21/1/12

Η Α, μπα? απαντάει





έχεις μεταναστεύσει μόνιμα στις ΗΠΑ, ή θα επιστρέψεις; Θα προτιμούσα να μην επιστρέψω...

τί σημαίνει PSI, που ακούγεται τελευταία; Γιατί έχω την αίσθηση ότι κανένας δεν ξέρει το ανάπτυγμα των αρχικών ; Δεν ξέρω για κανένας, εγώ πάντως σίγουρα δεν ξέρω.

Αν ζούσες σε ένα φανταστικό σύμπαν όπου επιτρέπεται να τρως ένα μόνο φαγητό και να πίνεις ένα μόνο ποτό, κάθε μέρα για το υπόλοιπο της ζωής σου, ποιά θα ήταν αυτά? Πω πολύ δύσκολη ερώτηση! Για το ποτό όχι και τόσο (τζιν τόνικ) αλλά για το φαγητό... κεφτεδάκια σε κόκκινη σάλτσα και τυρί, τηγανιτές πατάτες και σαλάτα μαρούλι ντομάτα κρεμμύδι βινεγκρέτ. Αλλά πολύ δύσκολη ερώτηση!

Σου αρέσουν οι ελιές; Πιστεύεις ότι αν δεν είχαν κουκούτσι θα τρώγαμε πιο πολλές εμείς που μας αρέσουν; Εγώ νομίζω πως η νοστιμιά τους κρύβεται και στο ότι έχουν το κουκούτσι και δεν μπορείς να τις φας σαν σοκολατάκια-καραμέλες. Πολύ καλή ερμηνεία! Εμένα μου αρέσουν οι ζαρωμένες μαύρες πιο πολύ απόλες. Οι γεμιστές μόνο για τα μαρτίνι είναι καλές.





Πώς θα ήταν ένα celebrity deathmatch μεταξύ Δήμητρας Γκουντούνα και Μαρίας Παπαδή; Θεέ μου, τι συνδυασμός! Στο βάθος κάποιος θα έπαιζε Χατζηδάκι σε κλασική κιθάρα και αυτές θα έπιναν κρασί χύμα από τσίγκινη κανάτα, σ' ένα υπόγειο στου Ψυρρή, φορώντας τεράστια κασκόλ/πασμίνες.

Η Gwyneth Και ο άντρας της μίλησαν καλά για την Ελλαδίτσα πριν απο καιρό. Τι έχεις να πεις; Τη διάβασα τη δήλωση και νομίζω ότι αυτό που κυρίως ήθελε να πει ήταν "my husband went to college"

Βλέπεις ακόμη Gossip Girl?Συνεχίζει να είναι στο ίδιο δρόμο ή έχει χαλάσει; Mα φυσικά, και σε μερικές μέρες ξεκινάει πάλι και το 90210. Συνεχίζει ακάθεκτα, είχα χαλαστεί λίγο με την εγκυμοσύνη (και το ατύχημα α λα Νταϊάνα στο τέλος ήταν πολύ Τόλμη και Γοητεία, αλλά το πρώτο επεισόδιο ήταν τόσο κακό όσο χρειάζεται, όπως πάντα.

Αύριο λέω να κάνω πίτσα. Έχω μερικές φέτες μπέικον. Να τις ψήσω πριν τις βάλω ή να τις βάλω άψητες και να ψηθούν μαζί με την πίτσα; Εγώ δε θα της έψηνα, για λιώσει το λίπος τους μέσα στην πίτσα, αλλιώς θα πάει χαμένο :)

Θα φίλαγες ποτέ δελφίνι; Ίου, όχι. Είναι γλυκούτσικα αλλά όχι και τόσο πολύ.

Αγαπάς στράπλες; Ναι πάρα πολύ! Δεν φοράω όμως, δεν μου πάνε.

Στη φώτο βλέπω τρομερή μπούκλα. Το ισιώνεις ποτέ; Δεν μπορώ καν να σε φανταστώ. Όχι όχι όχι, ποτέ. Το έχω κάνει στο παρελθόν και εντάξει, είδα: άσε καλύτερα.

Ξέρω την απάντηση(ΟΧΙ, θα πεις) ,αλλά θα το ρωτήσω: Έβλεπες το ριαλιτυ της Βίσση; Όχι, αλλά όχι για τους λόγους που νομίζεις, πέθαινα να το δω, αλλά δεν είμαι στην Ελλάδα. Εντάξει, δεν πέθαινα κι όλας.

Έχεις φίλες λεσβίες; Τι ερώτηση!









2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάντως τις ελιές τις αγοράζω απλά χωρίς κουκούτσι, άσε που είναι αηδία να φτύνεις το κουκούτσι άμα είσαι με κόσμο.

Σικ Γαλότσα είπε...

Μού είχε λείψει να μιλάς για gossip girl. :)