17/5/12

Οι λεπτομέρειες της νέας του ταινίας

Μη ρωτήσει κανείς "ποιανού", τον έφαγα



«Μ' αρέσουν πολύ οι σειρές που έχει κάνει ο Παπακαλιάτης και τον θεωρώ από τους ικανότερους της γενιάς του» δηλώνει ο ίδιος ο Γιώργος Κωνσταντίνου στο «TV Έθνος», προσθέτοντας πως «Με κέντρισε πολύ η πρόταση-πρόσκλησή του να υποδυθώ και πάλι τον Αντωνάκη από την ταινία που είχα αγαπήσει πολύ, πόσο μάλλον που στο πλευρό μου έχω τη Μάρω. Πώς τα φέρνει η ζωή και η Τέχνη... Έπειτα από πενήντα σχεδόν χρόνια να γινόμαστε πάλι οι ήρωες που είχαμε παίξει τότε -νεότατοι και οι δύο. Το απολαμβάνω πολύ κι ας έχω και τις θεατρικές πρόβες». Μάλιστα, αποκαλύπτει σχετικά με την ταινία: «Γίνομαι ο... Αντωνάκης που 'χει μεγαλώσει, που ζει πάντα με την Ελενίτσα του και που μαζί σε ρόλο αφηγητών λένε τα πάντα, για τις σχέσεις, για το πώς ήταν τότε τα πράγματα, το πως άλλαξαν. Είναι πολύ ωραία γραμμένο το σενάριο».
Θα ήθελα να σταθώ στο "της γενιάς του". Ποιά είναι η γενιά του Κρις; Έχει ηλικία; Κατατάσσεται κάπου; Είναι σωστό να αναφέρεσαι έτσι σ' Αυτόν;

Ο Κρις βαρέθηκε να τον κατηγορούν για αντιγραφές κι αυτή τη φορά ΜΑΣ ΠΡΟΛΑΒΕ

9 σχόλια:

Σικ Γαλότσα είπε...

Εδώ θα παίζει η Ντενέβ;

Lenfou είπε...

Χα, όχι, δε σου φτάνει ο Κωνσταντίνου;

Ουφ! είπε...

όχι... αγαπημένη ταινία η παλιά γιατί να τη χαντακώσουν;;; :/

Stavroula είπε...

Ουσιαστικά πάλι αντιγραφή είναι, βασίζεται σε προυπάρχουσα ιστορία. Μια δική του πλοκή δε μπορεί να σκεφτεί για μια φορα;

Nantia είπε...

Αυτή η ταινία (ο θεός να βάλει το χέρι του!) με την Ντενέβ τελικά τι είναι? Κάπου φευγαλέα την πήρε το μάτι μου, πρέπει να παίζουν κι άλλοι γνωστοί, Έλληνες και μη, έχουμε καμιά σχετική πληροφορία?.. 

Moi aussi είπε...

 http://www.imdb.com/title/tt2181959
Αυτή πρέπει να είναι, ξέρω κι εγώ τώρα; Άκου ο Θεός αγαπά το χαβιάρι, μνήσθητί μου Κύριε...

Nantia είπε...

Τι λες τώρα..!!!
Υ.Γ. Ο Κρις πού είναι στο καστ?

sweet and bitter είπε...

 Λες να κάνει το Θεό;!

Nantia είπε...

Χα, χα, καλό!!