19/4/12

ΕΚΤΑΚΤΑ ΒΙΟΝΙΚΑ ΑΥΤΙΑ

ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΒΙΟΝΙΚΑ ΑΥΤΙΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΒΙΟΝΙΚΑ ΑΥΤΙΑ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΟΥΝ ΜΙΑ ΖΩΗ.
Εντάξει σταματάω να φωνάζω αλλά δεν αντέχω τόση συγκίνηση. Ο Χόμερ Σίμπσον μου έστειλε ΑΥΤΟ


Θέλω να βάλετε τα δυνατά σας, θέλω να τα δώσετε όλα, θέλω να το πάρετε στα σοβαρά. Είναι θέμα πιο σοβαρό από τις εκλογές, θέλω να το σκεφτείτε καλά. Τέτοια διαμάντια παρουσιάζονται μια φορά στη ζωή ενός ανθρώπου και είμαστε πολύ τυχεροί που ζούμε αυτή τη στιγμή.

Και αν δεν πιστεύετε στα μάτια σας, ναι. Ο Χριστόφορος ψυθιρίζει στο αυτί της Κατρίν Ντενέβ. Ή μάλλον το τσουλούφι του.

Σ' ευχαριστώ, Όμηρε!

45 σχόλια:

Σικ Γαλότσα είπε...

Ξεκινώ εγώ, και θα βάλω και άλλα αν μού έρθουν την πορεία.

"Όχι Χριστόφορε, δεν έχω κόρη για να κάνουμε τρίγωνο"

Nantia είπε...

Wtf??? Photomontage, den mporei..!!

flonsavardu είπε...

αν είναι σαν τον ελ γκρέκο, έχουμε να ρίξουμε πολύ γέλιο (ο χριστόφ θα είναι απλά το κερασάκι στην τούρτα, νομίζω θα τα ταιριάξανε πολύ καλά σκηνοθέτης και ηθοποιός)


κατρίν: σαν να σου μύρισε κάτι;
χριστόφ: όχι ρε πούστη μου, με κατάλαβε... 

Mariannaki είπε...

Κατρίν:Ξύσε λίγο εκεί...
Τσουλούφι:Εδώ στο πλάι;
Κατρίν:Όχι στο μπράτσο του θρόνου ανεγκέφαλε! 

Αμάλθεια είπε...

-"Να του κόψουμε το τσουλούφι στη λαιμητόμο του προδότη Βασίλισσα μου!"
-"Μμμμμ"

sewsome είπε...

-Κυρία Ντενέβ τέτοια ηθοποιία έχω να δω από το εγώ η Λασκαρίνα!
-Ω μοντιέ, τα γυρίσματα ο θεός αγαπάει το χαϊβάνι είναι στο
διπλανό στούντιο.

Iphimedea είπε...

"Σήκω μωρή από κει να κάτσω"

Αμάλθεια είπε...

αχαχαχαχαχαχαχαχαχα

sweet and bitter είπε...

ΧρΙστόφορος: Θυμήστε μου στο διάλειμμα να σας πω ένα-δυο πραγματάκια για το ύφος που πρέπει να έχετε σ' αυτή τη σκηνή.

Σικ Γαλότσα είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!

θεια Ζωγια είπε...

Μεγαλειοτάτη, μήπως είναι λίγο άρρωστο ΟΛΟ ΑΥΤΟ 

Vatraxokoritso είπε...

Χριστόφουρος: Εγώ, πότε θα γίνω μάνα;
Κατρίν: Άει από κει κι εσύ μωρή πουστάρα...

Τζόνσον ο Αλογόμυγας είπε...

Κατρίν: Νιώθω τόσο, μα τόσο τυχερή που παίζω δίπλα σε έναν ηθοποιό όπως εσύ.
Κρις: Είδες που καταντήσαμε, Μιμή μου;

mariannaki είπε...

Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος, επιχειρώ και πάλι:
Κατρίν: Τώρα εσύ παιδί μου υποκλίνεσαι, ή απλά σε βαραίνει το τσουλούφι;

Ομολογώ βέβαια ότι το less is more της Iphimedea είναι τέλειο! 

Thoughtsofashy είπε...

Χριστόφορος: Στο επόμενο σήριαλ Κατρίν, δεν θα έχετε τον ρόλο της μεγαλύτερης δασκάλας-ιέρειας του έρωτα, αλλά της μαμάς

Κατρίν Ντενεβ:...... (σοκαρισμένη)

Σικ Γαλότσα είπε...

"IvebeenwatxhingallyourmovgiessinceIdontrememberwhenandithinkyourmyfavoriteactreessmorethanPemiZouniandallthis..."

..
.
.
.........Who are you?

βχλ είπε...

Χριστόφ: "Ναι, Βασίλισσά μου, είμαι ο Φρουρός της Αχαΐας".

φλουτ φλουτ είπε...

-Ενα αυτόγραφο θέλω μόνο καλέ Μαντάμ, σας παρακαλώ, να εδώ στο κούτελο κάτω απ'το τσουλούφι...
-Ιιιιιιιιου!!!

sweet and bitter είπε...

Κι άλλο ένα:

ΧρΙστόφορος (σκέφτεται): "Θα στείλω τη φωτογραφία στην Α,μπα? να σκάσει."

Nantia είπε...

΄΄Να σου πιάσω λίγο το μπουτάκι? Λίγο, μωρή, θα δεις, θα σ'αρέσει..!!΄΄

Ανώνυμος είπε...

