17/2/12

H A, μπα? απαντάει

Οδηγείς στο LA? Σικ Έχω αρχίσει, και για την ώρα έχω καταφέρει να μην δένεται κόμπος το στομάχι μου κάθε φορά. Έχω όμως πολύ μέλλον ακόμα. Που να ήταν και δύκολο!

Σχετικά με την ερώτηση για την παρασκευή περισσοτέρων του ενός φλυτζανού τσαγιού με ένα φακελάκι, έχεις δίκιο και είναι δυνατόν και θέλει ελαφρύ τσάι. Από την άλλη δεν υπάρχει ο «κίνδυνος» να μείνει το ντουλάπι γεμάτο άπειρα φακελάκια τσαγιών και αφεψημάτων, τα οποία στο τέλος θα έχουν ξεθυμάνει; Ξεθυμαίνουν, σωστά. Εγώ παιδιά δεν πίνω τσάι.

Ποιά γιορτή αντίστοιχη με την Τσικνοπέμπτη θα γιορτάσουν στις 16/12 οι 12θεϊστές; Πολύ μου αρέσουν αυτές οι ερωτήσεις! Δεν είναι 12 θεϊστική από μόνη της;

Τι δώρο θα έκανες στον Παπ του Αγ. Βαλεντίνου? Έναν βενετσιάνικο καθρέφτη.




Τι βλέπω από το μπαλκόνι (χάλια ποιότητα, σόρι)

Η Σικ Γαλότσα είναι φίλη σου; Δεν είναι, αν και είναι σα να γνωριζόμαστε πλέον! Είναι φίλη του Α, μπα?

Τι σού λείπει περισσότερο από την Ελλάδα; Χρήστος Η οικογένειά μου και οι φίλοι μου, τίποτα άλλο.

Το Brentwood είναι μακριά απο εκεί που μένεις εσύ; Ναι πολύ, εγώ μένω στα παραθαλάσσια προάστια.

Λοιπόν, ιδού μια ερώτηση που είναι φτιαγμένη για σένα: όταν κάποιος δεν είναι τηλεορασάκιας, ποια θα ήταν η ιδανική λίστα των όσων πρέπει να φροντίσει να δει? κάτι αντίστοιχο του "10 βιβλία που πρέπει οπωσδήποτε να έχετε διαβάσει μέχρι να πεθάνετε" αλλά σε τηλεοπτικό. Ας περιοριστούμε στα τελευταία 5-10 χρόνια για να μην το παραχέσουμε. φιλιά :-) Πολύ καλή ιδέα! Θα το κάνω.

Με αφορμη μια ερωτηση που σου εκαναν για το οτι ενας τυπος παντρευτηκε τον χαρακτηρα ενος βιδεο γκειμ,ηθελα να ρωτησω,το βρισκεις και εσυ τραγελαφικο να μπορει καποιος νομιμα να παντρευτει εναν χαρακτηρα βιδο γκειμ,τον πυργο του αιφελ(γιατι εχει συμβει κ αυτο)κτλ και να μην μπορει ενας ομοφυλοφιλος να παντρευτει το συντροφο του?Εκει στο L.A επιτρεπεται? Όχι, η Καλιφόρνια ακόμα παλεύει - είναι το Σαν Φραντσίσκο που είναι φουλ "επαναστατικό" αλλά υπάρχει και το λίκνο των ρεπουμπλικάνων (για την ακρίβεια, εδώ ακριβώς που μένω) που τσινάει, αλλά νομίζω ότι είναι πολύ κοντά πλέον. Καλά και για τους πύργους, δεν ξέρω πόσο νόμιμη διαδικασία είναι, κάνει αυτή κοινή φορολογική δήλωση με το τείχος και όταν πεθάνει το τείχος θα παίρνει σύνταξη;

ποιος πολιτικός πιστεύεις ότι είναι ο πιο μασόνος από όλους; Τι λέτε ρε παιδιά.



5 σχόλια:

Σικ είπε...

Αχ, απορώ πως τα βγάζεις πέρα με τόσες παρακαμπτήριους..Εσύ που ρώτησες αν ξέρω την Λένα, ε, τόσα χρόνια μέσα απ' τα καλώδια, πράγματι είναι σαν να γνωριζόμαστε πλέον..

Λένα ερώτηση: Εκτός τού οτι ευτυχώς είσαι ψηλά, στην μέση τού συγκροτήματος των απαρτμεντ υπάρχει πισίνα; Γιατί μού θύμισε κάπως το Μέλροουζ. Thanks και αν μπορείς βγάλε καμιά φώτο απο κανα σούπερ..έχω πολύ περιέργεια. Φιλιά!

mariannaki είπε...

Μπορείς να παντρευτείς και τον Πύργο του Άιφελ? Και το Σινικό Τείχος? Χα, όταν θα ξαναπειράξω τον άντρα μου θα του πω απαξιωτικά ότι είναι "ένα απλό ντουβάρι"!

ΑλλούΓι'Αλλού είπε...

Θενξ για το βίδεο. K είμαι σίγουρος ότι εκεί στην Πορτοκαλί Κομητεία στάνταρ έχετε τουλάχιστον 20 βαθμους Κελσίου (ή όπως τους λένε)

AmpaAmpa είπε...

Εγώ δεν βγάζω άκρη, δεν έχω βγει εκεί έξω στο χαμό με τους δρόμους ακόμα...
ναι αμέ, δύο! αλλά όχι μπροστά σε εμάς, πιο πέρα, πολύ μεγάλες, και τζακούζι επίσης :)
Θα βγάλω και από το σούπερ οκ!

AmpaAmpa είπε...

Ναι, τουλάχιστον 20...