3/2/12

Με το pkool ξεχνιέμαι


Πρώτο έρχεται το goop αλλά δεύτερο με λίγη διαφορά έρχεται το pkool. Είναι το σάιτ που μου χαρίζει χαμόγελο, το σάιτ που μου κάνει αφρόλουτρο στον εγκέφαλο. Σήμερα, backstage με την Κιμ.

"Είναι ένα από τα αγαπημένα κορίτσια της Αμερικής και το αποδεικνύει συνεχώς."

Το αποδεικνύει συνεχώς με διάφορα paper και μελέτες, τα οποία δημοσιεύονται στα πιο έγκυρα επιστημονικά περιοδικά του κόσμου.

"Αλλά η Kim Kardashian δεν είναι σαν τις άλλες γυναίκες – απλά είναι το όνειρο κάθε γυναίκας."

Απλά αυτό ρε παιδάκι μου. Χθες είδα ότι είχε κάτσει πάνω μου και μου κόπηκε η αναπνοή. Ευτυχώς που ήταν όνειρο.

"Ξέρει να αφήνει τα προβλήματά της στην άκρη και να βγάζει την πιο εκρηκτική πλευρά της."

Ας πούμε τις προάλλες που είχε υγρασία και δεν πέτυχε το πιστολάκι, τα έπιασε κότσο.

5 σχόλια:

Tod είπε...

xaxaxaxaxaxa to pio kalo omws tha itan na egrafe pragmatika opws i goop gia "pragmata vgalmena apo ti zwi tou"
zzzz....

g for george είπε...

Πολύ μου άρεσε η εκπομπή της Barbara Walters που της τα έχωσε ευθέως! επιτέλους κάποιος μίλησε.

Ας μου εξηγήσει τι το σημαντικό κάνουν στην ζωή τους τέτοια άτομα και αποφασίζουν να εισβάλλουν στην δική μας.

χμμμμ! είπε...

Ax!!!! A, μπα μπήκα σχεδόν από συνήθεια μπας και, και είδα καινούριες αναρτήσεις!!! Είμαι πολύ χαρούμενη!!!(ναι, τον τελευταίο καιρό χαίρομαι με τα πολύ απλά πράγματα)Μπράβο, λοιπόν, καλή συνέχεια.(Ήθελα να βάλω και άλλα θαυμαστικά αλλά είδα πως το έχω τιγκάρει)

Α, μπα? είπε...

Γράφει και πράγματα για τη ζωή του, θα σας πω

Ανώνυμος είπε...

Ναι, αλλά έχει κωλάρα.