9/5/12

Αγαπητή Α, μπα?



"Και για να μην ξεχνιόμαστε, να μια φυσιολογική οικογένεια... Μα τι όμορφα αδελφάκια..." [(Κακό γούστο+μεγάλο Εγώ+αγραμματοσύνη) x (άπειρα λεφτά)] 2


Νόμιζα οτι η πράσινη νεράιδα που έκανες πόστ για τον Άψινθο έβγαινε όταν έπινες πολύ απο δαύτο, όχι επειδή ήταν πράσινο το ποτό. Και μάλιστα βλέπαν πολλές απο αυτές. Εσύ έχεις πιεί; Έβγαινε επειδή έπινες πολύ κι επειδή ήταν πράσινο επίσης. Ναι έχω πιει, και είναι πολύ ωραίο, μοιάζει από μακριά κάπως με το ούζο ίσως.



"Αχ, πόσο μού αρέσει το: 
""η αμπα? απαντάει"", τόσο που δεν ξέρω τι να σε ρωτήσω. Αλήθεια, έχεις καμιά ερώτηση για μένα; Χ.(οχι δεν κάνω πλάκα) " Έχω! Πώς σε λένε; Ποιό είναι το αγαπημένο σου ποτό; Ποιό είναι το αγαπημένο σου σήριαλ; Ποιά είναι η πιο υπερεκτιμημένη αρετή;

Πέτυχα σήμερα σε κάποιο κανάλι τον Γεωργούλη, να παραπονιέται για το πόσο βαρετή είναι τώρα η ζωή του στο L.A....!! Να ξέρεις, κυκλοφορεί εκεί (ναι, κάνει κι αυτός καριέρα στο εξωτερικό!) μην τρομάξεις...!!  Ναι βαρετή θα είναι, αν είναι άνεργος και ονειρεύεται dinner με τον Ντε Νίρο. Θα πνίγεται το πουλάκι μου, σε πόλη δέκα εκατομμυρίων - τι να κάνεις, πού να πας... είναι παλιό, αλλά θα το εκτιμήσετε


Το τυρί ρικόττα είναι το δικό μας ανθότυρο; Ξέρεις; Χμ θα έλεγα ότι είναι μια πιο ήπια φέτα...

ποιά είναι η διαφορά μεταξύ του "πωλήτρια" και "εργάζεται στις πωλήσεις"; Γιατί το δεύτερο ακούγεται πιο γκλαμουράτο από το πρώτο; υπάρχει όντως διαφορά; Εγώ να σου πω πιο πολύ απορώ με τίτλους "υπεύθυνος μάρκετινγκ" και "υπεύθυνος πωλήσεων" και υπεύθυνος γενικά, δηλαδή οι υπόλοιποι που δουλεύουν εκεί, δουλεύουν χωρίς να παίρνουν την ευθύνη;





έχεις συμμετάσχει ποτέ σε αρχιτεκτονικό διαγωνισμό? πες μου ότι είναι τόσο δράμα όσο η δική μ εμπειρία.. συμπάσχεις? Όχι! Πω, κουράγιο!

Θα ψήφιζες Χρυσή Αυγή; ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ

αμπίτο, δεν θυμάμαι αν σε έχω ξαναρωτήσει (κάτι μου λέει ότι ναι, αλλά δεν κρατιέμαι, τώρα που μου ήρθε). το θυμάσαι αυτό το φιάσκο; το είδες τελικά ποτέ; εγώ το έχω δει, είναι τόσο κακό, που καταντάει καλό. είναι τέλεια ταινία για να κοροϊδέψει κανείς. και νομίζω πως για μια φορά βλέπεται. flons Όχι δεν την είδα, αλλά όχι επειδή είμαι υπεράνω, αν την πετύχω πουθενά καμιά μέρα...

Εσύ τι θα ψηφίσεις; Όπως φανταζόσαστε, δεν ψήφισα

Τους Θυμάσαι ? Είχαμε κι εμείς τέτοια φρούτα; Ω, Ελλάδα

Kala ta grafeis. Esy ekanes Khak? Όχι, δεν πιάνουν τα χέρια μου για κουλουράκια

Δες τι βρήκα/ ! Ναι, γιατί το γάλα θα τα κάνει πιο νόστιμα (ίου)

Η Jeniffer (Anniston ντε) θα παντρευτεί το καλοκαίρι στα Χανιά, τ'ακούς;; τ'ακούω να λες! Ναι καλά. Όσο ο Γούντι Άλεν θα γυρίσει ταινία στις Σποράδες. Και θα καλέσουν και τη Μαντόνα, να έρθει από τα σπίτια της στη Μύκονο, Αράχωβα και Σαντορίνη.

Που εξαφανίστηκες πάλι; Παιδιά, δεν το κάνω επίτηδες, αλλά ξοδεύω αρκετό χρόνο στη lifo τώρα και μου τελειώνουν οι μπαταρίες... Ώρα να ξεκινήσω το μυθιστόρημα! :)

Ποια είναι αυτή που έχει στο avatar σου στο twitter; Eίναι η Julia Louis-Dreyfus, που έγινε γνωστή ως Elaine Benett και τώρα παίζει στο Veep, να το δείτε!





4 σχόλια:

Matina είπε...

Kala twra pou thn ksanakouw nomizw pws h Kalomoira katafere na exei amerikanikh profora sta ellhnika kai ellhnikh profora sta agglika...

Nantia είπε...

Καλά, ο Γεωργούλης είναι από τότε στο Αμέρικα? Εγώ πρόσφατα έμαθα οτι είναι εκεί..Τι σκ..ά κάνει? Α, είδα και τον Σομμερ σε γερμανικό ριάλιτι, να κάνει τον κομπάρσο σε διαφημιιστικό που γυρνούσε μία 17χρονη επίδοξη κοπέλα!! Ανατσουτσούρωσα σου λεώ..!!

Αμάλθεια είπε...

εγώ αυτή που έχει στο avatar σου γιατί νόμιζα πως είναι η Christine απο μια σειρά που δείχνει το star?

Αμάλθεια είπε...

μμμ καλά το νόμιζα...ωραία επιλογή. Α,μπα έχεις δει το new adventures of old Christine; (κλέβω που το ρωτάω εδώ και όχι στο "η Α,μπα απαντάει;")