26/3/12

Η Α, μπα? απαντάει






"Καλησπέρα!Τον Benedict Cumberbatch τον έχεις ακουστά; Αν ναί, ποιά είναι η γνώμη σου;
Ρωτάω γιατί εγώ κόβω φλέβες(κυρίως για το ταλέντο του) και δεν βρίσκω κανένα να το συμμερίζεται οπότε την πληρώνεις εσύ(κι όμως δεν είμαι 15χρονο!).
Αυτά, και να περνάς υπέροχα στη Γη της Επαγγελίας..." Ομολογώ ότι τον γκούγκλισα και πάλι δεν κατάλαβα ποιος είναι...


"Γιατί στα βίντεο ασφαλείας των αεροπλάνων, όταν λένε ότι οι γυναίκες πρέπει να βγάλουν τα ψηλοτάκουνα παπούτσια, τις δείχνει να τα βγάζουν προσεκτικά με τα χέρια; Υποννοεί ότι υπάρχει πιθανότητα να τα ξαναπάρουν; Σε κατάσταση ανάγκης είναι το πιο σημαντικό να βγάλει μια γυναίκα προσεκτικά τις γόβες της;
Επίσης, γιατί στα βίντεο για αποφυγή τραυματισμών σε περίπτωση έκτακτης προσγείωσης κλπ βλέπουμε, πως οι επιβάτες οικονομικής θέσης θα πρέπει να κάθονται σκυμμένοι, ενώ της πρώτης με σταυρωμένα χέρια στους ώμους σαν στυλιζαρισμένοι φαραώ; Σημαίνει κάτι;" Όλα αυτά έχουν προκύψει μετά από διάφορα ατυχήματα που βέβαια κανείς δε γλίτωσε, αλλά φάνηκε ότι κάποιο τακούνι χώθηκε στη φουσκωτή σκάλα και την ξεφούσκωσε. Όχι δεν ξέρω, υποθέσεις κάνω. Πιο πολύ μου άρεσε το "στυλιζαρισμένοι φαραώ", ίσως επειδή πλήρωσαν τόσο ακριβό εισιτήριο, τουλάχιστον να έχουν ένα ευπαρουσίαστο πτώμα.


"Kάνε το τέστ και πές μου το ποσοστό γιατί έπιασα μόνο 50 και απογοητεύτηκα!!! Κι εγώ! Το έκανα μάλιστα ΔΥΟ φορές και τις δύο φορές πήρα 60%...

Έβλεπα τις προάλλες για πολλοστή φορά το Pulp Fiction κι αναρωτιόμουν αν όντως υπάρχουν στο LA εστιατόρια τόσο θεαματικά κιτς όσο εκείνο στο οποίο χορεύουν -σε εκείνη την περίφημη  σκηνή- η Uma κι ο John.  Ου, σίγουρα θα υπάρχουν. Δεν έχω δει με τα μάτια μου, αλλά σίγουρα.




Αυτό που λέμε ,νυχτερινή ζωή΄΄, πως το αντιλαμβάνονται εκεί? Τι κάνουν συνήθως τα βράδια?. Κοίτα εδώ που είμαι εγώ έχει κάτι μπαρ της συμφοράς στα οποία πηγαίνει κόσμος που ουρλιάζει μεθυσμένος και την πέφτει σε ό,τι κινείται, δεν υποφέρονται - όλα κλείνουν 1.30 το βράδι και τέλος. Μια φορά έχω πάει και μου έφτασε. Μετά υπάρχουν τα κλαμπ της συμφοράς που δεν έχω πάει και δεν πρόκειται. Γενικώς αν έχεις πάει στην Αγγλία έχεις μια καλή ίδέα για τη νυχτερινή ζωή εδώ. Με τη διαφορά ότι έχει καλύτερα εστιατόρια, όπου πηγαίνουμε και περνάμε μια χαρά. Πρέπει να πω πάντως, ότι η ιδέα μπαρ+μουσική+ποτά+φαγητό μου αρέσει πάρα πολύ. Βέβαια όλα αυτά δεν ισχύουν για όλες περιοχές του ΛΑ.


"Δεν ήταν κουραστικό να ξεκινήσει από την Κοπεγχάγη, έστω και με θαλαμηγό; Δεν θα ήταν πιο βολικό να έρθει με το αεροπλάνο;
Επίσης, η ""προχωρημένη"" για την εποχή αφήγηση του εκφωνητή (βασιλιάς, αντί βασιλεύς, αξέχαστος, αντί αείμνηστος, μητρόπολης αντί μητροπόλεως κλπ) είναι για να δείξουν ότι είναι κοντά στον λαό τους; " Μα τι ωραίο! Πολύ διασκέδασα! Τι θαλαμηγός ήταν αυτή, σαν το πλοίο της γραμμής μου φάνηκε. Δεν είναι απίθανο που η Ελλάδα είχε βασιλιά και μάλιστα έτρεχε ο ηλίθιος κόσμος για να τους χαιρετήσει; Ευχαριστώ πολύ για το λινκ, είναι θαυμάσιο.










10 σχόλια:

Matina είπε...

65%. Είναι να μη γαλουχηθείς στο West Hollywood...

maria είπε...

o Benedict Cumberbatch είναι ο Sherlock, στην ομώνυμη βρετανική σειρά.
http://www.imdb.com/title/tt1475582/

Μπιλαλ είπε...

Εγώ έπιασα 70% και μου πε ότι αναγνώρισα πιο εύκολα τις κοπέλες από τα αγόρια!Ξαφνιάστηκα!

φλουτ φλουτ είπε...

 Κι εγώ το ίδιο!Μουχαχα!

Tonia Knith είπε...

Σε άλλες περιοχές του L.A. όμως κάτι πρέπει να υπάρχει να κλείνει πιο αργά, δεν γίνεται
Ειδικά Παρασκευή-Σάββατο, 
αλήθεια βγαίνουν και οι Αμερικάνοι πιο πολύ τις Παρασκευές;

flonsavardu είπε...

εγώ έπιασα 55%, μου είπε ότι αναγνώρισα τα αγόρια πιο καλά και εκτός των άλλων ήταν και επίσης στις φωτογραφίες ήταν ο gordon ramsay στα νιάτα του.  
http://akcdn.okccdn.com//pt_pics/529/45529.jpg

Nantia είπε...

Καλά ρε, τη φωτο δεν την σχολίασε κανένας??? Απιστέυτου, πού τη βρήκες??..!!!

Nantia είπε...

.....Να υποθέσω οτι δε φοράει κάποιο.. χαμηλοκάβαλο σορτσάκι από κάτω, που απλά δε φαίνεται στη φωτογραφία...!!?

Νίκη είπε...

Καλά καλά,κάποτε θα μιλάνε όλοι για τον Βενεδικτάκο μου και θα με θυμηθείς!
Πάντως το ν'απαντάς σε κουλές και μη, ερωτήσεις αναγνωστών το βρίσκω καταπληκτική ιδέα. Θα πρέπει να το διασκεδάζεις αφάνταστα κι εμείς μαζί σου φυσικά...

Tod είπε...

Ντάξει.. με την τρίτη που μου κατσαν όλες οι κουλές έπιασα ενα 70... wtf