16/3/12

Η Α, μπα? απαντάει



Συγνώμη για την απουσία αλλά με πρόλαβε η ζωή με δουλειές διάφορες.

Ποιό είναι το χειρότερο πράγμα που σού έτυχε μέχρι στιγμής στην Αθήνα; Το χειρότερο δεν γράφεται καν. Αλλά ένα διασκεδαστικά χειρότερο, είναι που σε ένα ταξί πλακώθηκα με τον ταρίφα και με την πελάτισσα και στο τέλος τους είπα "να πάτε να γαμηθείτε, παλιόγεροι" κι έκλεισα την πόρτα. Δε μιλάω ποτέ έτσι.Ελπίζω να με θυμούνται ακόμα.

Έχεις πάει σε σεξ σοπ? Ε λοιπόν, ναι. Αλλά ήταν για λόγους αναψυχής.


"Το θεωρώ αυτονόητο αλλά θα ρωτήσω:
κουζίνα με γκάζι ή με ηλεκτρικά μάτια;" Κοίτα, το αυτονόητο θα έλεγα κι εγώ, αλλά διαβάζω τόσα πολλά που αρχίζω να αμφιβάλλω. Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι το γκάζι είναι πιο γρήγορο.



"Διάβασες για τον γιο του Τομ Χάνκς;
με τις γυμνές φωτογραφίες κλπ....
Που βαδίζουνε αυτοί οι celebrities πιά...." Όχι! Για στείλε λινκ!




Επειδή κάθε φορά που βράζω οποιουδήποτε είδους μακαρόνια βρίσκομαι μπροστά απ'το ίδιο δίλημμα, να τα ξεπλύνω ή όχι, τι μου προτείνεις? ΟΧΙ. Όταν τα ξεπλένεις φεύγει και το άμυλο οπότε η σάλτσα δεν κολλάει πάνω τους αλλά γλιστράει και πάει στον πάτο. Η επιτυχία είναι να σηκώνεις τα μακαρόνια και στο πιάτο να μην υπάρχει σάλτσα, αλλά να έχει κολλήσει πάνω τους για να μην τα τρως σκέτα και την κυνηγάς στο τέλος. Ακόμα καλύτερα, βάλε λίγο από το νερό που βράζουν τα μακαρόνια μέσα στη σάλτσα, και όταν τα στραγγίσεις, ρίξτα μέσα στη σάλτσα και σκέπασε για λίγα λεπτά.

Αγαπητή Α-μπα, έχω μια τρομερή διαφωνία με τους φίλους μου και πάνε να με βγάλουν τρελή. Πες μου σε παρακαλώ αν θυμάσαι, εκεί γύρω στα 90ς αν το χίλτον είχε απο πάνω ένα αερόστατο.. Σαν κάτι να θυμάμαι, αλλά μήπως είναι αυθυποβολή επειδή το διάβασα τώρα  μόλις? Παιδιά τι λέτε?

Θα το γραφα στη LIFO, αλλά προτιμώ εδώ. Έκανες  ΠΟΣΤ  για σοκολάτα και είπες για Μάγια και συνδυασμό Σοκ+τσίλι. Ε, λοιπόν κάποτε είχαν βγάλει τα ΛΙΝΤΛ τέτοιο πράγμα. Η πλάκα είναι οτι ήταν καλό. Παράξενο αλλά καλό. Και είχε ολόκληρα κόκκινα στρόγγυλα πιπεράκια κάτι. Φιλιά Σικ. Μα ναι, αφού ταιριάζει φοβερά! Τόσοι Μάγιας, κορόιδα ήταν;


"Ζαλίζομαι. Τώρα το βρήκα και θέλω να το μοιραστώ. Είναι λέει σπάνιο. ΠΟΣΟ όμορφη ήταν αυτή η γυναίκα Σικ"  Θεε μου, τι μαγνητισμός! Και πολύ επαγγελματίας μοιάζει.

Βλέπεις Ellen? Ναι! Είναι φοβερή







4 σχόλια:

Konstantinos είπε...

Δηλαδή, για τί άλλο πέρα από αναψυχή θα μπορούσε να πάει κανείς σε σεξ σοπ; :Ρ

Nantia είπε...

Όλες οι φωτό που επιλέγεις είναι φανταστικές αλλά αυτή ειδικά είναι καθηλωτική!! 

ΣΙΚ είπε...

Αχ, μα δεν χορταίνεται αυτή η Μέριλυν..Άλλο πράγμα ομορφιά. Α, μη σκιάζεσαι καθόλου για τους γέρους Λένα, εμένα μια φορά μού είχε τύχει να είμαι στο λεωφορείο, να φτάνει στο τέρμα, να βγαίνουν όλοι και ο οδηγός, να μην με παίρνει κανείς χαμπάρι και να κλειδώνομαι μέσα! Παιδιά ναι! Νόμιζα θα ξαναξεκινούσαμε. Ενιγουέι, ο πανικός απίστευτος, αλλά βγήκα ενα διακόπτη ασφαλείας της πόρτας και βγήκα. Ήταν μεσημέρι και οι απέναντι ενός άλλου λεωφορείου με κοίταζαν λες και έβλεπαν εξωγήινο. Αυτοί ΣΙΓΟΥΡΑ θα με θυμούνται ακόμη. χα!

Nandja7 είπε...

Εμένα που ο ταξιτζής αφού με ξεφόρτωσε, ξεκίνησε πριν προλάβω να βγάλω τη βαλίτσα μου απ'το πορτ μπαγκαζ και όλοι παρακολουθούσαν μια τρελή να τρέχει όλη τη Γρ. Λαμπράκη (Α. Τούμπα) πίσω από ένα ταξί ουρλιάζοντας..?! Σημειωτέον, μόλις είχα ανέβει από Αθήνα και ήμουν τίγκα στις προμήθειες απ'τη μαμά..!!! Ιερό! Όσοι έχουν σπουδάσει μακριά, θα καταλαβαίνουν για τι απώλεια μιλάμε..!!!