6/6/12

ΒΙΟΝΙΚΑ ΑΥΤΙΑ


Τι κρατάει ο Ναπολέων;

7 σχόλια:

παλιάμπελο είπε...

Μουτσινας: Λαμε!
Ηλιακη: Στη μανα;
Μουτσινας: Σε ποια μανα καλε;; Στο φωσφοριζε το μαρκαδορο;;; Στο μωρο λεω!

Helen είπε...

Sauron: λοιπόν μικρούλη Frodo, δεν ξέρω τι δείξανε στις ταινίες, αλλά στην πραγματικότητα τελικά πήρα εγώ το δαχτυλίδι ΚΑΙ έχω εσένα για να μου κάνεις τις δουλειές του σπιτιού!θα τα περάσουμε καλά..!

Cake είπε...

Μπιγιονσε: Καλά, ας μου 'μοιαζε εμένα το παιδί και σου λέω εγώ αν το έκρυβα μετά! 

badhairday είπε...

Πόσο καιρό θα τους πάρει να καταλάβουν ότι το μωρό είναι λευκό??
Και άντε να τους πείσεις μετά ότι δεν κεράτωσε αυτή εμένα..

Allilouia είπε...

Τι κρατάει ο Ναπολέων;

πωπωπω τι 80ς σλόγκαν, πού το θυμήθηκες;;; γαμάτο!
(το θυμάται κανένας άλλος;)

φλουτ φλουτ είπε...

Μαμάαααα! Βοήθεια! Με απαγάγει ένας μαύρος!

κικα είπε...

Μωρό: Η μαμά φοράει nude γόβες και νομίζει ότι δεν καταλαβαίνω ότι φοράει παπούτσια αλλά εδώ δεν βλέπω καναν άλλο εδώ που να μη φοράει παπούτσια εκτός από μένα!