Μελιω : μα γιατί δεν προτίμησαν εμένα;

Κωνσταντίνος είπε...

-δηλαδή η Πέμυ τί καλύτερο είχε από μένα;

-βουλευτική ασυλία

μπιλάλ είπε...

Είναι όλα τόσο τέλεια!Αλλα θα προσπαθήσω κι εγώ λόγω της σπανιότητας του βιονικού.

Χριστόφορος: Μανίτσα τέλειο το μπουκλάκι σου...Αλλα και το τσουλούφι μου δεν πάει πίσω ε?ε?ε?
Katrine: Oh mon dieu...

helen είπε...

Χριστόφ.: Ψιτ, μήπως έχεις καμιά γαλλική σειρά να μου προτείνεις για ξεπατικωσούρα;

Tod είπε...

-Με στέλνει η φίλη σας η Φιλαρέτη..

Τζόνσον ο Αλογόμυγας είπε...

- Υψηλοτάτη, χορεύετε;
- Μόνο καρσιλαμά.

mecos είπε...

Δεν είναι λεζάντα, είναι απλά μια απορία:
Μα γιατί δε βάλαν τη Ντενίση????????
Άλλωστε ο Σμαραγδής θα ήταν ιδανικό καλλιτεχνικό ταίρι της.
Μελιώ, σε θέ'με!

μπιλάλ είπε...

Δοκιμάζω κι άλλο:
-Βουλεβού κουσέ αβεκμουά σεσουάρ?
-Καλέ τ' ειν' τουτ?

M. είπε...

"Γηρολαγνεία", η απόλυτη αυτοβιογραφία ενός πραγματικού σταρ, από τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη.

Me είπε...

Επιτέλους μια τσέπη που χωράει i-pad. Γιατί τόσο ταλέντο, δεν χωρά σε μικρότερο τηλέφωνο...

βχλ είπε...

Χριστόφ: "Σιγάαα τις Βερσαλίες. Εγώ έχω διαμέρισμα με θέα το Central Park."

Σικ Γαλότσα είπε...

"Νομίζω ότι κάθεσαι στο σενάριο μου"
"Για αυτό πήρε ο κώλος μου φωτιά;"

Me είπε...

"Ψάχνουν μια Ντενέβ. Μήπως ξέρεις ποια είναι αυτή;"
3ο:
"Άκου που σου λέω, είσαι πολύ στημένη. Μην ακούς τον κάθε ατάλαντο, εμένα να ακούς..."

Fofo είπε...

'Θα στο πω αργά και καθαρά: ΣH-KΩ απο τη θέση μου.'


fofo

Φωτεινή είπε...

''Σήκω απο τη θέση μου και για παραδειγματισμό,θα  χτενίσεις   την κόμη μου 115 φορές.''

Me είπε...

Η κορδέλα ξέβαψε, ε; Ποια χρονιά ήταν, και τι είχες βγει;

Me είπε...

Κριστόφ: Μετά είναι η ερωτική σκηνή. Πώς αισθάνεσαι που θα φιλήσεις έναν θρύλο;

Σικ είπε...

Me, ΧΑΧΑΧΑΧ! Παιδιά όλοι είστε τέλειοι!

Τζόνσον ο Αλογόμυγας είπε...

- Γκαρσόν, κάτι μυρίζει..
- Το ταλέντο μου είναι, μαντάμ..

Έλενα είπε...

"Και όλο αυτό,το σβήνουμε με μαυροδάφνη"  'Ελενα

Eleni είπε...

-Υψηλοτάτη, 
 -Μ;
-έχει πιαστεί το μανίκι μου στο φερμουάρ σας

ΗΕ είπε...

Εκτός κι αν περιμένεις τον Χριστόφορο να βρει την ανάρτηση -κάνοντας ένα καθημερινό google στο όνομά του- και να αφήσει σχόλιο για το τι πραγματικά έλεγε εκείνη τη στιγμή στο Κατερινάκι, βγάλε επιτέλους τα αποτελέσματα και κάνε και κανα ποστ μιας κι είσαι εκεί, κοντεύω να τρελλαθώ κάθε φορά που ανοίγω το μπλογκ σου για να πέσω πάλι στην ίδια φωτογραφία! Μα τίποτα δε σε συγκινεί πια;!

SOPA RE! είπε...

Ante pes to nikiti!!!!!!!!!!

Me είπε...

Δυστυχώς ήρθες τρίτη. Δεύτερη ήρθε η Μιμή, αλλά τελικά τον ρόλο τον έδωσα στην Μάρω...

http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/05/blog-post_4489.html

"Οι δύο αγαπημένοι κινηματογραφικοί ήρωες του...

Γιώργου Τζαβέλλα από την ταινία «Η δε γυνή να φοβήται
τον άνδρα», που απέσπασε πολλά βραβεία και σε ξένα φεστιβάλ, θα
ζωντανέψουν ξανά στις σκοτεινές αίθουσες εν έτει 2012, μέσα από τη
σκηνοθετική ματιά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, ο οποίος ετοιμάζεται να
κατακτήσει και τη μεγάλη οθόνη με την πρώτη του κινηματογραφική ταινία, η
οποία θα κυκλοφορήσει την επόμενη σεζόν από τη Village."

Trelo00000 είπε...

-Mεγαλειοτάτη, ο λαός επαναστάτησε, βγήκε απ'τα σπίτια του και ξέχύθηκε στους δρόμους με καδρόνια.
-Θα διατάξω το Mega να βάλει επανάληψη τους Τέσσερις.