9/2/12

Η Α, μπα? απαντάει





Ποια είναι η ερώτηση που θα 'θελες να σου κάνουμε εμείς οι αναγνώστες και δεν στην έχουμε κάνει ακόμα; Α, δεν υπάρχει, πάντως οι αγαπημένες μου να πω την αλήθεια είναι οι αισθηματικής φύσης :)

Τρως πρωινό; Αν ναι, τι; Στην Ελλάδα έτρωγες; Δεν θα έλεγα, τρώω λαντς κατευθείαν, όταν ξυπνάω δεν πεινάω και τόσο, αλλά γενικώς, σαντουιτσάκι. Στην Ελλάδα δεν έτρωγα τίποτα, ούτε καφέ, γιατί ξυπνούσα τελευταία στιγμή κι έτρεχα αλαφιασμένη, τις μέρες που είχα πρωί δουλειά - τις άλλες, δεν ξυπνούσα πρωί...


"Την αρχιτεκτονική την τελείωσες? Γιατί εγώ δε βρίσκω και πολύ νόημα πια.. τουλάχιστον στην ελλάδα
ένας φοιτητής με κλεισμένο σχεδόν εισιτήριο." Ναι, γύρω στα εκατό χρόνια πριν, τότε υπήρχε νόημα. Τι εισιτήριο έκλεισες; Να συνεχίσεις τις σπουδές αλλού; Αυτό το δέχομαι, αλλά θα ακουστώ σαν τη μαμά σου, το πτυχίο να το πάρεις οπωσδήποτε, ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ.

Οι συγκοινωνίες πώς είναι εκεί στο LA? Έχω ακούσει πως χωρίς αμάξι σκούρα τα πράγματα.. λεωφορεία περισσότερο κ μικρό δίκτυο μετρό. Εσύ τι χρησιμοποιείς. Οι συγκοινωνίες στο LA είναι ανέκδοτο. Η πόλη είναι σχεδιασμένη για αυτοκίνητα, τέλος. Αν δεν έχεις είσαι λίγο σαν άστεγος.




ρε συ αμπα,ξερεις κανεναν ελληνα ηθοποιο που ζει και εργαζεται στο λ.α.,κι αν ναι,θελω ονοματα.. :) Ο Γεωργούλης δεν ήταν; Ήταν νομίζω, δεν ξέρω αν γύρισε πίσω τώρα. Ήταν και η Κατερίνα Μουτσάτσου. Κατερίνα δεν την λένε; Δεν ξέρω αν είναι ακόμα. Σε κάθε περίπτωση, δεν ξέρω αν εργάζονται.


"Γιατί όσοι πιστεύουν/πίστευαν ότι η μόνη σωστή μορφή ελληνικής γλώσσας είναι η Αρχαία Ελληνική, επικεντρώθηκαν στο θέμα της ορθογραφίας και όχι σε αυτό της προφοράς, είτε εναλλακτικά είτε συμπληρωματικά;.
Παραδείγματος χάριν, γιατί να εμμενουν στην γραφή «φανέρωσις» με προφορά (fanerosis) και όχι σε προφορά (π-hanerosis) ή στην σύγχρονη ορθογραφία «φανέρωση» με προφορά (π-hanerose);" Ρε παιδιά, υποψιάζομαι ότι μερικοί από σας κάνουν ερωτήσεις μόνο για να νιώσω αγράμματο βλαχάκι.

το Mylo Xyloto δεν σημαίνει τίποτε απολυτως δηλώσαν σε μια συνέντευξη. είχαν διαφόρους τιτλους κολλημενους πανω σε ενα τοιχο και προσπαθουσαν να διαλεξουν αλλα παντα επέστρεφαν σε αυτές τις τυχαιες λεξεις. Υπαρχει τροπος να κανω σχολιο; επειδη απο εδω νομιζω οτι σου στελλω μήνυμα. Ναι θα μπορούσες να το κάνεις εδώ αλλά δεν πειράζει - μόνο που το λινκ που έβαλε ο Κωνσταντίνος τι είναι τότε;

Ποιος είναι ο αγαπημένος σου χορός; Και γενικά μπορείς να μου πεις γτ οι άντρες δεν χορεύουν; Η. Α εγώ χορεύω ξένα, τα ελληνικά δεν τα ξέρω. Κι έχω πολύ φάνκι φιγούρες, να πέφτεις κάτω από τα γέλια. Οι άντρες που δε χορεύουν είναι επειδή δεν ξέρουν, αυτοί που ξέρουν τις κάνουν τις γυροβολιές τους.

fovame tin ptoxeysi...na ta vgalw ta lefta apo tin trapeeza?kai an nai ti na ta kanw?pu na ta paw?min mou peis thafta ston kipo sou...mia sovari apantisi parakalw.. Πολύ φοβάμαι ότι είμαι άσχετη αλλά ίσως υπάρχει και κανένας σχετικός να σου δώσει συμβουλή. Μόνο που αν ρωτάς στα σοβαρά κάτι τέτοιο στο Α, μπα?, δύσκολα τα πράγματα. Τουλάχιστον έχεις λεφτά στην τράπεζα!

εμάς, τα αποτελέσματα της έρευνάς σου, θα μας τα ανακοινώσεις; Ναι αμέ, λήγει στις 14 Φεβρουαρίου, μετά θα σας τα δείξω.

Θυμάσαι την εποχή με τα αποσπώμενα ραδιόφωνα (ή έστω προσόψεις τους) των αυτοκινήτων; Ναι, και τότε πήγαινε σετάκι με τα πρώτα κινητά, τα έπαιρναν οι κάγκουροι και τα απλώνανε στα τραπεζάκια δίπλα στον φραπέ! Τι αθώες εποχές.

4 σχόλια:

flonsavardu είπε...

εε, εγώ έχω αποσπώμενο  ραδιόφωνο στο αμάξι (και μάλιστα είμαι και πολύ περήφανη, γιατί παίρνει usb και όχι μόνο cd, τι cd και βλακείες, που ζούμε, στο 1997;)  αλλά το βάζω στο ντουλαπάκι του αυτοκινήτου :p

AmpaAmpa είπε...

Κρίμα που δεν παίρνει κασέτες για να ακούς τις ερωτικές κασέτες του Παπ!

K Sid είπε...

ανακουφίστηκα κάπως από το σχόλιό σου γιατί έχω κι εγώ τέτοιο ραδιόφωνο και ήμουν έτοιμη να νιώσω τεράστιο βλαχάκι...

Αμάλθεια είπε...

 "Ρε παιδιά, υποψιάζομαι ότι μερικοί από σας κάνουν ερωτήσεις μόνο για να νιώσω αγράμματο βλαχάκι." χαχαχαχαχαχα φαίνεται τόσο φυσική η απάντηση σου!