1/2/12

Η Α, μπα? απαντάει





Ποια θα ήσουν στο Sex and the city? O Stanford Blatch

Στην τυρόπιτα προτιμάς να βάζουν τυρί φέτα ή μυζήθρα; Φέτα, με λίγο ροκφόρ! Δεν ακούγεται καλό αλλά είναι :)


"Michael Jackson ή Fredie Mercury;" Μμ, δύσκολο, πολύ δύσκολο. Μάλλον Φρέντι επειδή δεν έκανε κάτι αμφιλεγόμενο. (Κατάλαβες)

Έχουν συλλάβει τον Λάκη Γαβαλά 3 φορές ως τώρα μέσα σε ένα λίγους μήνες για χρέη στο δημόσιο. Μήπως για αυτό έφυγες από το Ελλαδιστάν...; Χρωστάς και φοβάσαι σύλληψη; Μήπως ο Λάκης θα έπρεπε να δοκιμάσει μια μέθοδο αντισύλληψης;;; Αν χρωστούσα θα ήμουν από τους πλούσιους. Αυτός ο Λάκης δεν ξέρει τι σημαίνει "lay low"... Ωραίο το "αντισύλληψη" :)

Δηλαδή ελληνικό entrepreneurship είναι είτε να παίρνεις μιλημένες δουλειές από το Κράτος, είτε να είσαι ασυνεπής στις υποχρεώσεις σου προς τους εργαζόμενούς σου, τους συνεργάτες σου και το Κράτος; Ναι, αρκεί να τα τρως όλα στα μπουζούκια.

Όλοι αυτοί που λένε ότι ο Έλβις ζει (αλήθεια οι ίδιοι ζουν ή όχι;  ) πώς τον βλέπουν, όταν εμφανίζεται μπροστά τους; Αναλλοιώτο από τον χρόνο ή γηρασμένο; Κι εγώ την έχω αυτή την απορία, αλήθεια.

Πότε θα σταματήσει η μόδα με τις γυναίκες να φοράνε πέδιλα το καταχείμωνο; Και uggs το καλοκαίρι;

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ facebook και twitter; Και στα δύο ενημερώνεις για την κάθε σου κίνηση (να χαρούν οι μπάτσοι), βάζεις φωτογραφίες, σχολιάζεις σε άλλους... Και γιατί αφήνει το ένα ο κόσμος για να πάει στο άλλο; εμένα μου φαίνονται ίδια.. Η διαφορά είναι στους 140 χαρακτήρες. Ούτε εγώ καταλάβαινα, αλλά τώρα που χρησιμοποιώ και τα δύο, ξέρω πόσο άχρηστα είναι.

Σου έχω θέμα αυτό ,η guardaroba του νεογέννητου μωρού των beckham) και αυτό ,και καλά blog που κράζει η μικρή σουρι κρουζ.)Περα απ το οτι ειναι καμμενοι αυτοι που τα έκαναν τι πιστευεις; Εγώ πάντως το δεύτερο το βρήκα πολύ ευφάνταστο! Το δεύτερο έχει πλάκα όντως, για το πρώτο έχω να πω, πόσο γλείφει η Vogue τους Μπέκαμ κι έβαλαν το μωρό στους best dressed, σα δε ντρέπονται λίγο.

Ποια είναι η αγαπημένη σου σοκολάτα; Αχ.. δεν μου πολυαρέσει η σοκολάτα (σόρι)

Πιστεύεις ότι η στην εκπομπή ράδιο αρβύλα συμπεριφέρονται με τρόπο ρατσιστικό απέναντι στους gay; Κι απέναντι στους νοήμονες επίσης.

Σε έχουν αναγνωρίσει ποτέ απο την LIfo στο δρόμο; Όχι καλέ.

Το Παστίστιο σού αρέσει; Βάζεις φέτα; Μου αρέσει, προτιμώ όμως τα μακαρόνια με κιμά, η μπεσαμέλ με χαλάει κάπως. Δε βάζω φέτα.


"Γειά σου Α,μπα.


παλιά έμπαινα με τη μια στο ampa.gr  όπως λέει και στο ταμπελάκι πάνω-πάνω.πλέον δεν μπορεί να γίνει αυτό,έχεις καμιά ιδέα γιατί συμβαίνει αυτό;συμβαίνει σε άλλους άραγε.am I the only one?


φιλιά,
Αμάλθεια"
Σε όλους θα συμβαίνει, επειδή σταμάτησα να πληρώνω για το όνομα ampa.gr, επειδή δεν πίστευα ότι χρησιμεύει και σε τίποτα. Ελπίζω να μην έκανα λάθος.







4 σχόλια:

Σικ Γαλότσα είπε...

Λένα, το έχεις παρατηρήσει οτι οι περισσότερες ερωτήσεις στρέφονται γύρω από εσένα; :)

amalthia είπε...

όχι κανένα λάθος,θα σε βρίσκουμε με τον παλιό καλό τρόπο!!

απο περιέργεια θα θελα να μάθω πόσα πληρώνει κανείς για να έχει το δικό του domain και που και με ποιο τρόπο.
(οχι δεν έχω σκοπό να αποκτήσω το δικό μου)

cleopatra είπε...

ena domain kostizei peri ta 20 euro ta 2 xronia... as to kratouses... mporei to a-mpa na ekselixtei k na vgaleis xrima!

Α, μπα? είπε...

Σικ, ναι! παράξενο!

ναι 20 ευρώ τα 2 χρόνια είναι, αλλά αποκλείω την περίπτωση να έβγαζα ποτέ χρήματα από αυτό