25/1/12

ΒΙΟΝΙΚΑ ΑΥΤΙΑ


8 σχόλια:

Κ. είπε...

Γελάτε αλλά σε ένα χρόνο όλοι θα φοράτε puffy shirt!

Tod είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Tod είπε...

Ψηλά τα χέρια.. σ' είχα δίπλα μου στ' αστέρια..

Σικ Γαλότσα είπε...

Τι εννοείτε ο Παπακαλιάτης το φόρεσε καλύτερα στο Αμαντέους;
@Tod XAXAXAXA

mariannaki είπε...

Είμαι πολύ ωραίος
βεβαίως βεβαίως
Είμαι πολύ ωραίος
Είμαι Αλαίν Ντελόν
Τις κούκλες δύο δύο
Τις έχω στο γραφείο
Θα πάρω και βραβείο
Από την Οντεόν ....
(τραγουδιστά α λα Θέμης Ανδρεάδης)
Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου, αλλά αυτό μου ήρθε αυθόρμητα μόλις το είδα)

Μορένα Μία είπε...

Who's your daddy?

Flonsavardu είπε...

πειράζει που είμαι και μεγάλη φίρμα, πειράααζει; πειράζει που είμαι και πολύ βεντέτα, πειράααζει; όχι! δεν πειράαααζει.

amalthia είπε...

"ποιοοος άπλωσε τα ρούχα στη ταράτσα;"