6/3/12

Δεν καταλαβαίνω



Τι συνήθεια είναι αυτή πάλι, να φωτογραφίζεσαι με το κινητό στον καθρέφτη του μπάνιου; Το έκανε αυτό ο κόσμος και πριν αποκτήσουν τα κινητά κάμερες; Το έκανε και πριν το facebook; Γιατί το κάνει τώρα; Ειδικότερα, γιατί το κάνουν οι "διάσημοι" (ρητορικό ερώτημα). Τι θα πει "my phone was hacked"? Οι Anonymous το έκαναν;

Στη φωτογραφία από το κινητό που υπέστη απαγωγή, η Κριστίνα Χέντρικς του Mad Men. Δεν καταλαβαίνω.

Δήλωση της ίδιας: "προτιμώ να μιλάω για ηθοποιία παρά για το σώμα μου." Πάρε κινητό χωρίς φωτογραφική τότε.

5 σχόλια:

Nantia είπε...

Εγώ θα λεγα το γνωστό καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς..γενικότερα..!!

Αμάλθεια είπε...

παρόμοιες σκέψεις κάνω συχνά και αισθάνομαι τυχερή που όταν ήμουν μαθήτρια δεν υπήρχε facebook και δεν έπεσα στην παγίδα να αυτοφωτογραφίζομαι....γιατί ΄τωρα κοτζαμ γαιδούρα μπορώ να καταλάβω οτι είναι γελοίο, τότε όμως.θα το καταλάβαινα;

ΑλλούΓι'Αλλού είπε...

Αν την ακούσω να γκρινιάζει για το ότι εισβάλλουν στην ζωή της, ή ότι τη βλέπουν σα κρέας θα της χώσω μπούφλα.

aswtosyios είπε...

είναι σα το άλλο που έχει ξεσκιστεί στις φωτογραφίες με το νέο αμόρε σε όλες τις πιθανές στάσεις και δηλώνει\δεν μιλάω για τα προσωπικά μου
μα καλη μου δεν έχεις καν παίξει στη τιβί

AmpaAmpa είπε...

E, θα το καταλάβαινες...