17/2/12

Νομίζω ότι δεν έχω δει πιο ωραίο φόρεμα στη ζωή μου

Αυτή η κοπελίτσα είναι πολύ όμορφη και κάτι μου θυμίζει, είναι από αυτές που όλο και κάπου έχεις δει, αλλά δε θυμάσαι που, ή εγώ δε θυμάμαι που, και ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ


Παίζει στην καινούρια ταινία με την Τζένιφερ Άνιστον, η οποία λέγεται Wanderlust και ΘΕΕ ΜΟΥ, δεν ξέρω τι να πρωτοπώ για το φόρεμα, για τα παπούτσια, αλλά ειδικά για το φόρεμα, που είναι σαν φόρεμα-Φράνκενσταϊν με μισό υποφερτό και μισό από τα πουκάμισα που φορούσε η Αλέξις.

8 σχόλια:

Σικ είπε...

Ειλικρινά, με έναν φιόγκο στο λαιμό δουλεύει και σε τσίρκο.

(Το μαύρο νύχι την μάρανε)

Andreapashali είπε...

ego pantos nomiza oti ekei pera o kathenas exei ton stylista toy , andy

Me είπε...

Αυτό γύρω από τον λαιμό, τι είναι; Έχει και κουκούλα το συνολάκι; 

Σικ είπε...

Πάντως χωρίς τα μανίκια θα ήταν όντως καλό.

Tonia Knith είπε...

Νομίζω έπρεπε να πείς for the love of God!

Αμάλθεια είπε...

νομίζω πως είναι η κοπέλα που έπαιζε σε μια κωμωδία με τον Μπέν Στίλερ.μισό να την ψάξω.
τη βρήκα!
http://www.imdb.com/name/nm0015196/ 

Tod είπε...

Παίζει κάτι με το μαύρο νύχι? Γιατί το είδα και λίγα ποστ πιο πίσω στη Μαράια..
Ναι, νομίζω πως αυτό μου χαλάει το σύνολο.. χμ, ναι σίγουρα

MiMi είπε...

Ειναι η Χριστινα Λαμπιρη στα νιατα της