13/1/12

Η αιώνια ρομαντική Μαντόνα

Όχι δεν το έβγαλα από το μυαλό μου, ούτε κοροϊδεύω, το είπε μόνη της. Χθες έδωσε συνέντευξη στο ABC News, όπου μεταξύ άλλων λέει ότι δεν αποφασίζει να τα φτιάχνει με νεότερους, απλά τυχαίνει:




Και άντε, να μην σχολιάσω το περιεχόμενο της συνέντευξης (ούτε το φόρεμα, ούτε το background) αλλά με την προφορά της, δεν ξέρω από που να αρχίσω. Αρχικά μου θύμισε την Katie Holmes, εκεί που παρίστανε την Jackie Kennedy (στο Kennedys, να το δείτε, δε θα σας μείνει πλευρό από τα γέλια). Μετά μου θύμισε τις Real Housewives of Beverly Hills, που ξεκίνησαν από τη Μινεσότα μέσα στις λάσπες και μετά τσάκωσαν τον πλαστικό χειρουργό και τον παντρεύτηκαν. Μετά θυμήθηκα! Πρόκειται για αγγλική προφορά καλέ. Γιατί όχι μόνο έζησε πέντε δευτερόλεπτα στο Λονδίνο και άρπαξε την εκφορά, αλλά τώρα που σκηνοθέτησε και την ταινία, θα άρπαξε και την αριστοκρατία. Περίπου όπως αρπάζεις λαρυγγίτιδα.

Kαι για του λόγου το αληθές:


8 σχόλια:

Sweet and bitter είπε...

Κι αναρωτιόμουν πώς θα τη χαρακτηρίζαμε στο χωριό μου: pretentious (με αγγλική προφορά, παρακαλώ, για να καταλαβαίνει και η Ματζ).

Ουφ! είπε...

το φόρεμα παρακαλάει για σχόλιο
:-)))

lol @ "Γιατί όχι μόνο έζησε πέντε δευτερόλεπτα στο Λονδίνο και άρπαξε την εκφορά, αλλά τώρα που σκηνοθέτησε και την ταινία, θα άρπαξε και την αριστοκρατία. Περίπου όπως αρπάζεις λαρυγγίτιδα."

Ανώνυμος είπε...

Πάσχει από δυσκοιλιότητα ή από ακράτεια και κάθεται έτσι;

Α, μπα? είπε...

Πράγματι, κάθεται κάπως μυστήρια...

Σικ Γαλότσα είπε...

Πείτε μου πάλι γιατί αγαπάει την Wallis Simpson? Α, θα μας τρελάνει μου φαίνεται..

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί τόσος ντόρος με την προφορά της. Ποιον ενοχλεί και γιατί; Από περιέργεια ρωτώ.

Ανώνυμος είπε...

γλυκουλα :)

Ανώνυμος είπε...

panta ena vima brosta , romantiki kai skylla. teleios sindiasmos.
andy