούσα στο gtalk με τον Κωνσταντίνο Μπούγα, δεν κατάλαβα καν πως μου ήρθε.

"Τελικά η Μαίρυλιν αυτοκτόνησε ή την σκότωσαν?
 Εγώ είμαι υπέρ της δολοφονίας της, διότι βρέθηκαν πολλές μικρές μελανιές σε όλο της το σώμα, ΚΑΘΟΛΟΥ χάπια στο στομάχι της, νερό δεν υπήρχε δίπλα της και τα υδραυλικά ήταν χαλασμένα(πως στο καλό κατάπιε 25 χάπια).
 Θέλω την σοβαρή, αμπίστικη εκδοχή σου καθώς και αν πήγες να δεις την καινούργια ταινία ""My week with marilyn"") Μη πει κανείς για Θάτσερ μετά, έτσι; Τελεία." Κι εγώ υπέρ της δολοφονίας είμαι, από τότε που είδα εκείνο το "ντοκιμαντέρ" που είχαν ένα τεχνητό στομάχι και το τάιζαν χάπια, είναι αδύνατον να καταπιείς τέτοια ποσότητα. Για τα υδραυλικά δεν το ήξερα, αλλά τι σχέση έχει; Δεν υπήρχαν εμφιαλωμένα νερά τότε; 
Στην καινούρια ταινία δεν πήγα, γιατί ο Κ. δε μου κάνει το χατήρι. Με τίποτα.

Τώρα πού βρίσκεσαι; Ήσουν στην Αμερική για λίγο καιρό, ε;  Είμαι ακόμα!



4 σχόλια:

Σικ Γαλότσα είπε...

Και όμως, despite popular belief, τα Καρντάσια έκαναν ένα καλό: έβγαλαν από τον χάρτη της δημοσιότητας το προϊστορικό πουλί, που πλέον εξαφανίστηκε τελείως απο την χλωρίδα και πανίδα της σόουμπιζ.

Α, μπα? είπε...

Λες να συνδέεται? Νομίζω ότι το πουλί έκανε έτσι κι αλλιώς τον κύκλο του. Το ριάλιτι που έβγαλε πέρυσι μόνο εγώ το είδα, νομίζω

googoomucks' 3d είπε...

ελπίζω τουλάχιστον εκεί στο newport να μαθαίνεις και λίγο surf!! welcome back!!

Ανώνυμος είπε...

Δεν αντέχω τις Kardashians, και μην ξεχνάμε πώς έγιναν όνομα (sex tape).Ο βασικός λόγος που δεν τις αντέχω είναι γιατί ενώ όλοι τις βλέπουν σαν θεές, εγώ βλέπω τις κλασικές μουσουλμάνες που αν τις βάλεις μπούργκα θα το δεις κι εσύ. Και αμάν πια με αυτόν τον κώλο, όλες οι ελληνίδες που δεν κάνουμε γυμναστική πάνω κάτω αυτόν τον κώλο έχουμε! Αλλά τι να πω? μάλλον δεν είναι το ίδιο να βλέπεις αρμένικη φάτσα (που μοιάζει με ελληνική-τουρκική-ιρανική, τέλως πάντων, ξέρεις σε ποιους λαούς μοιάζουμε)στο αμέρικα που προφανώς είναι exotic, με το να βλέπεις την ίδια φάτσα στην Ελλάδα, που μια βόλτα στην ομόνοια θα σε πείσει.

Τέλος, δεν ήξερα, Α,μπα?, ότι είσαι στην Αμερική! Ελπίζω να έχεις πιάσει την καλή και να μας βγάλεις (και καλά, λες και μας εκπροσωπείς) ασπροπρόσωπους, όχι σαν τίποτε Αλέξηδες Γεωργούληδες που όλο είναι στην Αμερική και τίποτα δεν κάνουν.

Κι εγώ στο εξωτερικό είμαι μια δεκαετία τώρα αλλά μου λείπει η πατρίδα...