9/2/12

ΒΙΟΝΙΚΑ ΑΥΤΙΑ


20 σχόλια:

mahler76 είπε...

η αλήθεια είναι πως τέτοιες πιατέλες για αυτιά μόνο βιονικά μπορεί να είναι.

Υ.Γ: Είχες δεν είχες μας γκάβλωσες πρωί πρωί 

Αμάλθεια είπε...

Ακολουθεί  φωτογραφία απο ξάδελφο μονδέλου που την έστειλε κρυφά στον διαγωνισμό "Μιστερ Εθνικά Στήθη 2012" .

Επώνυμη ανώνυμη είπε...

Ναι, χαμογελώ για να προσέξετε το υπέροχα μακρύ αλογίσιο πρόσωπό μου (και να μην δώσετε σημασία στο σχεδόν ανύπαρκτο π**** μου!

ΑλλούΓι'Αλλού είπε...

Κ τα αυτιά μου που πιάνουν δορυφορική

Ouiqkjbq είπε...

Σκληρό παιχνίδι το ποδόσφαιρο...90' λεπτά κυνηγάς την μπάλα. Ιδρώνεις, σουτάρεις, τρέχεις. Τα δίνεις όλα. Εμένα, όμως, με βοηθά το body trimmer....

Crouchy Ouf είπε...

"και με αυτή τη σεξουλιάρικη φωτογραφία μπορείτε να διαπιστώσετε το ακριβές σημείο της συγκόλλησης των δύο σωμάτων που αποτελούν το φαινόμενο Μάικλ Φελπς" 

Ουφ! είπε...

η Ουφ! είμαι ότι θέλει κάνει αυτός ο μπλόγκερ!!! :-)

Konstantinos Bougas είπε...

Ξέχασα να βάλω τις κάλτσες μου.

Σικ είπε...

Μαντέψτε που σας έχω γραμμένους..

Τζόνσον ο αλογόμυγας είπε...

Μάικλ: Είμαι πολύ ωραίος..
Σαπουνόνερα: Βεβαίως, βεβαίως..

ΑλλούΓι'Αλλού είπε...

Μόνο που δεν είναι ποδοσφαιριστής, αλλά κολυμβητής.

Super mario είπε...

Edo oi kales ntouziereeeees! Oi mones pou sas vrexoun akoma ki otan einai kolimenes ston toixo!! Doro o idraulikos me to magio tou!

φλουτφλουτ είπε...

Λούσου με Ούλτρεξ και θα δεις
Θα σου φυτρώσει κι άλλος μυς

flonsavardu είπε...

αιμίλιος λιάτσος: και τώρα περνάμε στο επόμενο θέμα μας, βρέθηκε ο άνθρωπος με το μικρότερο πρόσωπο του κόσμου...

Moi aussi είπε...

Μάλλον λόγω ηλικίας δεν πρόλαβες τον Αναστόπουλο στις δόξες του! :)))

Moi aussi είπε...

Πάντως αν ήμουν μέλος της αντικειμενικότατης και αδιάφθορης Επιτροπής, που βγάζει τα αποτελέσματα, θα είχα πολύ σοβαρό πρόβλημα.

βχλ είπε...

"SocialiteLife - ο νέος σας επιτοίχιος υδροδονητής. Μόνο για πρωταθλητές."

Επώνυμη ανώνυμη είπε...

Κι εδώ μπορείτε να δείτε πόση ζημιά κάνουν τα αναβολικά στους όρχεις...

Εμμμ.. δε βλέπετε; Ελάτε λίγο πιο κοντά... ναι, ναι, εκείνα τα σπυράκια είναι.

(εναλλακτική λεζάντα)

ΑλλούΓι'Αλλού είπε...

Πολύ πιθανόν, ούτε ξέρω ποιός είναι. Μισό να γουγλάρω... Τώρα που είδα φάτσα, μου'ρθαν διάφορα σχόλια αλλά θα κρατηθώ

εγώ είπε...

άμα περιμένετε λιγάκι ακόμη θα δείτε τη μεταμόρφωσή μου σε Hulk, ολοκληρωμένη. μόνο το κεφάλι, το πάνω και το κάτω, απομένει