20/3/12

Η Α, μπα? απαντάει





Έψαχνα να βρω τη συνέντευξη του dlisted και βρήκα αυτό . Δεν είναι πολύ αστείο/παράξενο το πώς αλλάζουν τα πράγματα; Τι αστείο! Kαι πλάκα πλάκα, ούτε εγώ μπορώ να τη βρω πλέον...

Πόσο έχουν τα ενοίκια και γενικά το κόστος ζωής στο Orange County; Εσύ με τι money τα βγάζεις πέρα; Τα ενοίκια είναι φωτιά και το κόστος ζωής είναι επίσης ψηλό, αν και μπορείς να βρεις και φτηνό φαγητό και φτηνό σούπερ μάρκετ.

Τι μουσική ακούς; Έχω εγκαταλείψει αυτό το σπορ εδώ και χρόνια, δεν ξέρω τι βγαίνει πια- γέρασα. Ξέρω την Dana Del Ray όμως. Και τον Τζάστιν Μπίμπερ. Πλέον δυσκολεύομαι να ακούσω αυτά τα μοντέρνα και μου αρέσει η φανκ και η τζαζ των μιούζικ χολ.

Ουυυυυ!Αμπα? Καλως ήλθες και πάλι!!Λοιπόν έχω έναν τεράστιο φόβο με τα αεροπορικά ταξίδια λόγω της κλειστοφοβίας μου-ξέρεις νιώθω οτι ειναι στριμόκωλα , δεν μπορώ να κατέβω κτλ-πίκρα!Ερώτηση:Πόσες ώρες ταξίδι είναι μέχρι εκεί που είσαι ΚΑΙ αλήθεια όμως, το βγάζεις αβίαστα το ταξίδι??Ρε παιδάκι μου δν ένιωσες ποτέ μια δυσφορία, μια κλεισούρα, μια πίεση??Κάτι??(η ερώτηση είναι άκρως σοβαρή)Φιλιά!!! Το ταξίδι είναι 14 ώρες και έχει οπωσδήποτε αλλαγή αεροπλάνου κάπου. Είναι τόσες πολλές που τελικά συνηθίζεις και σταματάς να ανησυχείς. Ούτε εμένα μου αρέσουν τα αεροπορικά ταξίδια, αλλά δεν με πειράζει τόσο το στρίμωγμα όσο η ξηρασία εκεί πάνω και το γεγονός ότι σου δίνουν νερό με το σταγονόμετρο σε κάτι μικροσκοπικά ποτηράκια, οπότε φτάνω εντελώς αφυδατωμένη και με ξερά μάτια. Συνολικά πάντως δεν είναι τόσο τρομερό. Ειδικά αν ο διπλανός σου δεν είναι τεράστιος σε μέγεθος. Εγώ τη βγάζω με το kindle.




(Ναι το έγραψα και στην LIFO, αλλά και εδώ ίσως κάποιοι θέλουν να μάθουν) Αχ, τι ωραία που αναφέρθηκες στο Downton Abbey. Είμαι τόσο φαν που την είδα 2-3 φορές. (τα επεισόδια είναι μιας ώρας το καθένα, ηρεμήστε). Αυτό που δεν κατάλαβα ΠΟΤΕ και θα ήθελα να το εξηγήσεις, είναι γιατί, μα γιατί η μαγείρισσα είχε πάντα ΣΤΟΜΑ. Και στο Downton, αλλά και στο Upstairs-downstairs και στο Gosford Park, οι μαγείρισσες αντιμιλούν ακόμα και στις κυρίες του σπιτιού. Αντιμιλούν είπα, δεν βρίζουν.Λογικά θα ίσχυε και στο ριαλ λάιφ. Πολλά φιλιά Σικ. Ποιός ξέρει τι συνέβαινε στο real life! Ίσως η μαγείρισσα είναι ιεραρχικά ανώτερη από τους άλλους, επειδή ασχολείται με το ευαίσθητο θέμα του φαγητού - αν μαγειρεύει καλά, πόσο εύκολα θα τη διώξεις να πειραματιστείς με άλλη;


Γιατί η αμπα? δεν απαντάει τα ΣαββατοΚύριακα; Γιατί έχει και προσωπική ζωή ! :)


"Έχεις βολτάρει καθόλου στους δρόμους του καθ'αυτού Λος Άνχελες; Πώς είναι; Όπως τους βλέπουμε στις ταινίες; Κ πως ένιωσες; Κ η πλέον κουφή ερώτηση, που κάνω πάντα σε όποιον ταξιδεύει σε άλλη πόλη/χώρα: πως μυρίζει; ΑλλούΓι'Αλλού " Κανείς δε βολτάρει στο Λος Άντζελες, όλοι μέσα σε ένα αυτοκίνητο είναι. Η ερώτηση είναι πολύ γενική όμως, γιατί το ΛΑ είναι 45 πόλεις μαζί. Από τη γειτονιά που κλειδώνεις τις πόρτες του αυτοκινήτου μέχρι εκεί που ντρέπεσαι να πατήσεις (αλλά δεν ανήκεις εκεί), όλα ανακατεμένα και σε μεγάλη εγγύτητα. Η γενική αίσθηση που έχω εγώ είναι σα να είμαι στο σετ του Blade Runner. Είναι ένα χάος και νιώθεις μικροσκοπικός και μίζερος. Δεν έχει ταυτότητα πόλης όπως την ξέρουμε από την Ευρώπη, είναι εντελώς άλλο ανέκδοτο αυτό το μέρος. Ούτε κέντρο έχει, ούτε γειτονιές. Βέβαια υπάρχει μια γοητεία σε όλο αυτό, σα να κοιτάς μια δυστοπία κατάματα. Αλλά είναι για να το δεις και να φύγεις. Χαίρομαι πολύ που δεν μένω εκεί αλλά έξω, στην παραλία. Η μυρωδιά (καλή ερώτηση) διαφέρει από περιοχή σε περιοχή. Γενικά όμως η παρουσία του ωκεανού είναι πολύ έντονη στα περισσότερα μέρη. Δηλαδή ο αέρας είναι φρέσκος και κρύος, υγρός, ευχάριστα όμως. Σε μερικά μέρη μυρίζει θάλασσα έντονα.

