2/2/12

Γιατί το Harper's Bazaar είναι χάλια



Καλά, για διάφορους λόγους. Αλλά σήμερα, επειδή πήρε συνέντευξη από την Goop και δεν φταίει που η Goop λέει τη μία ενοχλητική ατάκα μετά την άλλη ("ο καρκίνος του πατέρα μου μου έσωσε τη ζωή") αλλά λόγω της εισαγωγής στη συνέντευξη:

We've grown accustomed to the symmetry of her face and her killer body displayed on the red carpet since her catapult to fame in the '90s. But when you see her today, without the distractions of props or makeup or styling, in jeans and a white button-down shirt, Gwyneth's calm beauty is striking, as is her extraordinary discipline. As she falls naturally into yoga stretches during the course of the conversation, supple as a cat, you realize that this is a woman for whom working out has become essential.


Δεν το μεταφράζω γιατί δεν τους αξίζει ο χρόνος μου. Αλλά πείτε μου, για όνομα του Θεού. ΚΑΝΕΙ ΓΙΟΓΚΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ?

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

xaxaxaxaxa!(και δεν εχω τπτ αλλο να πω)

g for george είπε...

Ήμουν στο μπλογκ μου και βλέπω ανανέωση ποστ στο blogroll.. βλέπω τίτλο "Γιατί το Harper's Bazaar είναι χάλια" και η ΠΡΩΤΗ σκέψη που μου πέρασε απ' το μυαλό ήταν, κοίτα να δεις που θα έχει να κάνει με την Γκουίνεθ Πάλτροου!!

Και πόσο μέσα έπεσα!!!

Σικ Γαλότσα είπε...

Είχες καιρό αλλά την έπιασες τελικά.

ΑλλούΓι'Αλλού είπε...

Άμα έκανε στρετς, ζονγκ κ γκελ κατά τη διάρκεια της συνέντευξης δεν είναι να απορεί άνθρωπος για τις βλακείες που αμολάει, non;

Ανώνυμος είπε...

Κορυφαίο. -Ματίνα

impala είπε...

μόλις χθες το βράδυ σε ξαναβρήκα ως α,μπα? .αφού έπαθα ένα μικρό πανικό ξεκίνησα να διαβάζω όλα σου τα νέα ποστ με την σειρά.όλα ήταν υπέροχα.αλλά αυτό το συγκεκριμένο ποστ αλλά και το ποστ των βιονικών αυτιών με την μαντόνα και την σάρα τζέσικα πάρκερ απλά έγραψαν ιστορία.
χθες το ξημέρωμα είχα τελειώσει ήδη με την ανάγνωση όμως ένα ανεξήγητος ψυχαναγκασμός με σπρώχνει τούτη την ώρα να σου εκφράσω τα συγχαρητήρια μου.τα συγχαρητήρια μου λοιπόν.  

AmpaAmpa είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ!