9/2/12

Ω θεέ μου


Τέτοιο σοβαρό θέμα είχα να δω από το γκέι φιλί του Παπακαλιάτη. Φαντάζομαι ότι όλοι θα είδατε τη Μαντόνα στο ημίχρονο του Superbowl, εμένα δε με ρώτησε κανείς αλλά πιστεύω ότι ήταν φοβερή παραγωγή αλλά η Μαντόνα μου φάνηκε λίγο τρακαρισμένη, λογικό βέβαια. Τέλος πάντων αυτό που έγινε τελικά είναι ότι εδώ όλοι μιλάνε για το δάχτυλο της ΜΙΑ που έδειξε λέγοντας τον στίχο "I don't give a shit". Εμείς να δεις! Όμως όχι ο κόσμος (ποτέ δεν ξέρω ποιος ακριβώς είναι ο "κόσμος") και τώρα τα αποτελέσματα είναι τα εξής:

  1. Η Μ.Ι.Α. θα πληρώσει μεγάλο πρόστιμο (φαντάζομαι ότι έχει να πληρώσει)
  2. Όλοι ξεχάσαμε πόσο καλή ήταν η Μαντόνα
  3. Η Μαντόνα έχει εκνευριστεί (και κανείς δε θέλει να εκνευριστεί η Μαντόνα: μπορεί να αγοράσει τη γη και να την πουλήσει στους εξωγήινους.)
Το  Parents Television Council (75χρονοι άντρες που παίζουν γκολφ, τα παιδιά τους ζουν σε άλλη πολιτεία και έχουν να τους μιλήσουν 20 χρόνια) χαρακτήρισαν το μεσαίο δάχτυλο της ΜΙΑ ως “selfish act of a desperate performer”. Μόνο η Μαντόνα θα συμφωνεί μ' αυτή τη δήλωση.

1 σχόλιο:

Αμάλθεια είπε...

ευτυχώς που δεν είμαι διάσημη και δεν χρειάζεται να βγαίνω στην τηλεόραση και έτσι τα κωλοδάχτυλα μου τα κάνω παντου και τσάμπα!!