6/6/12

ΚΙ ΑΛΛΑ ΒΙΟΝΙΚΑ ΑΥΤΙΑ


15 σχόλια:

παλιάμπελο είπε...

Jodie: Μα σοβαρα υπηρχε μαγικος καθρεφτης που τη θεωρουσε the fairest of them all? Ειναι μετα να μη φρικαρει η Σαρλιζ;
Bella-Gollum: Πσσσς Τιλντα; Ξαδερφη σου ειναι αυτη πισω μου;

Ουφ! είπε...

Jodie: το πουλάκι μου... νομίζω ήρθε ο καιρός για ένα remake του Panic Room... αυτή τη φορά θα τους προτείνω να κλειστούμε στο τζακούζι... 

Vforvarethika είπε...

Jodie: Βλακεία έκανα...δεν το άφηνα το σκασμένο να σκάσει μες στην τρύπα..τώρα πρέπει να του δώσω και το pop corn....βλιαχχχ

sewsome είπε...

(Στο μυαλό της Jodie Foster:) χμ, εσύ πάνω σε ένα φλιμπεράκι, το μόνο που θα πετύχαινες είναι ένα high score

βχλ είπε...

Bella: Hannibal, κοίτα τι σου έχω!

Cleo είπε...

Jodie: If only I had the strap-on...

Αμάλθεια είπε...

έλα ρε Cleo! αυτό σκέφτηκα κι εγώ!

θεια Ζωγια είπε...

της το φέρνεις στο κεφάλι της ξεϊγκλωτης ή δεν της το φέρνεις 

Cleo είπε...

 Μα έτσι όπως τούρλωσε η άλλη τον πισινό της και με το βλέμμα της Τζόντι, παίζει και να διαβάσαμε τη σκέψη της :P

φλουτ φλουτ είπε...

-Ααα...Κοίτα Τζόντι...ένας ιπτάμενος ροζ ελέφαντας μας χαιρετάει..Γεια σου Ντάμπο!
-Τι μου θύμησες τώρα...Αχ οι παλιές καλές μαστουρωμένες εποχές!

Gyjy είπε...

Ναι, νιώθω το όσκαρ να μού 'ρχεται σιγά-σιγά στο κεφάλι.

fotaki_89 είπε...

Jodie:Θεε μου τι λιγδα ειναι αυτη στο μαλλι..

Bella:ΨΨψψψψτ,Robert,εχει μπανακι σημερα,δε θα σε κυνηγαω παλι,μας πηραν χαμπαρι.

Jo είπε...

OMG it smiles!

Tzintza είπε...

Καιρός για ποπκορνοπόλεμο!!!

Iωαννα είπε...

και δεν επαιρνε ενα απο τη ντουλαπα της μαμας; βλακεια της!