Έχεις την αίσθηση ότι η Βικτώρια της Σουηδίας μεγαλώνοντας θα γίνει εμφανισιακά χειρότερη από την Βεατρίκη της Ολλανδίας; Χρειάστηκε το google, αλλά ναι, σίγουρα. Η Βεατρίκη νομίζω ότι ήταν νοστιμούλα νέα.

Φοράς Crocs? Θεέ μου, όχι.

Ποιός έχει συνθέσει την χαρακτηριστική μελωδία της ΝΟΚΙΑ; Αυτή που ακούγεται στις συσκευές είναι ολόκληρο το έργο ή μόνο ένα απόσπασμα; Δεν ξέρω, αλλά πρέπει να απαγορευτεί με νόμο.


"προτιμάς την κρύα ή την ζεστή πίτσα;
σ'αρέσουν αυτές με τα λίγα ή με τα πολλά υλικά;
η ζύμη θες να είναι λεπτή και τραγανιστή ή πιο χοντρή;" Ζεστή, κρύα τρώγεται αν είναι πάρα πολύ καλή. Με λίγα κι αναπάντεχα. Λεπτή και τραγανιστή για να φαίνονται τα υλικά.

Πάλι βαρέθηκες το μπλογκ σου...? Όχι παιδιά, έτυχε μια εβδομάδα που έλειπα από τη βάση μου.







15 σχόλια:

Tonia Knith είπε...

δεν έχει κέντρο και προάστια; μα πως γίνεται; αν ποτέ είσαι πεζή είναι εύκολο να προσανατολιστείς;
Με το νερό στις πτήσεις εγώ παίρνω από την τελευταία-τελευταία αίθουσα αναμονής ένα μπουκαλάκι που επιτρέπεται να μπεί.

Lenfou είπε...

Κι όμως, γίνεται. Είναι απλώς δρόμοι, που ενώνονται με δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Δεν είσαι ποτέ πεζή, πας με το αυτοκίνητο από το ένα μέρος στο άλλο. Πεζοί υπάρχουν σε ελάχιστες περιοχές.

Καλά κάνεις με το μπουκαλάκι - όταν το θυμάμαι είναι πολύ αργά!

Andreapashali είπε...

 kai i leukosia pou meno ego thimizei ayto pou leei i lena , den exei  kanoniko kentro polis , oi pezoi ipoferoun .andy

Matina είπε...

Δεν έχει crocs το L.A. Μόνο uggs. 
M

Sik είπε...

45 πόλεις ταυτόχρονα! Αυτό μού φτάνει.

Ιωαννα είπε...

εγω ακομη χειροτερη, εχω ΠΑΝΤΑ μαζι μου ενα αδειο μπουκαλι που γεμιζω στην τελευταια τουαλετα δηλ. στο νεροχυτη της τελευταιας τουαλετας, να συννενοουμαστε (αλλα μενω ευρωπη, που το νερο της τουαλετασ ειναι ποσιμο γκαραντι )

ΑλλούΓι'Αλλού είπε...

Όταν ρώτησα για καθ'αυτό Λος Άντζελες εννοούσα, Rodeo Drive, Sunset Boulevard, Πάρκο McArthur, το άλλο με την πίσσα κλπ. Όσο για το σκηνικό με τα αυτοκίνητα το κατανοώ απόλυτα αν κ διαφωνώ, αλλά ξέρω τη νοοτροπία κ ότι δεν γίνεται αλλιώς. Crocs φοράω εγώ (στο σπίτι) κ είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ βολικά.

Lenfou είπε...

Α! ναι ναι έχω πάει. Είναι σαν τις ταινίες ναι, αλλά μου φάνηκαν όλα πιο μικρά και κάπως πιο μίζερα. Αντιθέτως στη Νέα Υόρκη μου φάνηκαν όλα καλύτερα από τις ταινίες :)

Andreapashali είπε...

 new york loipon!

Tod είπε...

Dana del Rey.. sataniko!

ΑλλούΓι'Αλλού είπε...

Νιού Γιόρκ φο εβα λοιπόν ;-)

η έλενα είπε...

Θα σταματήσετε να κράζετε όταν δεν βλέπετε νέα πόστ; Τι απίστευτο bullying είναι αυτό; Δεν πληρώνεται από εδώ, δεν πληρώνουμε εμείς το μπλόγκ ως υπηρεσία, οπότε σταματήστε να ξινίζετε. ( με αφορμή την τελευταία ερώτηση, αλλά το έχω ξαναδει, ως κράξιμο). 

Fani_karouzou είπε...

Τελικά δεν μας είπες...Εσύ με τι money τα βγάζεις πέρα;

Moi aussi είπε...

 !!!

sweet and bitter είπε...

Να τη η συνέντευξη http://a-mpa.blogspot.com/2010/02/michaelk-dlisted.html

(Ναι, εγώ έκανα την ερώτηση)