17/2/12

ΒΙΟΝΙΚΑ ΑΥΤΙΑ


θενκς Άρη Αλεξ!

12 σχόλια:

bour bour είπε...

Mariah ate her entire Lambily. It is currently living in her thigh area.

 

osamakos είπε...

το φοράς , περπατάς και πετάς.
να'ναι καλά η Τζίνα που μου το χάρισε

Andreapashali είπε...

ma ti epathe? ax kapote tin agapousa toso? andy

Ουφ! είπε...

(είναι ίδια η θεια μου η Σούλα)

"με βλέπετε έτσι δεν είναι; κάντε πως δεν με βλέπετε σας παρακαλώ, αλλιώς φαινόταν στη βιτρίνα το λουκ..." 

Ohfvinvx είπε...

Yars' Revenge http://bit.ly/kmYkRW

mariannaki είπε...

Τις Απόκριες φέτος ντύθηκα "Τζένιφερ Λόπεζ-the μπαντάλω version" και μου πάει τρελά!

ElenittA είπε...

"Γνωρίστε το σώμα σας. Σήμερα μιλάμε για το έντερο και ΟΛΕΣ τις λειτουργίες του"

Σικ είπε...

Έψαχνα για ώρα, αλλά επιτέλους βρήκα κάτι που να ταιριάζει με το μαύρο μου νύχι.

Σικ είπε...

ΚΑΙ
"Suri σ'ευχαριστώ μωρό μου για το jacket"

Dkfgjkfgj είπε...

"Δεν βαριέμαι να παριστάνω το κέρινο ομοίωμά μου.."

Tod είπε...

Έτσι θρηνούν οι ντίβες! Κλαίνε ακόμη και τα μπούτια! 
R.I.P. Whitney.. and fashion 

βχλ@αθ είπε...

Catwoman 2 - Tagline: "She's digested Batman. Now she's after you".