31/1/12

Η Α, μπα? απαντάει





Σε τρομάζουν τα χρόνια που περνάν; Εγώ δεν πιστεύω ποτέ όσους λένε ότι "δεν με τρομάζει ο χρόνος" και το κάνουν και τίτλο συνέντευξης. Δικαιολογείσαι μόνο αν είσαι 0-5 χρονών. Φυσικά, αλλά κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ, κι αυτό συνιστώ και σε σας: ασχοληθείτε με τα ευχάριστα της ζωής, για να ξεχνιόσαστε.

Έχεις κλειδωθεί ποτέ σε δημόσια τουαλέτα; Όχι αλλά είναι από τους μεγαλύτερούς μου φόβους. Όταν λες "δημόσια" δεν εννοείς σε πλατεία ε;

Σκέφτομαι πως αν ο Παπ ξανακάνει σηριαλ ποτέ, δεν θα στέκει ούτε κατα διάνοια να μένει σε λόφτ, σε 200αρι τετραγωνικό σπίτι ή μεζονέτα. Και παπ με μιζέρια δεν λέει. Πολύ καλά τα λες. Καλύτερα να παίζει τον Αμαντέους μέχρι να περάσει η κρίση. Το ερώτημα είναι, ο Παπ ξέρει ότι υπάρχει κρίση; Αν το κατάλαβε θα έχει πάει μέχρι τη ΝΥ για να ξεσκάσει.

Ποιά είναι η χειρότερη δουλειά που έχεις κάνει ποτέ; Δούλευα για μία καταπιεστική πανίτρελη βλαμμένη.

Έχεις νιώσει ποτέ απλά να σε κοιτάνε χωρίς να ξέρεις ποιός; Εννοείς να καταλαβαίνω ότι κάποιος με κοιτάει και να γυρνάω γύρω γύρω για να δω; Νομίζω ότι όλοι το έχουμε πάθει.

Έχεις φτιάξει ποτέ μαρόν γλασε; Γιατί αυτό με τα κάστανα να βγουν ατόφια απο το κέλυφος είναι για μάστερ της υπομονής.. Όχι ποτέ, μου φαίνεται τρομερά δύσκολο, και υπάρχουν πιο εύκολα και μην πω και καλύτερα γλυκά.

Αν σού πέσει τρίχα στο φαγητό, μετά συνεχίζεις ή το παρατάς; Δικιά μου; Την ώρα που τρώω; Όχι δεν το παρατάω (δεν ξέρω πως θα σας φανεί αυτό που θα πω, αλλά οι τρίχες γενικά δε μου φαίνονται αηδιαστικές. Σε λογική ποσότητα βέβαια.)

Έπινες φραπέ στην Ελλάδα; Όχι, εκτός κι αν ήμουν σε φέρι μποτ. Νομίζω εκεί μόνο φραπέ έχουν.

Καναδά έχεις πάει ποτέ; Όχι, αλλά θα ήθελα.

Αυτή την στιγμή τι κοιτάζεις-εκτός απο pc- απέναντί σου;; Τηλεόραση :)


2 σχόλια:

Ουφ! είπε...

με τρόμαξε η φράντζα νυχτιάτικα!

Σικ Γαλότσα είπε...

Ο Παπ μου λείπει όπως οι τεμπέλικες μέρες τού Αυγούστου..