2/3/12

ΒΙΟΝΙΚΑ ΑΥΤΙΑ


22 σχόλια:

Fani Gouda είπε...

Καμίλα: Έτσι μπράβο Kate! Επιτέλους έμαθες το σωστό χαμόγελο. Ίδιο με της Queen.

Fani Gouda είπε...

Έχω και άλλο:

Καμίλα: Μην πας πιο αριστερά μου. Πίσω μου να είσαι. Δε βλέπεις που με κρύβει η βασίλισσα;

Ανώνυμος είπε...

Βασίλισσα (χε χε και θα περιμένετε πολλά χρόνια και θα είστε απλώς royal consorts)
Camilla ( πού είναι ο Κάρολος να τού τα ψάλλω ένα χεράκι, που δεν αναλαμβάνει την δουλειά και η "μαμά" κουράζεται ; )
Kate (ποιά βλέπω έξω; Την αντίζηλό μου από το σχολείο, έτοιμη να υποκλιθεί! Χα! Δούλα προσκύνα την μελλοντική σου βασίλισσα!)

μπιλάλ είπε...

 Γκαμήλα: Μην τολμήσεις και ξανακάτσεις δίπλα στην "Μαμά"...
Κέιτ (Αδελφή Πίππας): Yes mother...(Καλά θα σε φτιάξω εγώ, δεν θα 'ρθει η ώρα για το τσάι;)
The Queen: *granny noise*

Τζόνσον ο Αλογόμυγας είπε...

Μπλέ γαλάζιο: Ήμουν και γω κάποτες ωραία.
Μπλε σκούρο: Εγώ είμαι τώρα η ωραία.
Μπλε σαρδόνιο: Εγώ θα γίνω μια μέρα πολύ πιο βασίλισσα.

βχλ είπε...

Αποκλειστικό ανσταντανέ από το "3 βασίλισσες και εγώ" (working title:3+1=4), τη νέα σειρά του Χριστόφορου;

A902909 είπε...

Που πήγε το σχόλιο μου?

Αμάλθεια είπε...

"οι αδελφές Ντάλτον"
Χάρι,το καλό που σου θέλω είναι να βρείς ψηλότερη απο την Κέητ για να μη μασ χαλάσεις το "στήσιμο".

Nantia είπε...

Ακριβώς, δεν κάτσανε τζάμπα τόσο εντέχνως ανά ύψος..!

sweet and bitter είπε...

Γκαμήλα στην Κέιτ: Έλα, λέγε. Να της βάλω τρικλοποδιά; Μετά θα γίνεις εσύ βασίλισσα. Αλλά θα μου χρωστάς.

Σικ είπε...

-Γκαμήλα, πες το δουλικό να μου ανοίξει την πόρτα. Α, εσύ είσαι Κέητ καλό μου, δεν σε πρόσεξα..
 
(Αλήθεια, γιατί ντύνουν την βασίλισσα κάθε φορά σαν μηχανικό στρατιώτη ρολογιού;)

AmpaAmpa είπε...

Έψαξα αλλά δεν βρήκα χαμένο σχόλιο...

βχ. είπε...

Ελισσάβετ: "Κορίτσια, βγείτε με προσοχή, δεν ξέρεις ποτέ με αυτόν τον Χίτλερ".

Ανώνυμος είπε...

Το σχόλιο μου το βρίσκω όταν βλέπω το blog μέσω κινητού, αλλά όχι μέσω υπολογιστή. Επίσης, ο σχολιασμός μέσω κινητού φαίνεται να επιτρέπει ανωνύμους σχολιαστές, ενώ από υπολογιστή δεν δίνεται τέτοια δυνατότητα. Μυστήριο…

Ανώνυμος είπε...

Τώρα γιατί απάντησα σε μένα τον ίδιο αντί για σένα; Βλέπε παραπάνω για απάντηση.

Tod είπε...

-Και να θυμάσαι Kate χρυσό μου, το γαλάζιο χαπάκι είναι για την άνοια!

-Ποιανού; 

-Κούνια που σας κούναγε...

Cleopatra είπε...

The Queen: (Σηκώνει λίγο δεξί ποδαράκι και ήχος κλ@νι@ς) 
Καμήλα: Πω ρε γαμώτο έκλασε η γριά και ήτανε και τζούφια!
Κειτ: Μην ξεχνάτε, είμαστε πάντα κυρίες!Παγωμένο χαμόγελο κι ας μαραθούν τα λουλούδια από τη βρώμα!

Ιωαννα είπε...

Elisaκι: Καλε ψιλαλιζει;
Camillaκι: (παλι κατουρηθηκε αυτη και νομιζει βρεχει.. Δαγκωθηκα η κακομοιρα)
Cathrinιω: της εχω αλλαξια στο τσαντακι μη φοβασαι!

Ειναι εναλλακτικη, γιατι και γω αυτο με την τρικλοποδια της sweet and bitter! :-)

thetis είπε...

 Καμήλα: Χαλάρωσε λίγο, ρε Καιτούλα. Κι εμείς περιμέναμε χρόνια αλλά δεν το παρακάνουμε στο στήσιμο!

Alex_ch13 είπε...

Κειτ: Ουφ, τι ανακούφιση!Επιτέλους βγήκαμε από εκεί μέσα!Τίγκα στα μπισκότα και τις σοκολάτες το μέρος.Αμ, το δα εγώ το όνειρο ότι με κυνηγούσαν υδατάνθρακες!
Καμίλα: Κειτ, χρυσό μου πολύ καταπιέζεσαι.Κάτι τέτοια έκανε και η βιολογική πεθερά σου και τι κατάλαβε?
Queen: Τι μουρμουρίζουν πάλι αυτές.Ούτε στην εκδρομή με τα ΚΑΠΙ τέτοια ταλαιπώρια

George G. είπε...

-Στάκα Κέιτ. Αν είναι και περνάει αυτοκίνητο, τουλάχιστον να χτυπήσει πρώτα την γριά.

g for george

AmpaAmpa είπε...

Από ανώνυμο, που για κάποιο λόγο δεν φαινόταν στα σχόλια:

Βασίλισσα (χε χε και θα περιμένετε πολλά χρόνια και θα είστε απλώς royal consorts )Vanilla (Πού είναι ο Κάρολος να τού τα ψάλλω ένα χεράκι, που δεν αναλαμβάνει την δουλειά και η "μαμά" κουράζεται; )Kate (Ποιά βλέπω έξω; Την αντίζηλό μου από το σχολείο έτοιμη να υποκλιθεί! Χα! Δούλα προσκύνα την μελλοντική σου βασίλισσα! )