6/4/12

Η Α, μπα? απαντάει





Παίζεις βιντεογκείμς; Πάνε χρόνια που έπαιζα. Αχ, ωραία χρόνια...τότε που πίναμε δύο λίτρα κοκακόλα όλη νύχτα και σουβλάκια στις 6 το πρωί και δεν μας πείραζε τίποτα...

Ποιά ταινία είδες τελευταία; Στο σινεμά ή γενικώς; Γιατί γενικώς είδα το Crimes and Misdemeanors για 3η ή 4η φορά, τα μισά δεν τα θυμόμουν, πόσο ωραία ταινία!!

Σου λείπει η Γερμανία; Μπα, δεν θα το 'λεγα. Τα σαλαμάκια της όμως ναι.

καλαμπόκι Ελλάδος ή καλαμπόκι Αμερικής; Έβρου! Αρκεί να είναι φρέσκο όμως, και ό,τι να' ναι.

Τι είναι αυτό το "τρολ"¨που μάθαν όλοι και λένε, λες και το ξέρουμε απο τότε που γεννηθήκαμε; Είδες; Εσύ έπαιζες βιντεογκέιμς; Γιατί αν έπαιζες, έχεις σκοτώσει πάρα πολλά.




Τί έγινε η Chantal Biya; Γιατί δεν διαβάζουμε για αυτήν στο blog σου;  Ποιά είναι αυτή; Από την ερώτησή μου φαίνεται και γιατί δεν διαβάζουμε τίποτα στο μπλογ μου.

Θα κάνεις ποστ (βιονικά αυτιά κλπ) με θεματική την σύζυγο του Δημάρχου Αμαρουσίου; Παιδιά, εγώ από τον Άρη Δημοκίδη την έμαθα. Τι ξέρουμε γι' αυτή;

Ο Φίλιππος, Δούκας του Εδιμβούργου, σε συνεντεύξεις του έχει δηλώσει ότι ναι μεν έχει γεννηθεί στην Ελλάδα, αλλά αισθάνεται Δανός (πχ εδώ ). Γιατί, λοιπον, θεωρείται από πολλούς κάτι λίγο μικρότερο από τον Κωνσταντίνο Παλαιολόγο; Από πολλούς; Πολλά μέλη φιλοβασιλικών σε ηλικίες 70 και άνω;

Χίλια ευχαριστώ για το βίντεο με το πως φτιάχνεται ένα βιβλίο. Κανένα πισι δεν θα αντικαταστήσει το χαρτί. Χρήστος Χμ, κι εμένα μου άρεσε, αλλά στη ζωή μου ήδη το kindle έχει αντικαταστήσει το χαρτί...


"Oops!She did it again!
Μα τι γούστο Θεέ μου..." Α, αυτά τα συνολάκια δεν έχουν τελειωμό.


5 σχόλια:

flonsavardu είπε...

έπαιζες λούλα; εχεχεχεχεχε (και γω) (του αδερφού μου ήταν) (και ήμουν και στο γυμνάσιο)

flonsavardu είπε...

τώρα που το ξανασκέφτομαι, η φωτό δεν είναι από λούλα... περισσότερο μοιάζει με monkey island. μα είπα και εγώ.

Nantia είπε...

1. Θα συμφωνήσω για τα καλαμπόκια : ) 
2. Σχετικά με την κυρία Πατούλαινα ρώτα τον αδερφό μου, που ναι στη δημοτική Αμαρουσίου να σου πει να φρίξεις..!

Tod είπε...

Η φωτό είναι από το υπεργαμάτο Broken Sword! Είσαι θεά λένα!

Μπιλαλ είπε...

Γεεειιιι!O George Stobbart στην Ιρλανδία!!!^_^