27/2/12

Η Α, μπα? απαντάει



Μεταξύ της αγγλικής και της αμερικάνικης προφοράς, ποιαν προτιμάς; Την αγγλική, την αγγλική.

ΓΙατί ο Λάλας στις συνεντεύξεις του σε περιοδικά γράφει σε πολλά σημεία (γέλια) ;  Γιατί θέλει να μας δείξει ότι περνάνε καλά κι αυτό μας το περνάει με το ζόρι και προς τα έξω.

telaytaia to erixa stin amerikaniki logotexnia , exeis kati kalo na mou prietineis? exo xetinaxei ton sedaris min mou peis ton roth ton variemai, ciao Αχ αν βαριέσαι τον Ροθ, ... με δυσκολεύεις. Don DeLillo, Cormac McCarthy?


"Διαβάζωντας τη δικιά σου και άλλες στήλες στη lifo νοιώθω ότι οι αναγνώστες βγάζουν όλα τα απωθημένα, τη μιζέρια και τον εκνευρισμό τους (με κάλυμμα την ανωνυμία πάντα ) μόλις θιχτούν λίγο. Που θα πάει αυτή η βαλίτσα; Χρειαζόμαστε εκτόνωση!!" Ναι είναι απελπισία η κατάσταση. Άλλες φορές ταράζομαι, άλλες γελάω, αλλά ποτέ δε μου αρέσει η επιθετικότητα. Δεν ξέρω, διαβάζω και ξένα σάιτ, πάντα υπάρχουν επιθετικοί, αλλά εκεί διαφωνούν με μία ιδέα, δεν είναι τόσο επικεντρωμένοι στο εγώ τους. Πάσχουν από υπέρμετρο εγωισμό οι Έλληνες, δεν παραδέχονται λάθη, θριαμβευτικά επισημαίνουν τα των άλλων, έχουν μεγαλώσει με την βεβαιότητα ότι έχουν δίκιο και οι υπόλοιποι τους χρωστάνε κάτι, έχουν πολύ πολωμένες απόψεις ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, και αυτοσαρκασμός μηδέν. Πού πας χωρίς αυτοσαρκασμό, πώς θα τη βγάλεις; Ψάχνουν να βρουν τη διαφωνία και στα πιο απλά, δεν καταλαβαίνω. Ακόμα κι εκεί που έγραψα για το γάλα, κάποια έγραψε "είναι λάθος να πίνεις γάλα." Για όνομα του θεού, αν είσαι τόσο φανατικός στα διατροφικά, γιατί διαβάζεις food daily, υπάρχουν τρισεκατομμύρια σάιτ που συμφωνούν κι επαυξάνουν. Πρέπει να δηλώσεις την διαφωνία σου όπου υπάρχει στο σύμπαν του ίντερνετ;




Το ήξερες; Ναι, ωραίες συνταγές έχει. Γέλασα όμως λίγο με το βίντεο που μας δείχνει πως κόβουν το κρεμμύδι, εννοείται μια χαρά το κόβει, αλλά είναι λίγο τρακαρισμένος ο φουκαράς. Δεν είναι κι εύκολο να κόβεις κρεμμύδι και να μην είσαι αστείος.

Διάβαζες God and Religion? (περιοδικό εκδόσεων Τερζόπουλου; ) Όχι! Δεν ξέρω καν τι είναι.

Α,μπα! Τις προάλες είδα στον ύπνο μου ότι πέθανε η Πάμελα Άντερσον (δεν έχω ιδέα γιατί το είδα). Και την άλλη μέρα είδα άλλο "όνειρο" : το χτικιό με τον Μπράντ Πιτ (επίσης δεν έχω ιδέα γιατί).Τι μου συμβαίνει? Μήπως διαβάζω πολύ Α,μπα?  Τώρα που το λες, τι να κάνει η Πάμελα; Τα παιδιά της τώρα θα πηγαίνουν λύκειο, πω πω τι θα ακούνε από τους συμμαθητές τους... Να διαβάζεις κι άλλο Α, μπα? σε γλυτώνει από τους εφιάλτες.


