28/2/12

ΤΑ ΒΙΟΝΙΚΑ ΑΥΤΙΑ


23 σχόλια:

mahler76 είπε...

Μωρή, κι εσύ εδώ?   (επίσης θα βοηθούσε να ξέραμε ποιες είναι οι κατέ στην φωτογραφία, ευχαριστώ).

AmpaAmpa είπε...

Ποιες είναι οι κατέ?

Astrud είπε...

Tom: Όπου γάμος και χαρά η Βασίλω πρώτη, ε;
David: Κι εσύ λάμπεις, Μπάμπη μου.

Mariannaki είπε...

"Ένα φράγκο η βιολέτα, Τσιγκολελέτα, Τσιγκολελέτα..."

Ουφ! είπε...

Τομ: συγχαρητήρια για το τσαντάκι φίλε!

Σικ είπε...

-Η γυναίκα μου τρώει σπάνια.
-Ναι, αλλά η δικιά μου βολεύεται με πρίζα.

ΑλλούΓι'Αλλού είπε...

Κατέ = τύπος/τύπισσα στα καλιαρντά

Andreapashali είπε...

kapou se xero alla xamogelao min deixo oti den thimamai , andy

Αμάλθεια είπε...

δεν έχω ελπίδα,Μαριαννάκι,Σικ,Ουφ και Άντρεα τα παν όλα!!! Α,μπα να δω τι θα βγάλεις...

badhairday είπε...

Tom: Καλά τα πήγαμε και φέτος! Εσύ εξακολουθείς να έχεις την πιο αδύνατη γυναίκα κι εγώ εξακολουθώ να έχω γυναίκα!!

Mariannaki είπε...

προσπάθεια #2-Ακόμα και η Αμάλθεια έχασε τα λόγια της!-Πω ρε φίλε, φτηνά την γλυτώσαμε!

χα! Αμάλθεια, σε πειράζω ως φανατική θαυμάστρια.

George G. είπε...

-Κι εσύ top;
-τα σαββατοκύριακα.
-δικέ μου.

(g for george)

Τζόνσον ο Αλογόμυγας είπε...

Aim?
Κολγκέιτ λέμεεε..

martha είπε...

xaxaxaxa!!!!

Konstantinos Bougas είπε...

Τομ: έξυπνη κίνηση να βγάλεις σειρά από μποξεράκια. θα σταματήσουν να ρωτάνε αν φοράς στρινγκ. έπρεπε να το σκεφτώ πρώτος.

Tod είπε...

Τομ: Άκουσα θα σχεδιάσεις και ζαρτιέρες για τη Τζολί!
Ντέιβ: Ναι, και θα βάλω εσένα να τις παρουσιάσεις σαν αγγελάκι V'sS ;)

Katerina Ponti είπε...

"ΟΜΟΡΦΑΝΤΡΑ ΜΟΥ!" (δις)

Αμάλθεια είπε...

μα κάτι τέτοιο σκεφτόμουν να γράψω κι εγώ! 
ρε συ Μαριαννάκι,μπλόγκ δεν έχεις?τουίτερ?κάτι? εσύ και η Σικ Γαλότσα χαραμίζεστε! 

Tonia Knith είπε...

Noμίζω Σικ πρέπει να βγεί!

Ιωαννα είπε...

-Ντειβ, ημουν σιγουρος οτι θα σε εβλεπα στο Πατρυ Ωραιων
-Τομ;!; Σε καλουν ακομη;;;; Δε σε πιανει ουτε το οριο ηλικιας ουτο το οριο υψους;
-Εκλεψα ρε συ στα χαρτια της στρατολογιας!

φλουτφλουτ είπε...

-Τομ! Βλέπω έβαλες στο πηγούνι σου μια ωμοπλάτη με γκρι φόρεμα!
- Ω ναι! Μου φάνηκε πολύ προχώ που ο Μπραντ Πιτ κατσικώθηκε με το Ποδι της γυναίκας του και είπα να το δοκιμάσω με τη δικιά μου. Βοήθησε και ο Xenu λίγο βέβαια!

βχλ είπε...

Τομ: Σωτήρια τα ποδοσφαιρικά παπούτσια που μου χάρισες, Ντέιβιντ. Κερδίζω τουλάχιστον 6 πόντους ύψους χάρη στα καρφάκια. Να, κοίτα!

Moi aussi είπε...

Ντέιβιντ: Όπα! Ψήλωσες ή μου φαίνεται;
Τομ: Όχι μωρέ, άλλαξα πάτους στα παπούτσια