21/2/12

Η Α, μπα? απαντάει

Μιας και πλησιάζει η επέτειος Πότε έγιναν οι θεωρίες συνωμοσίας τόσο περίπλοκες;

Ποιά έιναι λες αυτή που τρώει ενα ολόκληρο κοτόπουλο στα κρυφά, όπως έγραψες στο LIFO? Πραγματικά, δεν έχω ιδέα. Και έχει πάρει και Όσκαρ - δεν είναι και πολλές αυτές που έχουν πάρει Όσκαρ.


"Εσύ είσαι ή η στήλη σου είναι τόσο δημοφιλής και έχεις μιμητές; Μπα, μωρέ, νομίζω ότι είναι σύμπτωση...


"Ποια είναι η γνώμη σου για την Chelsea Handler? Βρίσκω την ίδια ακομπλεξάριστη και το talk show της αστείο αλλά με ένα τρόπο περίεργο. Σαρκάζει τα πάντα και αυτοσαρκάζεται μοναδικά." Αχ, μου αρέσει πάρα πολύ, βλέπω το σόου της με πολύ μεγάλη ευχαρίστηση. Μερικές φορές γελάω μόνο και μόνο που βλέπω το ύφος της όταν εκνευρίζεται. Τις προάλλες της είπε ένας "έλεγα να καλέσουμε την Κιμ Καρντάσιαν στην εκπομπή, αλλά δεν την αντέχεις" και απαντάει "δεν είναι ότι δεν την αντέχω, απλά μισώ όλη την οικογένεια", κι επίσης λέει συνέχεια που έρχεται κόσμος σπίτι της και τρώνε και πίνουνε, πράγμα που εκτιμώ πολύ (ρωτάει έναν από την εκπομπή "που ήσουν στο σουπερ μπολ" και της λέει "σπίτι σου ήμουν, χαζούλιακα, και παίξαμε μαζί πινγκ πονγκ", και τέλος έχω διαβάσει τα βιβλία της και μπορεί να μην είναι τίποτα σπουδαίο, αλλά έχουν πολύ πλάκα.




Κάποτε είχες πει οτι οι ξένοι έχουν πιο καλά γονίδια. Το πιστεύεις ακόμα; Υποθέτω ότι εννοούσα ότι δεν είμαστε από τους πιο καλοφτιαγμένους της γης εμφανισιακά, γιατί δε μπορώ να φανταστώ τι άλλο θα μπορούσα να εννοώ. Ναι, πιστεύω ότι -όχι οι Έλληνες αυστηρά, αλλά αυτή η πλευρά της γης δεν είναι πολύ ευνοημένη σε φάτσα και σε εμφάνιση. Πιο βόρεια και πιο νότια είναι καλύτερα τα πράγματα.

Ερώτηση ερωτικού περιεχομένου: Τι κάνω άμα πιάσω την γκόμενά μου να παίρνει πρωινό με τον φίλο μου με τα μπουρνούζια τους; Σημαίνει κάτι ή να τους εμπιστευτώ; Χμ, για πες περισσότερα. Τι εννοείς "να τους πιάσεις;" Πού μένει ο καθένας τους; Τι ώρα ήταν; Εσύ πού ήσουν;

Γνώριζες ότι... Η αρχική ονομασία των προφυλακτικών ήταν «μηχανές που προστατεύουν από τα τραύματα της αγάπης; Δεν το γνώριζα αλλά πόσο πετυχημένο;


"Aν θυμάμαι καλά έχεις Kindle?Διαβάζει τελικά ελληνικά βιβλία;
Νοιώθω μια μικρή απελπισία με τις τιμές που έχουν κάποια readers στην ελληνική αγορά γιαυτό!" Έχω ναι, δεν ξέρω καν αν γίνεται, δεν το έχω προσπαθήσει ποτέ! Αν δεν βαριέσαι, διάβασε λεπτομέρειες εδώ, αν βαριέσαι, η απάντηση είναι "ναι, αλλά με προβλήματα." Αν υπάρχει κάποιος με περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ να μας πει. Ξέρεις όμως, το θέμα δεν είναι μόνο αν διαβάζει ελληνικά το kindle, αλλά αν υπάρχουν αρκετά ελληνικά βιβλία σε μορφή kindle, και η απάντηση είναι "όχι." Βέβαια το kindle διαβάζει και άλλα φορμάτ, αλλά δεν το συνιστώ και πολύ, γιατί δεν έχει όλες τις δυνατότητες εκεί και εμφανίζει μερικά προβλήματα.


ακολουθείς φάσιον μπλογκς; Κάτι ψιλά ναι, όχι πολύ φανατικά. Θέλεις να μου προτείνεις ένα ή είσαι φάσιον μπλόγκερ;

άλλη μια ερώτηση για kindle:Eάν πάρω ένα μοντέλο με wi-fi  θα μπορώ να μπώ και στα σάιτ κοινωνικής δικτύωσης; (για τα βασικά βρε παιδί μου κανένα φουμπού κανένα ιμέιλ ξέρεις) Ναι θα μπορείς, αλλά ο browser της στάνταρ έκδοσης kindle, όχι το touch, είναι τα ζώα μου αργά, μπορεί να σου σπάσει τα νεύρα. Τα άλλα δεν τα έχω δοκιμάσει. (touch και fire)

Αχ έπρεπε να το γράψω πρίν, είναι η τρίτη μου ερώτηση για το θέμα, τέλοσπαντων θεωρείς οτι αξίζει να το πάρω αν το θέλω μόνο για ελληνικά αναγνώσματα και δεν με ενδιαφέρουν τόσο τα κλασσικά που είναι και σίγουρα δωρεάν; (Για το kindle πάντα) A, μάλλον απάντησα. Όχι, δεν αξίζει με τίποτα.

Έχεις πάει στη Disneyland εκεί στο O.C.? Είναι η πιο παλιά διάβασα.. λέει τπτ? Όχι! Είναι από τα πράγματα που ποτέ μου δεν είχα σε λίστα να κάνω. Λες να χάνω πολλά;

Τι δουλειά κάνεις στο Αμέρικα; Χρήστος Just being fabulous...Για την ώρα.






3 σχόλια:

flonsavardu είπε...

Νομίζω ότι όπως και να πιάσει κανείς με μπουρνούζι την κοπέλα του και τον φίλο του, σημαίνει αυτό ακριβώς που φανταζόμαστε όλοι. Όσο οικειότητα και να έχουν, δεν θα έβγαιναν από το μπάνιο με τα μπουρνούζια τους, χωρίς να ντυθούν πρώτα, και να τρώνε πρωινό παρέα. :( 

Andreapashali είπε...

ego leo na tous ebisteyteis , aman pia me tin kaxipospia, andy

Αμάλθεια είπε...

και εγώ λέω να τους εμπιστευτείς.θα ήτουνα έξω στη βροχή και θα έβγαλαν τα ρούχα τους για να στεγνώσουν. 
αντί να τους πεις και μπράβο που είχαν την αιδώ να ρίξουν κάτι πάνω τους και να μη μείνουν τσίτσιδοι έχεις το θράσος να τους υποψιάζεσαι.