"Μου έχει μείνει μια απορία από τόσες σειρές αμερικάνικες που έχω δει και κυρίως όταν πριν χρόνια είχα δει το Bowlling for Columbine. Στην ταινία αυτή φαίνεται πως στα Λύκεια εκεί συμπεριλαμβάνονται στα μαθήματά τους: Φωτογραφία(!!!), γκρουπ συζητήσεων, έχουν βιβλιοθήκες μέσα σα σχολεία και κήπους και γενικώς το περιβάλλον σε εμπνέει για ανώτερες σκέψεις. Πώς είναι δυνατόν να βγαίνουν τόσο βλάκες λοιπόν οι Αμερικανοί;! Εσύ που εις στο Αμέρικα, τι βλέπεις; Στη ζωή μου έχω γνωρίσει καμιά εικοσαριά αμερικανούς και πραγματικά ο εξυπνότερος από αυτούς είναι πνευματικά στο ίδιο επίπεδο με κάποιον από τους πιο βλάκες έλληνες που ξέρω! 
Σημειωτέον, το Λύκειο που πήγαινα εγώ, έμοιαζε με περισσότερο με τις φυλακές Κορυδαλλού." Το έχω ξαναπεί, αλλά το να λέμε ότι "οι Αμερικανοί είναι βλάκες" είναι κενό νοήματος. Δεν είναι ούτε πιο έξυπνοι ούτε πιο χαζοί, το ποσοστό είναι όσο στους υπόλοιπους λαούς. Η Αμερική είναι 51 πολιτείες, χώρες θα έλεγα, σε κάθε μία ισχύουν άλλα. Ακόμα και εντός κάθε πολιτείας υπάρχουν διαφορές. Και διαφορές μεταξύ των ιδιωτικών και δημοσίων, διαφορές και μεταξύ των δημοσίων των ίδιων. Η Αμερική είναι 860 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ, οπότε οι 20 που ξέρεις καταλαβαίνεις πόσο ενδεικτικοί είναι. Εγώ αντιθέτως έχω γνωρίσει τρομερά αξιόλογους ανθρώπους και μακάρι να μπορούσα να τους εισάγω στην Ελλάδα για να κάνουν παιδιά για να γίνουν οι ανοιχτόμυαλοι, δημοκρατικοί και μορφωμένοι χωρίς έπαρση ακόμη περισσότεροι. Αντίθετα, τελευταία δεν αισθάνομαι μεγάλη περηφάνια που είμαι Ελληνίδα.
Υπάρχουν κανάλια που φιλοξενούν τρελούς παπάδες που κάνουν κηρύγματα για το τέλος του κόσμου, υπάρχουν και κανάλια που φιλοξενούν πολιτικά τοκ σόου που κάνουν βαθιά και ανελέητη κριτική στα στραβά της χώρας, θίγοντας θέματα που σε εμάς είναι ακόμα γιγαντιαία ταμπού, όπως η εκκλησία και η σημαία, τρομάρα μας.
Γεγονός είναι πάντως ότι πρόκειται για υπερδύναμη που κάνει κουμάντο στα πέρατα της γης, και όσο και αν είναι εξοργιστική η εξωτερική της πολιτική, αυτό που κάνει είναι να προάγει τα συμφέροντά της, κάτι που εμείς ούτε ξέρουμε πως γίνεται. Γιατί; Γιατί είναι τόσοι (ΤΟΣΟΙ ΠΟΛΛΟΙ) και συμφωνούν στα βασικά. Και γι' αυτό καταφέρνουν να είναι στα συν ακόμα οικονομικά, και γι' αυτό είναι σε θέση να έχουν καλή εκπαίδευση για τα ταλέντα ή για τους πλούσιους. Εμείς δεν έχουμε καλή εκπαίδευση για τα ταλέντα, ούτε καν για τους πλούσιους, οι οποίοι σπουδάζουν έξω, και φαντάσου, κυρίως προτιμούν την Αμερική.

Επειδή μόλις τώρα ανακάλυψα το blog σου, θέλω να ρωτήσω τι δουλειά κάνεις στην Κάλι; Επειδή  κρύβω μέσα μου έναν μικρό προβοκάτορα δημοσιογράφο, τι ποσοστό από τις ερωτήσεις είναι αληθινές; Και τέλος, χωρίς επειδή, δοκίμασες τα φανταστικά california rolls (νομίζω αναθεωρεί και ο πιο αντιφαν του sushi-εγώ). Ελπίζω να πάρεις τον αέρα της οδήγησης στο χαοτικό LA, να βγάλεις φωτό και από το wholefoods να τρελαθούμε, να δεις live τα γυρίσματα καμιάς σειράς του cbs και να περνάς όμορφα!  Στην Κάλι αυτό που κάνω για την ώρα είναι να προάγω την ελληνική τσαχπινιά. Η ζωή μου είναι κάπως ρευστή και είμαι μία τσιγγάνα. Όσο για το άλλο, απορώ που το λες. Όλες είναι αληθινές, ΟΛΕΣ. Γιατί να βγάλω ερωτήσεις από το μυαλό μου; Τα california rolls είναι σχεδιασμένα για αυτούς που δεν τρώνε σούσι :) Ευχαριστώ για τις ευχές!


"Το είδες; Το είδες; ¨ΟΧι πες μου το είδες;!" Το είχα δει παλιότερα, που το είχε βάλει κάπου ο Άρης. Αυτό για όσους λένε το ισλάμ είναι απλώς άλλη μία θρησκεία (όχι δεν είναι)

Ποια πιστεύεις ότι είναι η πιο όμορφη γυναίκα στον κόσμο; (εννοείται ότι μιλάω για σελέμπριτιζ.) Η πιο όμορφη για μια περίοδο για μένα ήταν η Kate Blanchett, τώρα δεν παθαίνω τόσο πλάκα, αλλά δεν βρίσκω καλύτερη, και από άντρες μου άρεσαν για χρόνια οι Jude Law και ο Jonahtan Rhys Meyers. Τώρα γέρασαν λίγο, και γέρασα κι εγώ λίγο, και δεν ασχολούμαι και πολύ.









5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Θα κανετε κουλουμα σε καλιφορνιαν σταιλ; θα φτιαξεις ταραμοσαλατα; Κλεοπατρα

Andreapashali είπε...

tha xanadokimaso ligo ton roth elpizo na einai epieikis mazi mou, thanks anyway. andy

Σικ είπε...

Καλέ Λένα, 313 εκατομμύρια λέει η wikipedia είναι η Αμερική. Τι 860;Τρόμαξα. 
:) 
Αλήθεια, θα βάλεις φορέματα Όσκαρ; Φιλιά.

AmpaAmpa είπε...

Έβαλα και τη νότια μαζί ! 
:)

Αμάλθεια είπε...

τι-ποια είναι η Κάλι; έχω κενά!