23/3/12

ΒΙΟΝΙΚΑ ΑΥΤΙΑ

(Επειδή δεν φαίνεται με την πρώτη: είναι η Μιράντα του Σεξ εν δε Σίτι)

19 σχόλια:

Nantia είπε...

Τ' είν' τούτο Παναγιά μου?..!!

ΑλλούΓι'Αλλού είπε...

Μπορεί να υφίσταται καμμιά καρκινοθεραπεία. Πάντως το μαλλί του μωρού ασορτί με την τσάντα. Non?

Lenfou είπε...

Όχι ευτυχώς όχι, είναι για ένα ρόλο που παίζει στο Μπρόντγουεϊ

Andreapashali είπε...

pantos den exei diakaioma na prosvallei to sex and the city ( to sirial oxi tis tainies) andy

ρία είπε...

Η μία φαλάκρα, το άλλο με μαλλί κλόουν, τι τρομερή οικογένεια είναι αυτή?!

flonsavardu είπε...

ενίσταμαι που αυτό το μαλλί κυκλοφορεί στ' αλήθεια. εγώ δλδ γιατί να γεννηθώ με αυτή την καστανή αηδία; ΘΕΛΩ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΜΑΛΛΙ. (και όχι βαμμένο) (ο καθείς με τον χαβά του) 

Tod είπε...

Don't look Beyonce's baby sweety, these ppl are really queer!

Andreapashali είπε...

 to queer se ti anaferetai akrivos giati den katalava polla,andy

Nantia είπε...

Wow!!

g for george είπε...

"In other news, Cynthia Nixon was cast for Ripley, in Alien 5".

Sik είπε...

"Τι άλλο πια να κάνω για να καταλάβει η Μπράντσω οτι the party's over?"

Ή

"Αν δεν γλιτώσω και μ' αυτό απο τα πάρτυ της Μπραντσω, δεν ξέρω και γω τι θα γίνει"

Ή (σε πολύ μάγκικο ύφος:

"Τρέχει κάτι Beyonce? Ίσα μωρή με τον κισσό σου, εγώ έχω το Cheetos μου)

(Παιδιά ξυπνήστε ΒΙΟΝΙΚΑ ΑΥΤΙΑ είναι!)

Ουφ! είπε...

η μαμά λέει μια ιστοριούλα στο παιδάκι της: "και ο μεγάλος Πουπουλένιος χαμογέλασε στον μικρό Πουπουλένιο την ώρα που ο μικρός Πουπουλένιος άναβε το σπίρτο..." 

Τζόνσον ο Αλογόμυγας είπε...

Μπαμπάκο, πού πάμε;
Στους Μασάι, για κουρά.

sweet and bitter είπε...

Μιράντα: "Όχι, παιδάκι μου. Δε θα έχει κουνέλια εκεί που θα πάμε."

φλουτ φλουτ είπε...

Λοιπόν μπέμπη την επόμενη φορά θα την παίξουμε κορώνα γράμματα την περούκα.

Tonia Knith είπε...

Φλούτ!!

Tod είπε...

στη Beyonce

Αμάλθεια είπε...

"αγάπη μου συρρίκνωσα τα μαλλιά"

sweet and bitter είπε...

Η 2η φράση τα σπάει!